A L I Y A H
'Awh' hoor ik iemand bij mijn oor zeggen. Ik schiet overeind en kijk Perrie slaperig aan. 'Heb ik je wakker gemaakt?' vraagt ze. 'Ja' antwoord ik hees. 'Maar, Awh' zegt ze nog een keer. 'Wat?' vraag ik slaperig, ze wijst naar mijn buik, ik kijk naar beneden en zie dat ik Niall zijn vest aan heb. 'Oh dat, ik kwam Niall vannacht tegen in het park. Ik rilde, blijkbaar zag hij dat. Gaf me zijn vest en zonder iets te zeggen liep hij weg' leg ik uit. 'Awh' zegt ze nog een keer. 'Pakketje voor Aliyah Smith' zegt Luna die uit de gang komt. 'Ik heb niks besteld' zeg ik als ik de doos aanpak.
Ik haal de envelop er af en maak hem open.
''Voor als je iemand nodig hebt" Die zin blijft in mijn hoofd hangen.
Ik heb iets voor je El, ik weet dat je me niet meer wilde spreken, maar waag het niet om dit terug te sturen. Het is nog voor kerst, beetje laat dat weet. Tien maanden te laat zelfs, maar stuur het niet terug, alsjeblieft.
X Niall
Ik geef de brief aan Perrie en maak de doos open. Er zit een oranje Nike doos in, een doos van Dior en een kleiner doosje. 'Ik-' begin ik maar Perrie onderbreekt me. 'Ga het niet terug sturen, hij zal het blijven opsturen tot je het houd' zegt ze. 'Je hebt gelijk' zucht ik. Ik haal de Nike doos er uit en maak hem open. Er zit een grote Nike sweater in, zijn maat. Ik haal hem eruit en er dwarrelt een briefje uit.
Hey, El
Goed bezig, je hebt het al open gemaakt.
Ik heb hem een keer aangehad omdat ik weet dat je het fijn vind als het naar mij ruikt. Nu de rest nog..X Niall
Ook dit briefje geef ik aan Perrie. 'Awh' kermt ze opnieuw. Ik doe de vest uit en trek de trui over mijn hoofd. 'Je verzuipt er in' lacht Luna. 'Klopt, maar het ruikt naar Nia- Nick' zeg ik snel. De doos is net zo groot als een kleine verhuisdoos. Uit de oranje Nike doos pak ik ook nog de Nike schoenen die ik graag wilde hebben. 'Niall toch' fluister ik en geef de schoenen aan Perrie. Ze fluit goedkeurend en zet ze naast haar neer. Ik zet de Nike doos achter me neer en open de doos van Dior er ligt weer een briefje op. Ik maak hem open en zucht.
Heey baby,
Ik weet zeker dat als de doos verder open maakt, je boos op me word.
Bij deze, het spijt me niet. Je verdiend het want ik ben een enorme klootzak geweest.
Dus daarom mag je best boos worden, maar stuur het niet terug. Of ik stuur het weer naar je op tot je het houd.
Ik weet niet hoe je je nu voelt, maar ook weer wel.
Ik weet dat Perrie naast je zit en dat je de briefjes aan haar geeft.
Ik weet dat je Niall wil zeggen tegen Luna, maar ze weet niks van je dus zeg je Nick...
Ook weet ik dat je huilt, en dat ik de oorzaak daar van ben.Allie, het spijt me dat ik me heb gedragen als klootzak. Ik weet dat je niks meer met me te maken wil hebben, maar diep in je hart zou je niks liever willen. Ik ken je El, en daarom zijn deze cadeautjes voor jou, omdat ik van je houd.
XxX Niall
Hij heeft gelijk. Ik geef het briefje aan Perrie, en maak de doos verder open. Als eerst komt er een ketting uit, het ''Hangertje'' is mijn naam. Ik ben inderdaad boos, en wil het terug sturen, maar ik weet dat hij het weer terug stuurt. Luna hangt de ketting om mijn nek en gaat weer naast me zitten, er zitten nog twee flesjes parfum in. 'Waarom' fluister ik hoofdschuddend en geef ze aan Perrie, ze ruikt de geurtjes en bij een trekt ze een raar gezicht. Ik pak het flesje af en ruik het geurtje. Niall's geurtje. 'Het is zijn geurtje' zeg ik zachtjes, ze knikt en zet hem op tafel. De Dior doos is bijna leeg, ik haal er nog een zonnebril uit, die hij in mannen verzie heeft. 'Hij heeft-' 'Klopt' onderbreek ik Perrie.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren