Fifty-First

622 38 9
                                    

N I A L L

'Mag die blinddoek al af?' vraagt Allie voor de duizendste keer. Ik maak de deur van onze hotelkamer open voor ik haar zachtjes naar binnen duw en de deur achter me sluit. Ik maak de blinddoek los. Allie kijkt om zich heen voor ze mij aankijkt. 'Hier heb ik ook niet veel aan' grinnikt ze. 'Ollaaa' roept Louis die binnen komt gestormd. 'Hey there' volgt Liam. 'Hey Hey' zegt Harry droog. 'Oi Oii' Zayn volgt als laatste en doet de deur dicht. 'Waar zijn we nou'?' vraagt Allie die haar armen in mijn nek legt, mijn handen leg ik op haar heupen. 'Verrassing' glimlach ik, ze gaat op haar tenen staan. Met haar lippen dicht bij mijn oor fluistert ze allemaal verleidelijke dingen in het Spaans. Ik sla mijn ogen neer. Ze blijft het herhalen heel de tijd, met een Spaans accent. Ik kijk weer op en zie Zayn grijnzend naar mij kijken.

Zachtjes duw ik haar bij me weg. Pruilend kijkt ze me aan. Haar groene ogen vergroten zichzelf in puppy stand. Ik kan geen zinnig woord meer uitbrengen... 'Volgens mij is hij sprakeloos' mompelt Louis, Aliyah glimlacht trots en gaat vrolijk verder met Spaans praten, niemand verstaat het. Ondertussen is ze op het bed gaan liggen, starend naar het plafond blijft ze de dingen herhalen die ze net ook in mijn oor fluisterde. 'Okay Okay' roep ik hees. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraagt Liam lachend. 'Spaans' glimlacht Allie. Ze praat weer verder, herhalend en herhalend. 'Genoeg genoeg' roep ik hopeloos. Ze grinnikt terwijl ze op haar buik op bed gaat liggen en beweegt met haar voeten in de lucht. 'Parijs' zucht ik. 'We zijn in freaking Parijs' mompel ik. Ze juicht gewonnen. 'Nu heb ik heel wat van je te goed' grom ik. 'Ah ah' met open gesperde ogen kijk ik haar aan. Zayn kijkt haar lachend aan. 'Kleine zus' begint hij en gaat naast haar liggen. 'Je bent geniaal. Weet je dat?'

Ze klapt blij in haar handen. De deur vliegt open en Little Mix komt binnen gelopen, Lou en Lottie zijn er ook. 'Pezzaa' gilt Allie blij. Ze springt op en wil naar haar toe rennen, maar ik houd haar tegen door haar vast te pakken bij haar middel. 'Kiss' fluister ik. Ze geeft me een kus. 'Komt goed Ni' ze knipoogt. Ik laat haar los. Ze vliegt Perrie om haar hals die haar lachend terug knuffelt. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen El? Hij wilde zijn mond houden' Lottie kijkt haar verbaasd aan. 'Mijn vrienden, ik spreek Spaans' ze grijnst. 'Doe is' zegt Lou. Allie kakelt vrolijk in het Spaans de exacte dingen die ze net zei. 'Dat is 7 keer' lach ik als ze me aankijkt. 'Dat is 8 hoe ver wil je gaan?' Vraag ik grijnzend. Ik zeg precies hetzelfde. Ze bloost. 'Genoeg Spaans, wie spreekt er Frans? De taal van de liefde' 'Ik niet' mompelt Zayn. Ik lach en praat vrolijk Frans. 'Welke taal kan je nog meer?' Vraagt Lottie verbaasd aan me. 'Spaans, Frans, Iers enja Engels' grinnik ik.

