Thirty-Seventh

600 43 10
                                    

A L I Y A H

Lachend loop ik het Campus binnen. Door naar mijn appartement, misschien was een glas wijn beter geweest dan vijf. Ik open de deur en lach omdat ik tegen het kozijn aanloop. 'Allie, gaat het wel?' Luna kijkt me bezorgd aan. 'Everything is fine' zeg ik met een dubbele tong. 'Ik ga je broer bellen' zegt ze als ik op de bank zit. 'Hoe heet hij ook al weer?' 'Zayn Malik' antwoord ik lachend. 'Ja en nu serieus' ik pak mijn telefoon en bel Zayn.

Z~ Hey zusje, hoe gaat het?
A~ Everything Fine.
      Ik lach door mijn rare gepraat
Z~ Hoeveel heb je op?
N: Heeft ze gedronken? Hoor ik Niall
Op de achtergrond vragen
Z~ Ja, en hoe
A~ Vijf glaasjes wijn. Niet zo paniekerig
Z~ Godver Aliyah, ik kom er aan

Opgehangen. 'Luna, ik wil pizza' zeg ik met een glimlach. 'Welke Pizza? Tegen je ingaan heeft toch geen zin.'
'Hawaii' zeg ik en maak de I extra lang. 'Je bent zo irritant als je hebt gedronken' zucht ze vermoeid. De bel gaat, ik sta op en strompel naar de voordeur. Ik open hem en zie Zayn ongeduldig staan. 'Broetjeee' lach ik. Hij gooit me over zijn schouder en loopt naar zijn auto. 'Wat doe je?' Vraag ik grijnzend. Man, ik ben echt irritant. 'Jou helpen' antwoord hij nors. 'Jij moet biertje drinken. Word je gezellig van' mompel ik. 'Ik hoef helemaal niet te drinken, het enigste wat ik moet doen is zorgen dat jij nuchter word zodat ik fatsoenlijk met je kan praten' gromt hij. 'Awh, Broetjeee is bezorgd' lach ik. 'Gek he' gromt hij en stopt de auto. Ik stap uit en wankel. Zayn wil me helpen maar ik houd hem tegen.

'Ik ben niet drinken hoor' 'Dronken, niet drinken' zucht hij. 'Maak niet uit, dat is het zelfde' hij tilt me weer op en loopt het hotel binnen, hij zet me op een stoel in zijn kamer en houd een emmer voor me. 'Spuug' zegt hij. 'Spuug zelf' zeg ik lachend. 'Stop die vinger van je in je strot en kots die drank uit, of ik zorg er voor dat je die drank uitkotst op een andere manier' verdedigend doe ik mijn handen in de lucht. 'Je neus bloed' zeg ik zachtjes. 'Ja, kan gebeuren, kotsen. Nu!' Ik stop mijn vinger in mijn strot en kots de drank uit zoals Zayn vroeg. Hij zet de emmer weg en kijkt me aan. 'Doe je dit vaker?' Vraagt hij. 'Laat me gewoon, dit is geen kruisverhoor. Ik ben vol ge wassen' antwoord ik, alcohol in bloed. Check. 'Volwassen niet vol ge wassen' 'Ja dat ben ik, volwassen' antwoord ik en sta op. 'Ik ga naar huis, mijn pizza is er' Zayn duwt me terug in mijn stoel. 'Je zit hier prima' gromt hij. 'Sorry hoor Grumpy cat'

Perrie komt binnen met chocolade. 'Eet' ik begin vrolijk aan de chocolade, terwijl ik op mijn buik op de grond lig. 'Whoehoe, regenboog en eenhoorns' gil ik blij. 'Sshhtt, iedereen slaapt' sust Zayn me. 'Jij niet' probeer ik te fluisteren. 'Nee, ik let op jou' fluistert hij. 'Pezz, stukje?' Vraag ik en houd de afgeknauwde reep voor me uit. 'Nee, bedankt ik ga ijs halen kijken of dat helpt' antwoord ze. 'Voorkeur?' 'Aardbei Merengue!' Schreeuw ik waardoor de hotelkamerdeur openvliegt. Er staat een blonde jongen, met blauwe ogen. 'Ik ken jou' lach ik. 'Alleen weet ik je naam niet en waar ik je van ken' ik lach en rol mezelf op mijn rug. 'Eenhoorn en regenbogen' zeg ik blij. 'Oh my gosh' mompelt de blonde jongen. 'Ssshhtttttt, iedereen slaapt' probeer ik weer te fluisteren.

