A L I Y A H
Ik rijd de straat in en parkeer de auto, samen stappen we uit en ik maak de voordeur open. 'Pap!' roep ik, de tussendeur gaat open en er staat een onbekende vrouw. 'Wie ben jij?' vraagt ze. 'Ik roep net ''pap'' dus het lijkt me vrij logisch dat ik de dochter ben van de man die hier woont' antwoord ik. 'Meneer Smith is vermoord' ik kijk haar met grote ogen aan. 'Hij is wat?' vraag ik lichtelijk in paniek. 'Vermoord, dood, niet meer levend. You know' zegt ze als of het logisch is. 'En jij bent?' vraag ik terwijl er een traan over mijn wang rolt. 'NCIS agent' dat die mensen bestaan. 'Kunt u dan op donderen uit dit huis?' vraag ik en er stroomt een rivier van tranen over mijn wagen. 'Word eerst eens even rustig' 'Flikker op, ga weg uit mijn huis. Nu' sis ik kwaad. 'Dat zal helaas niet gaan we o-' 'Prima, blijf maar' zeg ik en draai me om, Luna staat me versteend aan te kijken.
Ik neem haar mee naar buiten en loop een willekeurige kant op. Ik stop mijn handen in mijn broekzakken om te voorkomen dat ik zo meteen iets of iemand ga slaan. Luna loopt zwijgend naast me, wat slim is. Als er iemand toetert steek ik mijn middelvinger op zonder op te kijken en loop door naar het treinstation. Ik ga zitten op een van de stoelen en pak mijn sleutelbos uit mijn jaszak en speel met de sleutel van papa's huis. 'Come, you need a hug' fluistert Luna, ik draai me naar haar toe en bijt om mijn lip. 'Het gaat wel' antwoord ik hees en veeg een traan van mijn wang af. Als mijn telefoon gaat zucht ik en neem op.
NCIS~ Mevrouw Smith is onlangs dood gevonden in haar kamer. Door overdosis slaappillen.
A~ Kan er ook nog wel bij, eerst papa en nu mama. Bedankt voor de melding mevrouw.
NCIS~ Geen dank meid, als er iets is wat ik voor je kan doen moet je dit nummer bellen, gecondoleerd en sterkte nog.Ik sta op zonder iets te zeggen en ga stil staan voor het spoor. 'Dat denk ik dus niet' zegt Luna en trekt me mee weg van het spoor, weg van het station. 'Sorry Luna' fluister ik, ik begin met rennen steeds sneller en sneller, mensen die me medelevend en verbaasd aankijken. De regen die op mijn jas spettert maakt geen indruk, ik ren harder en harder. Ik kan niet meer, maar mag niet stoppen. Ik spring over het hek van het park en slide in het gras voor ik in een beweging weer opsta en verder ren. Ik ren langs mijn oude voetbalteam die de bal schiet, zonder er bij na te denken trap ik hem terug en ren verder. Over een ander hek. 'Aliyah!' ik draai me rennend om, en ren achteruit. Ik schud mijn hoofd als ik zie wie het is, draai me weer om en spring net op tijd over een paaltje anders had ik op de grond gelegen.
Ik ren verder tot ik niet meer kan en laat mezelf achterover vallen in iemand zijn tuin. De regen plenst op mijn lichaam, ik heb het koud, en ben gevoelloos. Mijn ogen sluiten langzaam, terwijl ik ze weer open doe. 'Baby, Stay with me' fluistert een bekend Iers accent. 'I Wanna die' fluister ik, Niall tilt me op, ik sluit mijn ogen terwijl Niall me mee naar binnen neemt, ik lag dus in zijn tuin. Ik schud me los uit zijn armen en beland op de grond, ik kreun zachtjes en ga recht staan. 'Doe nou niet zo moeilijk' fluistert hij in mijn oor en legt zijn armen om me heen, 'Ik ga je alleen maar helpen. Meer niet' gaat hij door. 'Kan niet, Luna op straat' hakkel ik. 'Die is bij Zayn' fluistert hij en maakt mijn jas los en trekt hem uit. 'Dit kun je niet doen' fluister ik terug en duw hem bij me weg. 'Dan op de andere manier' zegt hij normaal en duwt me tegen de muur.
'Of, je luistert naar me, of je vriest dood door de kou. Aan jou de keus' fluistert hij kwaad. 'L-luisteren' stotter ik. Hij knikt en gaat van me af staan. 'Trek dit aan' ik pak de spullen uit zijn handen en ren de trap op. Ik kleed me om in de kleren die hij aan me gaf, zijn joggingbroek en een trui. Ik loop weer naar beneden en ga tegen het kozijn hangen. Er druipt een druppel op mijn neus die ik afveeg en nies. Niall kijkt naar me om en glimlacht. 'Kom hier' ik loop naar hem toe en ga op de kruk zitten, hij geeft me een kop choco. 'Waarom doe je dit voor me Niall?' vraag ik zachtjes. 'Waarom niet?' vraagt hij. 'Ik ben je ex, en ik heb je weggeduwd in plaats van bij me gehouden. Want, ik heb je nodig' leg ik uit en kijk weg. ' What about all the things we said
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren