Mogelijk gemaakt door: _TravellingThoughts_
Nog bedankt, hè~~*~~*~~
Dit is de 13 facts about me-tag. Omdat ik geen zin had om verder andere vragen te verzinnen, ga ik ook geen mensen nomineren. Zie vraag 4 waarom tehe...
1) Do you have a phobia? If so, what is it?
Niet dat ik weet.
2) Kylie Jenner? Jah or Nah?
Laat me even denken...
Nah.
3) Are you girl/boy-crazy? Or are you more down-to-earth?
People who know me would say down-to-earth, except for my sister. Together, our thoughts are like: BOYS BOYS BOYS.
4) Are you the sporty type or are you a lazy-ass?
Lazy-ass, ma frieeeeend!
5) You inherite a million from your grand-parents! What will you do with it?
Rijlessen nemen en daarna zie ik wel verder, haha
6) Favourite Disney movie
Allemaaaaaaaal!! Moet ik echt kiezen? Big Hero 6 :)
7) Are you a blonde or a brunette?
Uhm ik heb donkerblond haar, wat maakt mij dat?
8) Can you flirt?
Há.
Nee.
Nog niet.
Ooit.
Misschien.
Hoop ik.
9) Guilty pleasure
Talking to my unknown happy friend.
Shh, dit blijft onder ons.
Ik meen het.
Er zullen consequenties aan vastzitten als je je mond voorbij praat.
Wees gewaarschuwd!
10) Do you have an enemy?
Mijn wekker.
Eigenlijk gebruik ik nooit een wekker, maar het gaat om het idee van wakker worden en op te moeten staan :')
11) Opinion on Donals Trump his statements
"I'll tell you one thing I know I could do a better job than that clown Donald Trump who's trying to be our president right now he's the biggest joke I'm embarressed!! I think the world is laughing at us. There are a lot of ignorant and uninformed people who are angry about things in life and they follow him like a religion it's so sad he's not a nice person he's a bully." ~My unknown happy friend.
Ik sluit me volledig aan bij zijn mening ;)
12) If you needed to eat one food for a whole month, what would it be?
Gebakken aardappeltjes met kipfilet stukjes, door elkaar gemixt met satésaus omgetoverd tot de beste maaltijd die je ooit gegeten zult hebben!
13) Introvert or extravert?
Introvert :)
JE LEEST
Lost in the woods with that boy
مغامرةWat begon als een geweldige werkweek in de Ardennen, veranderde in een verdwaling met een wel heel frappante jongen en eindigde in een regelrechte hel die niemand, maar dan ook niemand had kunnen voorzien. #1 Avontuur (Voorheen bekend als: Back to R...