'Ik ga ijs halen' mompelt Perrie en ze loopt weg. 'Zayn, Psst, Zayn' hij kijkt me vragend aan. 'Hij staart' zeg ik en wijs naar de blonde jongen die in de deur opening staat. 'Hij heeft een naam El, dat is Niall' zegt Zayn. 'Jij bent de rede dat ik heb gedronken' zeg ik helder. 'Ga weg' sis ik en sta op. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Nu' maak ik hem duidelijk. 'Horan flikker op uit mijn ogen ik hoef die kutkop van je niet te zien' grom ik en duw hem de deur uit , vervolgens smijt ik de deur in zijn gezicht en glij via de deur naar beneden. 'Leeftijd?' '18' antwoord ik. 'Familie?' 'Kut ouders uit Ierland, en jij mijn halfbroer en mijn Twin Jake' antwoord ik weer. 'Ex?' 'Die kutkop van een Horan' grom ik. 'Ja, de alcohol is uitgewerkt.' Grijnst Zayn. 'Ga maar slapen zusje, ik breng je morgen weer terug' ik knik en ga op languit op de grond liggen en sluit mijn ogen. 'Ik dacht meer aan mijn bed' fluistert Zayn en legt me in zijn bed, doet mijn schoenen uit en kleed me om in zijn shirt. Al snel val ik in slaap...

🌸🌸🌸🌸
De volgende ochtend ben ik gewoon vertrokken toen ik wakker was. Nu loop ik over straat met knallende koppijn, ik had niet moeten drinken. Al was de rede er voor wel een goede reden. Snel wandelend loop ik mijn appartement binnen, zou verhuizen een oplossing zijn? Opnieuw... 'Hey Luna' zeg ik zachtjes. 'Hey, je pizza is er' grijnst ze. 'Hou maar, sorry voor gisteren' zeg ik zachtjes. 'Nah, geeft niet. Misschien is het beter als je er een week tussenuit gaat' bied ze voorzichtig aan. 'Ja, ik ga na de diploma uitreiking naar Ierland. Zin om mee te gaan?' Vraag ik waarop ze knikt. 'Kunnen we dan naar het huis van Niall Horan?' Vraagt ze hyper. 'Als jij dat wil. Ik weet het wel te vinden denk ik' antwoord ik met een glimlach. 'Dank je dank je dank je' zegt ze en heeft een knuffel. 'Geen dank Luun' je moest eens weten ik heb de sleutel van zijn huis...

'Ik bel mijn pa wel even' zeg ik als ze heeft losgelaten. 'Ik maak karamel Coffee' zegt ze waarop ik knik, ik loop mijn kamer in en trek eerst alle fotolijsten van de muur. Allemaal foto's van mij en Niall, ik stop ze in een kist en gooi de deksel er op. Ik zoek mijn pa op in mijn telefoon en bel hem.

P~ Hey lieverd, leuk dat je belt
A~ Hey Pap, ik had een vraagje
P~ stel het is
A~ Mag ik over twee weken langs komen met een vriendin voor een weekje?
P~ Tuurlijk, je mag komen wanneer je wil-

Pap word onderbroken door Luna die begint te gillen. Ik zucht en loop de huiskamer binnen. 'ONE DIRECTION IS IN IERLAND ALS WIJ DAAR OOK ZIJN!' Schreeuwt ze in mijn oor. 'Super' zeg ik sarcastisch en loop terug naar mijn kamer.

P~ Je wilde vluchten he?'
A~ Ja, totaal mislukt nu.
P~ Ach, je komt ze vast niet tegen
A~ Je weet dat ze altijd bij je langs komen he?
P~ Dan ga je naar je moeder
A~ of ik ga een dag op en neer naar Londen, goed idee pap. Zie je over twee weken
P~ Haha, is goed meid. Tot dan

'Luna we gaan naar Ierland' roep ik. Ze begint weer te gillen. Waar heb ik dit aan verdiend... Lachend loop ik de huiskamer in. 'We gaan ook een dag naar Londen' 'Serieus?' Vraagt ze. 'Ja, en ja je mag dan de huizen van Liam, Louis, Harry, Zayn en Niall aanraken' antwoord ik voor ze dat kan vragen. 'IK HOUD VAN JE!' 'Ik ook van jou' glimlach ik. Ze geeft me de karamel koffie en klopt naast zich op de bank. Ik ga naast haar zitten en ze drukt op play.

The Fault In Our Stars

Misschien was het vluchten voor Niall toch niet zo heel erg... Ik leg mijn hoofd op haar schouder waardoor ze naar me glimlacht en veder naar de film kijkt. Het was niet zo heel erg...

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu