Hermiona
"Hermiono, šíleně jsem se o tebe bál." Poznala jsem Dracův hlas, a když jsem se dostala z náruče rodičů, skončila jsem v té Dracové. Cože? Dělá si ze mně legraci nebo co? To jsem jako potřebná jen, když zmizím, nebo jak? Uznávám, že jsem na něj dost naštvaná, ale hrozně se mi ulevilo. Konečně.
"Promiň", zamumlala jsem do jeho hrudi a víc se k němu přitiskla. Nasála jsem jeho vůni a užívala si ten pocit, že jsem zase s ním. Dokud nás někdo nevyrušil. Za to bych vraždila.
"Ehm ehm", odkašlala si moje mamka a já ztuhla. Asi teď nevypadáme jako 'jen přátelé', když se tu tak objímáme, což? Ale tak co, i kamarádi se můžou objímat. Nedobrovolně jsem se od Draca odlepila a přesunula se s ním nahoru do mého pokoje. Ashlyn jsme po cestě nepotkali, ale svítilo se v jejím pokoji, tak asi bude tam. No jasný, mrcha.
Pomalu jsme si v mém pokoji s Dracem sedli na postel a koukali na sebe.
"Proč jsi odešla?" Zeptal se nechápavě. Dělá si legraci, copak mu to není jasné?
"Ignoroval jsi mě, Draco. Dal jsi Ashley přednost přede mnou, tak co jsi čekal?" Bezradně jsem rozhodila rukama a pak si na postel lehla, zády od Draca.
"Dyť se nic nestalo, přece jsi... počkej, cože jsem udělal? Nikdy bych před tebou nikomu nedal přednost a ty to víš." Naklonil se ke mně, takže jsem ucítila jeho teplý dech zezadu na mém krku.
"Miluju tě." Zašeptal a pohladil mě po vlasech. Tohle jsem dlouho neslyšela.
"Ne, to teda nevím. Nevypadá to tak." Vyhrkla jsem a bleskově se posadila, opět čelem k němu.
"Všímal sis Ash víc než mě, flirtovali jste spolu. Nazval si mě příjmením a nechal mě čekat pod London Eye, zatímco ses tam vezl s mojí miloučkou sestřenicí." Skoro jsem to křičela, potom se mi zlomil hlas a po mé tváři stekla slza, kterou jsem teď opravdu nechtěla ukazovat. Nechci, aby si myslel, že jsem slabá. Pokud mi chce ubližovat, tak fajn, ale ať pak nepočítá s tím, že budu kvůli němu pořád jen brečet. O tom vztah nemá být.
"Já, že jsem tě nazval příjmením? To jsem neudělal už od té doby, kdy.." Větu nechal nedokončenou a sklonil hlavu.
Co? On si to nepamatuje? To není možný, leda, že si ze mě zase dělá legraci.
ČTEŠ
HP - Dramione // CZ ✔
Fiksi PenggemarNenávist mezi mudlovskou šmejdkou a čistokrevným kouzelníkem nikdy nebyla silnější. V průběhu šestého ročníku ovšem nastane zlom, díky kterému si dvě zbloudilé duše uvědomí, že být odlišný neznamená nic špatného. Draco a Hermiona ujdou dlouhý kus ce...