A L I Y A H
Zayn is helemaal woedend terug gekomen gisteren. Hij was enorm kwaad, je zag de slagader in zijn nek gewoon kloppen. Ik heb hem toen op een stoel gezet en een koud washandje in zijn nek gelegd. Niall verbaasde zich over het feit hoe goed dat werkte. Uiteindelijk is Zayn blijven slapen bij mij op de kamer en Niall tot zijn grote spijt op zijn eigen kamer. Ik sta op uit de bank en loop naar mijn kamer toe. Vandaag heb ik dus mijn examen. Het begint om 12:00 tot 16:00. Niall, Liam, Louis en Harry zijn al geslaagd voor hun examen omdat ze bij de X-Factor zitten.
Wat ik dus vrij oneerlijk vind omdat ik drie maanden op tour ben geweest. Maar voor de officiële bla die bla moet ik dus gewoon mijn examen doen. Ik zucht en loop naar mijn kast. Ik pak een lichtblauwe skinny met een simpel shirtje waar Dream opstaat. Ik loop naar de badkamer en draai de deur opslot. Ik weet dat Zayn mijn broer is maar dat wil niet zeggen dat hij in de badkamer hoeft te komen als ik aan het omkleden ben. Ik ga snel onder de douch en was mezelf met aardbeien zeep en spoel me af. Ik heb een enorme blauwe plek op de plek van mijn baarmoeder. Ik vind het eng. Ik kom onder de douche vandaan en droog mezelf af. Ik kleed me aan en mijn broek zit precies op die plek.
Ik zucht en laat mijn knoop open en trek mijn shirt erover heen. Ik loop zachtjes de slaapkamer uit en loop naar de keuken en pak een kom. Ik doe er muesli in en giet er yoghurt bij. Ik pak een lepel uit de bestek la en draai me om en kijk recht in twee blauwe kijker. 'Jesus Niall ik schrok van je' zeg ik en kijk hem aan. 'Mmhh, ik hou ook van jou.' zegt hij en kijkt me aan en drukt een kusje op mijn lippen. 'Waarom is de knoop van de broek los?' vraagt hij. Ik kijk naar mijn broek en zie dat mijn shirtje omhoog is gekropen. 'Nou omdat, euh' zeg ik en loop de keuken uit. 'Niet zo snel jij' zegt Niall en loopt achter me aan. 'Je bent goed in sport, en heel veel andere dingen. Maar liegen kun je niet' zegt hij als ik op de bank sta.
'Misschien omdat ik buikpijn heb?' vraag ik meer en Niall trekt een wenkbrauw op. 'Okay okay' geef ik me gewonnen en zet mijn mok op tafel. Ik doe mijn shirtje omhoog en je ziet de blauwe plek. 'Oh girl' mompelt Niall. 'Oh Boy' hoor ik Zayn en ik zie hem in mijn ooghoeken naast me staan. 'Ja, en nu doet het pijn als ik mijn broek dicht doe. But Don't care' zeg ik en doe mijn broek dicht. Ik sta op, pak mijn kom en loop pijnlijk naar de keuken. 'Dat gaat hem niet worden' mompel ik en loop zo normaal mogelijk terug naar de huiskamer. 'Ga alsjeblieft iets anders aan doen. Ik kan dit niet aanzien' zegt Zayn. Ik geef hem een dodelijke blik en loop dan mijn kamer in naar de kast. 'Nooww' roep ik overdreven als ik merk dat mijn broek in de was zit.
'Alles okay baby?' vraagt Niall die naar binnen komt. 'Soort van' zeg ik en leun met mijn hoofd tegen de kast. Ik zucht en loop naar mijn wasmand en trek mijn broek eruit. 'Goor' zeg ik en gooi hem weer terug. 'Wil je een broek van mij Baby?' vraagt Niall. Ik knik en Niall loopt naar zijn kamer via de deur tussen onze kamers in. Niall komt terug met een broek en geeft hem. Ik ga op bed zitten en trek mijn broek uit met pijn, maar laat niks merken. Tenminste dat had ik gehoopt want ik voel zouten tranen op mijn lippen. 'Kom op zeg' roep ik gefrustreerd en haal een hand door mijn haren. Niall glimlacht gebroken naar me en helpt me met een broek aan doen.
'Hij past' zeg ik verbaasd. 'Soort van' zeg ik er nog achter aan. 'Hij past, en het staat je schattig' zegt Niall en drukt snel een kus op mijn lippen. We lopen de kamer uit en ik ga naast Zayn zitten. 'Broertje wil je mijn ontbijt in de keuken halen?' vraag ik lief en kijk hem aan. 'Vooruit dan maar' zegt hij en aait over mijn hoofd voordat hij opstaat en naar de keuken loopt. Niall maakt er gebruik van want hij kust me snel en gaat weer fatsoenlijk zitten. Zayn komt aangelopen en geeft mijn kom. 'Thank you' zeg ik en kus zijn wang. Ik kijk op de klok en zie 12:30. 'Laat dat ontbijt maar zitten' zeg ik en sta snel op wat pijn oplevert in mijn buik. Ik grijp er met mijn hand na en hoe moeilijk het ook gaat trek ik snel mijn Nike Airmax aan en zoek mijn sleutels. 'Sleutels' zegt Niall en geeft ze aan me.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren