Q&A Omdat sommige mensen niet kunnen luisteren

330 23 6
                                    

Het lijkt ondertussen wel een heuse rage te worden; de 13 facts about me-tag. Ik ben nogmaals genomineerd door mijn lieftallige zusje XxBabettexX. Wat zou ze in hemelsnaam niet begrijpen aan de woorden: 'Nee, nomineer mij maar niet!'

Naja, hier zijn de vragen met mijn antwoorden. Ik tag verder geen mensen, omdat ik denk dat dat ondertussen wel genoeg gedaan wordt door anderen :')

~~*~~*~~

1. Van welke zanger/zangeres/band ben je fan?

Kijk maar naar de bio op m'n profiel als je het wilt weten. ;)
Oké, oké. Voor de mensen die lui zijn en daar geen tijd voor vrij willen maken, hier heb ik het lijstje:

• Our Last Night, Hands Like Houses, BMTH, Secrets, We Came As Romans, Crown The Empire, All Time Low
• Tanner Patrick, CAUSES, Austin Jones, Joel Adams, Troye Sivan, Boy Epic
• Imagine Dragons, The Vamps, 5SOS, Fall Out Boy, Kensington

Lang leve de copy-paste!


2. Naar welk land zou je ooit wel eens willen?

Ik wil de hele wereld ontdekken! Eén land kiezen is echt onmogelijk, maar dan ga ik voor Australië.


3. Wat is je lievelingskleur?

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaars


4. Heb je huisdieren? Zo ja, hoe heten ze en wat voor dieren zijn het?

Ik heb twee lieve konijnen. Wammes en Bobo :)


5. Wat is je lievelingsgetal?

Uhm, heb ik die? Even denken... Nee, ik weet het niet.


6. Wat is je lievelingsvak op school?

NLT (Natuur, leven & technologie). Het is eigenlijk een combi van alle bètavakken, dus biologie, scheikunde, aardrijkskunde, wiskunde en natuurkunde. Als het over een leuk onderwerp gaat is het helemaal te gek!


7. Wat is het stomste vak op school?

Aha, gym! Maar het is aan de andere kant wel goed dat we het hebben, anders zou ik al helemaal niet genoeg beweging krijgen :')


8. Appeltaart of skittles?

Appeltaaaaaaaaaaart


9. Winter of zomer?

Zon, zee & strand.


10. Series of films?

Films, want voor series heb ik geen tijd XD


11. Vampier, elf of weerwolf?

Weerwolven! Oehh, die zijn zo cool. De boeken kan ik al helemaal verslinden, haha snap je 'm? Verslinden? Mhuhaha...


12. Wat is je echt bestaande lievelingsboek?

Een boek dat verschrikkelijk veel impact op me heeft gemaakt is het boek Wild storm van Jennifer Brown. Het was zo realistisch geschreven dat ik er meer dan vijf keer tranen in mijn ogen van kreeg. Ook heeft het mijn perspectief op verlies sterk veranderd. Je wordt er zwaar mee geconfronteerd, al vanaf bladzijde 1. Dit boek zal ik daarom dus nooit vergeten.


13. Lievelingboek op wattpad?

Een boek dat ik zooo ongelofelijk goed geschreven vind is 'Laat het spel beginnen' van Flo0809. Het bevat romantiek en badboys, maar niet op de goedkope manier zoals heel veel anderen dat doen. Het is origineel. Niets in dit verhaal wordt mooier gemaakt dan het is, precies hoe een boek moet zijn. Het is vergelijkbaar met werken van echte professionele schrijvers! Eindelijk eens een boek op wattpad met een realistische ontvoering. Ik raad het zeker aan voor de mensen die het nog niet gelezen hebben.

Lost in the woods with that boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu