Twelfth

937 53 9
                                    

Tijdsprong 3 maanden

A L I Y A H

We zijn drie maanden verder. Morgen is mijn examen en One Direction is inmiddels wereld beroemd. Ook ben ik terug op het campus en I'm Heartbroken. Niall heeft een vriendin. Ik zucht en plof op de bank. Vandaag komen de jongens thuis en Zayn gaat weer naar zijn huis. Morgen is ook de finale van de X-Factor. Ik hoor gerommel in het slot. Ik kijk naar mezelf en zie er niet uit. Ik spring op van de bank en klim over de leuning van de stoel. Snel ren ik mijn kamer in en doe de deur opslot.

Ik verwissel mijn joggingbroek voor een lichtgrijze skinny en doe er een zwarte trui op. Snel doe ik mijn inmiddels rode haar in een paarde staart en snel smeer ik mascara op. 'Allie?' hoor ik Niall roepen. Ik loop langzaam naar de slaapkamer deur en maak hem open. Ik ga nonchalant tegen het kozijn aanhangen en kijk naar Niall die aan het stuntelen is met zijn koffers. 'Niall' zeg ik zachtjes. Hij draait om en glimlacht. 'Allie' zegt hij en loopt naar me toe. Hij neemt me in een knuffel en wrijf over mijn rug.

'Ik heb je gemist' zeg ik zachtjes. 'Ik jou ook baby' zegt hij nog zachter als ik. Ik trek me voorzichtig los uit zijn greep en geef hem een kus op zijn wang. 'Drinken?' vraag ik. 'Doe maar Cola' zegt hij grinnikend. 'Hoe kan het ook anders' zeg ik lachend en loop weg naar de keuken. Mijn haarkleur ziet hij niet eens. Ik zucht en schrik van twee handen om mijn heup. 'Ik ben het maar' fluistert Niall. Ik haal opgelucht adem en pak twee glazen uit het kastje wat best moeilijk gaat. 'Ni, laat even los please' mompel ik maar zijn grip verstrakt alleen maar. 'Niall. Ik denk niet dat je vriendin dit leuk vind' zeg ik zachtjes en probeer naar de koelkast te lopen. 'Maar...' mompelt hij en laat los. Ik glimlach gebroken naar hem en schenk de cola in. Ik geef hem het glas. 'Bedankt' zegt hij. 'Geen dank' zeg ik terug. 'Niall ik moet even weg zo' zeg ik en kijk hem aan. 'Is er iets?' vraagt hij voorzichtig. 'Ik sta in het rood bij de bank. Je zou de rekeningen en de boodschappen betalen remember?' vraag ik en verhef mijn stem. Ik zet mijn glas met een bonk op het keukenblad en loop stampvoetend de keuken uit.

Ik grits mijn sleutels van de tafel en loop naar de voordeur. 'Allie wacht!' roept Niall hopeloos. 'Wat!' roep ik snauwend. 'Ik heb een carrière e--' probeert hij als hij voor me staat. 'ZONDER MIJ HAD JE DIE NIET EENS GEHAD IDIOOT' Schreeuw ik en gooi de voordeur open en loop de trappen af. 'Kom op Aliyah' roept Niall en ik hoor hem de trappen af lopen. Ik versnel mijn pas en loop de protiek uit en ren over de sportvelden naar de uitgang van het campus. 'Aliyah!' hoor ik iemand roepen. Snel kijk ik achterom en zie Niall vlak achter me.

Ik let even niet op en struikel over een steen en val op de grond. Ik ga recht zitten en leg mijn hoofd op mijn knieën en laat de tranen van de afgelopen drie maanden over mijn wangen stromen. 'Sshh Baby' fluistert Niall en trekt me tegen zich aan. Hoe graag ik ook wil dat hij weg gaat. Wil ik hem nu bij me hebben. 'Hi schatje' hoor ik een schelle stem. Ik kijk op en als blikken konden dode lag die persoon nu mors dood op de grond. 'Kim' sis ik. 'Allison' sist ze terug. 'Babe wat doe jij bij dat vuilnis' hoor ik haar zeggen. 'Ga weg Kim' hoor ik Niall zeggen. 'Het is goed Ni, ga maar' fluister ik en sta op. 'Kom op Allie' zegt hij zachtjes. 'Je vriendin wacht Niall. Ik ben toch niks voor je' zeg ik en druk een kus op zijn wang. En maak aanstalte om weg te lopen. Hij pakt mijn hand vast. 'Niall, baby, kom we gaan' hoor ik Kim zeggen. 'Ga maar Niall. Ik regel dat wel met de bank en mijn salaris van de afgelopen drie maanden. Je hebt een carrière' zeg ik en loop langzaam weg waardoor mijn hand langzaam uit die van Niall gaat.

Ik loop de poort uit en sluit hem achter me. Als ik omkijk zie ik Niall en Kiki zoenen. Ik draai me weer om en loop naar de bank toe. Daar aangekomen loop ik naar binnen en klop aan bij een vriend van me. Hij doet open en kijkt me bezorgd aan. 'Hey Allie' zegt hij en neemt me in een knuffel. 'Hi Jack' zeg ik zachtjes en maak me los uit zijn greep. Hij duwt me zijn kantoor in en ik knal tegen de muur. Hij grijnst als een pedo. Maak van dat vried gebeuren maar ex-vriend. Hij loopt langzaam naar me toe en drukt zijn lippen op die van mij. Ik werk tegen en hij doet mijn polsen boven mijn hoofd met een hand en met zijn andere hand ondekt hij mijn lichaam. Mijn benen kan ik niet gebruiken want ik sta klem.

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu