Twenty-Third

1K 43 0
                                    

Ziekenhuis/ Thuis dag 4

A L I Y A H

De zon schijnt in mijn gezicht, voor het eerst in tijden heb ik goed geslapen. Ik open mijn ogen en kijk naast me, Niall ligt nog te slapen, zijn mond hangt een stukje open en hij snurkt zachtjes. Ik glimlach en kriebel door zijn haren voor ik voorzichtig zijn arm om mijn middel vandaan haal en de dekens van mijn lichaam af haal en uit bed stap. Niall mompelt wat en slaapt gewoon weer verder, ik glimlach nog een keer en leg de dekens goed neer en loop mijn inloopkast binnen. Ik pak een zwarte skinny en een fel geel shirtje waar AND in staat. Ook pak ik een setje lingerie en zoek mijn zwarte Supra schoenen die ik boven op de stapel zet en zoek sokken in mijn sokkenbak.

Als ik alles heb loop ik de inloopkast uit en vervolgens ook mijn kamer. Ik sluit de deur zachtjes en loop naar de kamer van Zayn, we hebben allemaal een eigen badkamer maar ik wil Niall niet wakker maken. Ik open de deur zachtjes, maar Zayn ligt al tv te kijken, hij steunt op zijn ellenboog en kijkt me aan. 'Je weet de badkamer te vinden zus' zegt hij met een glimlach. 'Goodmorning zus, hoe was het gisteren? Lekker geslapen? Heeft Niall nog iets gevragen. Goodmorning broer, super leuk, lief dat je het vraagt-' 'Ja ik snap het al, kom hier kleine' onderbreekt hij me lachend. Ik glimlach volmaakt en leg eerst mijn spullen in zijn badkamer en ga naast hem op bed liggen.

'Lang geleden dit' mompel ik. 'Te lang' plakt hij er achter aan. 'Vertel' moedigt hij aan. Ik vertel alles wat we gister gedaan hebben en wat ik Niall had verteld over Neason. 'En, Niall heeft me gevragen als zijn Princess' kraam ik uit van blijdschap. 'Congrast Zus, ga maar lekker douche, ik denk dat je zo meteen naar Soof moet' zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Bedankt grote broer' zeg ik zachtjes en loop naar de badkamer. Ik sluit de deur en doe hem op slot. Ik zet de kraan aan en kleed me om, snel stap ik onder de douche en was mijn haren met Cocos shampoo en mijn lichaam ook, ik spoel alles af en doe conditioner is en scheer mijn benen. In de douch van Zayn liggen namelijk al mijn spullen, natuurlijk ook in mijn eigen badkamer maar Okay. Ik spoel alles af en zet de kraan uit, ik pak een handdoek uit het kastje en droog mezelf af, kleed me aan en hang de handdoek fatsoenlijk op. 'Broer, kan ik de deur open doen of..?' Roep ik vragend.

'Maak maar open' roept hij terug. Ik doe de deur open en haal de handdoek van mijn haren af en vlecht ze simpel in een waterval vlecht. 'Broer, mijn spullen zitten in jou wasmand. Haal ik er straks wel weer uit' zeg ik als ik de badkamer uit loop en hem aanstaar, 'Kun je het zien zus?' Vraagt hij lachend. 'Hey, ik ben en blijf een meisje' zeg ik verontwaardigend. 'Jij zou het zelfde doen grote broer' zeg ik lachend en ga gehurkt zitten om mijn veters te strikken en stop ze in mijn schoenen. 'Misschien heb je gelijk' antwoord hij zachtjes. 'Nou, kleed je aan dan gaan we ontbijten.' Hij knikt en trekt een simpel shirt en een zwarte broek aan. Vervolgens doet hij nog tien minuten over zijn haar terwijl ik zuchtend tegen zijn kast sta te leunen. 'Kom op zeg, je lijkt wel een meisje' zeg ik lachend en pak hem bij zijn pols en sleur hem mee de trap af. 'Goodmorning' zeg ik vrolijk als ik de keuken binnen loop. 'Goodmorning lieverd, wat zie je er weer leuk uit vandaag' zegt Tessa met een glimlach. 'Morning Tess' zegt Zayn die nu pas binnen komt. 'Morning honey' zegt ze en ik ga aan de bar zitten. 'Kijk eens, een Aardbeien, kersen smoothie, en je favoriete broodje met chocopasta' zegt ze en zet het voor me neer. 'Waar heb ik dat aan verdiend?' Vraag ik lachend en zet het rietje tussen mijn tanden en neem een slokje.

'Ik ben gewoon blij dat je thuis bent' zegt ze met een glimlach. Ik hoor de voordeur open gaan en bekende voetstappen deze kant op komen. 'Allie?!' Roept hij. 'Kitchen!' Roep ik terug. Uncle Simon komt binnen en ik haal snel het rietje uit mijn mond en stap van de barkruk af. 'Hey Darling' glimlacht hij. 'Hey Dad' zeg ik en ik zie hem trots glimlachen. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik ga weer terug aan de bar zitten. 'Nog nieuws?' Vraagt hij als hij tegenover me zit. 'Yup,  Soof is hier en Niall ook' zegt Zayn. 'Wat doet Niall hier?' Vraagt hij verbaasd. 'He's my boyfriend' antwoord ik voorzichtig en op dat moment komt Sophia de keuken binnen gelopen. 'Medicijnen?' 'Heeft Niall' antwoord ik. 'Hoe veel uur geleden?' Vraagt ze. 'Gisteren voor ik naar bed ging' antwoord ik. 'Hoe voel je je?' 'Beter als vier dagen geleden' antwoord ik weer. 'Wat is dit? Een politie spel?' Vraagt Uncle Simon er tussen door.

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu