A L I Y A H
Ik word wakker en kijk even om me heen. Owjah, Ik ben bij Lou en Lux. Ik lig nog op de bank en sta langzaam op. Ik hoor op de trap iemand naar beneden komen, zal Lou wel zijn. En inderdaad Lou komt binnen met Lux op haar armen. 'Goodmorning' zegt ze. 'Goodmorning Lou en Lux' zeg ik en kijk naar mezelf, mijn kleren zitten scheef, mijn haar piekt alle kanten op. Kortom ik zie er niet uit.
'Je weet de weg. Ik maak wel ontbijt dan kun jij je omkleden' zegt Lou als ze ziet dat ik naar mezelf aan het kijken ben. Ik knik als antwoord en loop de trap op naar de Visagiste kamer van Lou. Daar vind ik een kast met kleren die ze me geeft als ik hier ben. Ik pak een zwarte broek, met een zwart T-shirt en een wit leren jasje. Ik trek alles aan en mijn haren borstel ik door met de borstel en de lekker ruikende anti-klit spray. Snel doe ik mijn make-up, ookal ben ik zo blind als wat want ik heb mijn bril niet op. Voorzichtig maar toch snel loop ik de trap af en zet mijn bril op.
'Thanks Lou, voor de kleren' zeg ik en loop de keuken in. 'Jij bedankt voor het oppassen en het invallen straks. Daar krijg je nog iets voor' zegt Lou en geeft me een bord met pancakes en een kop koffie. 'Hoeft niet Lou' beantwoord ik haar voorstel nog. 'Jawel' zegt ze en geeft Lux eten terwijl ze zelf ook aan het eten is. Deze discussie ga ik toch niet winnen dus loop ik met mijn bord in mijn ene hand en de kop koffie in mijn andere hand naar de huiskamer en app Niall.
Morning Nialler. Wil je mijn lenzen meenemen? liggen in de badkamer.
Ik verwacht niet gelijk antwoord dus leg ik mijn telefoon weer op de tafel en eet mijn pancakes verder op. 'Lou, welke spullen heb ik vanmiddag nodig voor de les?' roep ik naar de keuken. 'Alles ligt in mij kantoor, ga het daar maar halen straks.' roept ze terug. 'Lou, nog een vraag. Wat moet ik zeggen als ze vragen waar jij bent' roep ik weer terug naar de keuken. Lou komt binnen lopen en kijkt me aan. 'Ik ben naar een concert van iemand waar ik de visagie moet doen' zegt ze en krijgt een glimlach op haar gezicht. 'OMG dat is zo cool' roep ik opgewonden. 'Nou als ooit die mooie jongens van ons een band gaan vormen gaan wij samen de visagie doen' zegt ze en glimlacht. Ik glimlach terug en neem een slok koffie en kijk op mijn telefoon. 10:30 ik schrik van de tijd en van de bel.
Ik sta op en zet mijn bordje op tafel en loop naar de voordeur die ik van het slot afhaal en open gooi. Niall staat daar met een zwarte zonnebril. Zijn haar omhoog en... WOW...
'Aliyah!' roept hij en ik schrik op uit mijn gedachten. 'Niall!' roep ik ook en trek hem in een knuffel, hij knuffelt terug, hij ruikt lekker. Aliyah! Stop!, roepen mijn gedachtes tegen elkaar en ik laat Niall los. 'Hier' zegt hij en geeft mijn lenzen. 'Thanks' zeg ik en loop naar de spiegel in de gang en verwissel mijn bril voor lenzen. 'Zo terug' zeg ik tegen Niall die bij de deur staat. Hij knikt en ik loop de deur van de huiskamer weer binnen.
'Lou, ik ga. Bedankt voor het ontbijt en de kleren' zeg ik en Lou komt aangelopen en geeft me een knuffel. 'Geen probleem. Hier heb je de sleutel van mijn kantoor' zegt ze en overhandigt mij de sleutel. Ik knik en geef Lux nog een knuffel en zwaai nog een keer en loop dan naar Niall.
'Hii Ni' zeg ik en trek de voordeur dicht. Ik krijg geen reactie dus ik begin maar gewoon met lopen, onderweg als we bij de sportvelden zijn staat Harry daar. Met Liam, foute boel. Ik ren naar de jongens toe en ga bij ze staan. 'Liam laat Hazz met rust' zeg ik en richt me op Liam. 'Harry, laat Li met rust' zeg ik en trek ze allebei aan een hand mee naar binnen. Niall loopt achter me volgens mij, zo niet dan weet ik niet waar hij is. Als we bij het kantoor van Meneer Cowell aan komen laat ik ze los en loop ik met hun naar binnen.
'Goedemorgen Meneer Cowell. Ik geef les in Louise haar plaats. En nog iets, wilt u er voor zorgen dat deze twee elkaar de pan niet uit vechten' ratel ik aan een stuk door. 'Goedemorgen Aliyah. Ja weet ik, heeft ze verteld. Ik zal mijn best doen' zegt hij. 'Bedankt Simon' zeg ik en draai me om. 'Simon' roepen Liam en Harry. 'Uhu' zeg ik en laat de twee jongens verbaast achter. Ik loop naar het kantoor van Louise en maak die open met de sleutel.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren