N I A L L
'Baby, wake-up' fluister ik zachtjes als ik zie dat het al 12.00 uur in de middag is. Ik schud haar zachtjes heen en weer in de hoop dat ze wakker word. 'Baby, Come on, wake-up' fluister ik nog een keer en geef haar een kus op haar wang. Ze draait zich om en opent haar ogen langzaam. 'Goodmorning Baby' fluister ik en ze glimlacht naar me, 'Goodmorning Ni' fluistert ze schor terug, wat enorm sexy klinkt. 'Hoe laat is het?' Vraagt ze zachtjes, 'Twaalf uur 'S middags' antwoord ik haar en geef haar een paar kleine kusjes op haar lippen. 'Zo laat al? Hoe lang ben jij al wakker?' Vraagt ze en gaat rechtop zitten. 'Euhm, ik ben al drie uurtjes wakker' antwoord ik. 'Had me dan wakker gemaakt sufkop' grinnikt ze.
'Wat zei je daar?' Vraag ik dreigend en ik zie dat ze moeite moet doen om haar lach ik te houden. 'Nou' dring ik aan en duw haar zachtjes achterover en ga boven haar hangen, mijn benen aan iedere kant van haar lichaam en mijn handen langs haar hoofd voor extra steun. 'Sufkop' fluistert ze, en kijkt me vals aan. 'Nu krijg je straf' grom ik fluisterend en ga op haar bovenbenen zitten en begin haar te kietelen in haar zij. 'N-Niall S-stop' roept ze lachend en ik kietel gewoon vrolijk verder. 'P-please' smeekt ze me. Ik stop even en ze haalt opgelucht adem. 'Niet zo snel' zeg ik en por in haar zei. 'Wat moet ik doen?' Vraagt ze en kijkt me aan. 'Lieve Niall-' begin ik. 'Lieve Niall' zegt ze me na. 'Je bent het liefste, leukste, knapste vriendje van de hele wereld' ga ik verder. 'Je bent het liefste, leukste, knapste en schattigste vriendje van de hele wereld' zegt ze, 'Dat zei ik niet maar okay' 'Dat zei ik niet maar okay' praat ze me na. 'Okay stop maar, je straf is, de hele dag geen kusjes, knuffels en zoenen' 'Dat is een grotere straf voor jou dan voor mij, maar prima' antwoord ze en kruipt onder me vandaan, haar hand glijd over mijn bovenbeen en ze raakt lichtjes mijn vriend aan waardoor ik naar adem hap. 'Whoopsie' giechelt ze en loopt de deur uit, in alleen haar t-shirt waardoor je haar slipje goed kunt zien.
Oh gosh, wat heb ik mezelf aangedaan. Ik ren achter haar aan en pak haar bij haar heupen, til haar op en loop haar slaapkamer terug in. Ik geef haar mijn shirt en trek een andere uit mijn tas over mijn hoofd. Ze grijnst en trekt het shirt over haar hoofd en haalt die andere er onder uit. Ze gooit hem in mijn gezicht en loopt weg, ik grom en haal haar shirt van mijn gezicht af en loop achter haar aan naar beneden. 'Jij bent slecht' hoor ik Sophia zeggen. 'Dank u' hoor ik Allie zeggen, ik loop de huiskamer binnen en zie Allie grijnzen en ze staat op, loopt naar me toe trippelt met haar vingers over mijn borst en huppelt de keuken binnen. 'Godver' vloek ik grommend en Sophia kijkt me lachend aan. 'Jij hebt gekozen Nialler. Jij deed het' zegt ze lachend en loopt ook de keuken binnen, ik volg haar en zie Allie heel relaxt op de barkruk naast Zayn zitten. 'Morning Lad' zegt Zayn en glimlacht naar me. 'Morning' antwoord ik en ga tegenover hem zitten. 'El, waar ben je?' Hoor ik Sophia roepen, 'Nog steeds in de keuken waar jij net ook was' roept ze terug. 'Hoe is deze jurk?' Vraagt Sophia die met een jurk aan komt lopen. 'Voor?' Vraagt Allie. 'Jou' ik hap zachtjes naar adem en kijk nog een keer naar de jurk.
'Ja dat snap ik, maar voor wat?' Vraagt ze en springt van de barkruk af. 'Zus, kom eens' zegt Zayn, ze loopt naar hem toe en hij trekt het shirt verder naar beneden en geeft haar een kus op haar wang. 'Zo, Dat is beter. Meneer Horan hoeft niet alles te zien' grinnikt hij en slaat een arm om haar heen. 'Maar Soof waar is die jurk voor?' Vraag ik. 'Nieuwsgierig Niall? Die jurk is voor mij, voor vanavond' antwoord Allie. 'Vanavond?' Vraag ik en kijk naar Simon die binnen komt. 'Uhu, ik ga naar de kroeg' antwoord ze. 'JE BENT FUCKING ZEVENTIEN!' Roept Tessa die binnen komt gelopen. 'Klopt, rustig maar Tess. Ze mag van mij' antwoord Simon, ik kijk hem met open mond aan. 'Kom, Lou en Lottie gaan ook mee. Ze hebben dezelfde jurk maar dan in een andere kleur, jij zwart, Lot mint en Lou wit' zegt Sophia vrolijk. 'Jullie gaan met zijn drietjes?' Vraagt Zayn. 'Ja, leuk toch?' Vraagt Allie. 'Euh, ja maar je hebt nog nooit een druppel alcohol aangeraakt' antwoord hij. 'Denk jij' antwoord ze en Sophia fluit goedkeurend. 'Bad girl in da house!' Roept ze en Aliyah lacht.
'Nu wil ik dan wel eens weten wanneer je alcohol hebt gedronken en wat' zegt Zayn en gaat voor haar staan. 'Wat dacht je van jou ruige feestjes, wijntjes van verschillende jongens uit jou vriendenclub. En cocktails en shotjes etc' antwoord ze. 'Mens je hebt niet eens een kater?' Vraagt hij luid. 'Wel. Waarom denk je anders dat ik boven heel de dag films kijk als jij een feestje hebt gehad?' 'Ik ben echt een verschrikkelijke broer!' Roept hij en trekt aan zijn haar. 'Ach joh maak je niet druk ik loop maat wat te dolle' zegt ze en hij kijkt haar kwaad aan. 'Eh. Dat krijg je er van als je je kleine zusje steeds buiten sluit en verplicht boven laat blijven' zegt ze, draait zich om en loopt weg samen met Sophia. 'Ze liegt, ze liegt gewoon' roept hij en ik sta verschrikt op van mijn kruk. 'Lad, kom ga even zitten ik praat wel met haar' biedt ik aan en duw hem terug in zijn kruk. Ik zie zijn ader in zijn nek kloppen. 'Tess geef eens een doekje met koud water, alsjeblieft' zeg ik en Tessa geeft me een doekje, ik leg in zijn nek en kijk hem aan. 'Rustig doen' beveel ik hem en loop naar Aliyah en Sophia die in de huiskamer staan te praten. 'El, kan ik met je praten?' Vraag ik voorzichtig. 'Tuurlijk, zeg het eens' zegt ze en kijkt me aan. 'Buiten' plak ik er nog achter aan.
Ze knikt en loopt voor me naar buiten en gaat op het gras zitten. Ik ga naast haar zitten en sla mijn arm om haar heen, ze legt haar hoofd op mijn schouder en zucht. 'Ben eens eerlijk heb je ooit gedronken of nog nooit?' Vraag ik. 'Ja ik heb gedronken' antwoord ze zachtjes. 'Wat heb je gedronken? En met wie?' Ze zucht en slikt. 'Alles wat ik net heb opgenoemd, ik had vrienden van vijf jaar ouder en die namen me mee en smokkelde me binnen. Nobody knows. Zayn woonden toen nog niet hier en Simon was meestal bij de X-Factor. Tessa sliep hier nooit dus ik kon doen wat ik wilde, wanneer ik het wilde' legt ze uit. Ik zucht en sta op. 'Ik ben op het Campus. Als je een beter uitleg hebt kun je komen' zonder op antwoord te wachten loop ik naar binnen, de hal in de trap op en loop haar slaapkamer in. Ik pak mijn rugzak van de grond en loop weer naar beneden. 'Ik ben weg!' Roep ik en loop de voordeur uit, net als ik hem wil sluiten houd Zayn me tegen en trekt me weer mee naar binnen.
'Nope, jij gaat helemaal nergens heen' zegt hij en ik schud me los. 'Doe ik wel, tot ziens' grom ik en loop de voordeur uit en piep mijn auto open waarna ik in stap en met volle vaart naar het campus rijd...
Vanmiddag vervolg😊
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren