36. Sestřenice

1.6K 90 7
                                    

// Jsem zase zpět, hip hip hurej! Přijímací zkoušky jsem zvládla, dostala jsem se jak na obchodku tak na informační služby a knihovnictví. Půjdu na ten druhý obor, jen kdyby to třeba někoho zajímalo :) (Protože čeština je super, ale v matice hořím :/ :D ) 






Hermiona



Vzbudil mě zvuk vysavače. Otevřela jsem oči a zvedla se z postele, abych roztáhla závěsy. Hodiny na stěně ukazovaly půl sedmé. Ano, mamka je velmi aktivní, hlavně ráno. Protože už se mi nechtělo spát, otevřela jsem skříň a převlékla se.

 Protože už se mi nechtělo spát, otevřela jsem skříň a převlékla se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem zamířila do koupelny a upravila se. Nevím, proč, ale při pohledu na umyvadlo jsem dostala nápad. Draco nejspíš ještě spí, že ano? Hmm... co kdybych ho trošku pozlobila? Zákeřně jsem se nad svým nápadem usmála a napustila do lavoru ne zrovna teplou vodu. Potichu jsem se s tím lavorem doplížila k pokoji, který teď patří Dracovi, a pootevřela dveře. Nahlédla jsem dovnitř a uviděla ho ležet na posteli na zádech s očima zavřenýma. Takže ještě spí. Protože deka zakrývala jen jeho nohy a neměl na sobě tričko, vyskytl se mi pohled na jeho hruď a břicho. Nebudu lhát, měla jsem v tu chvíli chuť odložit lavor a jít si lehnout k němu, ale vyhnala jsem tu myšlenku z hlavy. Víc jsem otevřela dveře a zatínala zuby pokaždé, když trochu zaskřípaly. Draco se kvůli těm zvukům trošku zavrtěl, ale nic víc nenásledovalo. Spal dál. Taky aby ne, když ho nevzbudil ani mámin vysavač. 



Po špičkách jsem se doplížila k jeho posteli a krátce ho sjela pohledem. Skousla jsem si při tom pohledu ret a potom s hlasitým výkřikem "Vstávat!"  na Draca naráz vylila všechen obsah lavoru. Draco byl bleskurychle na nohách a vylekaně se kolem sebe oháněl. Když mu došlo, co se stalo, podíval se na mě s uraženým výrazem ve tváři. Moje tvář se naopak rozzářila, protože vidět ho takhle promočeného a vylekaného bylo k nezaplacení, taky k sežrání, ale pšt. 
Kapky vody stékaly po jeho holé kůži a vsakovaly se do jeho šortek, které měl na sobě. Nejvíc mě dostávaly jeho mokré vlasy. Prostě boží pohled.





"Neříkej mi, že jsi udělala to, co jsi právě udělala!"   Nevěřícně se na mě zadíval, ale i přes jeho kamennou tvář jsem viděla malý náznak úsměvu.




"Udělala."   Přiznala jsem bez protestů a začala se hrozně smát. Draco nad tím zakroutil hlavou a já se smála ještě víc. Potom si prohlédl svoje mokré tělo a dělal, jakože si ždímá tričko, i když žádné nemá.
Vypadalo to strašně legračně, jak se falešně soustředil. Když se můj smích zesílil, podíval se na mě a šibalsky se usmál.

HP - Dramione // CZ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat