Hermiona
"Hermiono! Můžeš prosím provést Ashlyn po městě? Dlouho tu nebyla a určitě si ráda projde i jiné místo než Francii." Houkla na mě mamka, zatímco jsme byli u Ashlyn v pokoji a pomáhali jí vybalovat.
"Takže ty jsi z Francie?" Draco si nenechal tento detail uniknout a hned se o tom musel začít bavit.
"Oui. Bydlíme v Paříži od mých sedmi let." Přitakala Ash a nenuceně se usmála.
"To město miluju!" Rozzářil se Draco a věnoval jí úsměv. Vážně, Draco? Že jsi mi to nikdy neřekl...
To nic, hlavně klid. Nesmím se nechat rozhodit. Ash s ním možná bude flirtovat, ale potom to bude ok. Přejde ho to. Nic se nestane. Doufám.
"Vážně? Já taky! Je naprosto..." Rozplývala se Ash, ale nestihla to doříct.
"No tak asi půjdeme, ne?" Vměstnala jsem se do jejich rozhovoru a křečovitě se usmála. Draco se na mě zaraženě podíval a to mi vyrazilo dech. Ještě nikdy se na mě takhle nedíval. Bylo to, jako by se mě snažil napomenout. Doslova pohledem říkal: 'Děláš si srandu? Opravdu nás přerušuješ? Copak nevidíš, že tu mám důležitý rozhovor?'
"Já si nemyslím, že se jí chce jít ven..." Namítl Draco naprosto chladným tónem.
"To nic, půjdu ráda. Můžeš jít s námi, Draco." Ash mu položila ruku na rameno a usmála se. Nedokázala jsem se na ně dál dívat. Ruce se mi třásli, srdce rychle bilo a kolena se mi podlamovala.
Musím na vzduch, okamžitě.
"No tak já počkám před domem." Vypískla jsem téměř neslyšně a jako neřízená střela jsem vyletěla z pokoje. Seběhla jsem schody a měla v plánu urychleně opustit dům, ale mamka mi zastoupila cestu.
"Kam pak, Mio? Nemáš tak náhodou počkat na Ashlyn?" Káravě se na mě zadívala a ruce si založila v bok. Chtěla jsem něco říct, ale nedokázala jsem otevřít pusu. Obratně jsem mamku obešla a rychle vyšla z domovních dveří na čerstvý vzduch. Dýchej, dýchej - opakovala jsem si stále dokola a přitom chodila před domem sem a tam. Teprve jsem popadla dech a už ze dveří vycházela i Ash, hned za ní Draco.
"Jsi v pořádku, Hermííí? Vypadáš zle, měla bys... jak se to jen říká..." Hrála, že si nemůže vzpomenout na slovo odpočinek. Samozřejmě to byla jen lež, je snad lepší angličanka než já.
ČTEŠ
HP - Dramione // CZ ✔
FanfictionNenávist mezi mudlovskou šmejdkou a čistokrevným kouzelníkem nikdy nebyla silnější. V průběhu šestého ročníku ovšem nastane zlom, díky kterému si dvě zbloudilé duše uvědomí, že být odlišný neznamená nic špatného. Draco a Hermiona ujdou dlouhý kus ce...