'Ni, koffers?' Vraagt Allie verbaasd als ze om zich heen kijkt. 'Lou en Lot hebben spullen voor je, ga je maar klaar maken. We gaan met zijn alle uiteten' glimlach ik. 'Fuck you' gromt ze als Lou en Lottie haar de kamer uit trekken. 'Dat is 9' roep ik haar achterna, ze steekt haar middelvinger op terwijl ik lachend in de deuropening sta. Ik knipoog naar haar voor ik de deur sluit. 'Chop chop, jullie ook dames' zegt Liam tegen LM. 'Had dat eerder gezegd!' Roept Jade en stormt samen met de andere meiden de kamer uit. Zuchtend kijken we elkaar aan, vrouwen...

A L I Y A H

Lou duwt een zwarte skinny jeans in mijn handen en een zalm roze blouse. 'Omkleden' beveelt ze me terwijl Lottie zich in een jurk hijst. 'Sure' grinnik ik en loop de badkamer binnen. 'Geef die witte jurk is' zegt Lou die de badkamerdeur open maakt. Ik geef haar de witte jurk. 'Ga je die aandoen?' Vraag ik terwijl ik me in de zwarte broek hijs. 'Nee die is voor Leigh-Anne' antwoord ze en loopt weer weg. Ik trek de blouse aan en maak de knoopjes vast. Ik loop de badkamer weer uit. Ik ga voor de spiegel staan en bekijk mezelf. 'Doe de voorkant van de blouse in je broek, en het bovenste knoopje open' zegt Lottie lachend die bezig is met haar haren krullen. Ik doe wat ze zegt en grinnik. 'Beter' ik knik. Lou komt de andere slaapkamer uit in een licht blauwe skinny en een wit blouse.

'Nu hoor ik niet bij de squad' bromt Lottie. 'Dan doe je iets anders aan' glimlach ik. 'Wist je al dat ik van je houd?' Vraagt Lottie met een grijns. 'Awh, ik ook van jou hoor' glimlach ik. 'Kom is' ik ga naar Lou die me in een stoel duwt. 'Rommelige staart?' Vraagt ze, ik knik. Ze begint aan mijn haar te frunniken. Als ze klaar is pakt ze d make-up en maakt me op. 'Hoe is dit?' Vraagt Lottie, ik wil mijn hoofd naar haar toe draaien maar Lou houd me tegen. 'Stil zitten' 'Lot je moet even achter Lou gaan staan' grinnik ik. Ze gaat achter Lou staan en trekt een gekke bek. 'Ziet er goed uit Lot' glimlach ik als ze een donkerblauwe skinny aan heeft met een zwarte blouse.

'Zwarte pumps?' Vraagt Lou als ze zichzelf heeft klaargemaakt. Ik knik, ze geeft me de pumps waar ik in stap. Lottie komt naast me staan en haakt haar arm in die van mij. Lou doet het zelfde, 1D komt binnen en gaat links staan. LM die binnen komt staat rechts en wij in het midden. Paul komt binnen en grinnikt. '1D Squad, LM Squad en de Visagie Squad, let's go' 'Ah Ah Paultje. Jij gaat niet mee' zegt Lottie en trekt me mee aan mijn arm waardoor ik Lou meetrek. We lopen naar buiten nog steeds naast elkaar, we lopen zelfs tegelijk. De trap af gaat iets minder goed waardoor we lachend beneden komen. Ik leun tegen de muur van het lachen. 'Blijf staan' zegt een random iemand die een foto maakt. 'Mag deze op de cover van Faboules? Mevrouw Smith' 'Tuurlijk' glimlach ik, hij geeft me een kaartje die ik in mijn kontzak stop. Iemand vist hem eruit, ik ga er vanuit dat het een van de jongens is.
'Model Smith?' Hoor ik Zayn vragen. 'Blijkbaar' zeg ik en vis het kaartje uit zijn handen die ik weer in mijn kontzak stop. De meiden haken hun arm weer in die van mij en zo lopen we lachend het hotel uit.

~~~~
Tot mijn grote spijt moet ik melden... Het boek is bijna afgelopen...

Sowwy...

Liefs en kus,

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu