Tirty-Fifth

612 39 12
                                    

A/N Sorry voor het vorige hoofdstuk. Was een beetje kort, ik wilde het niet verpesten met nog een lap tekst.

Enjoy
🌸🌸🌸
A L I Y A H

De laatste keer dat mijn armen in zijn nek lagen, de laatste keer dat zijn handen op mijn heupen te voelen waren, de laatste keer dat onze lippen samen smolten...

'Allie kind, waar zit je met je gedachten?' Luna kijkt me lachend aan. Inmiddels is het een halfjaar geleden sinds ik Niall heb gezoend. Zayn en ik hebben gepraat en kwamen samen tot de conclusie dat dit niet werkt, voor mij niet en voor Niall niet. Ik heb besloten te verhuizen, naar een ander land. Geen England, geen Ierland. Ik woon nu is LA, samen met Luna mijn huisgenootje. 'Never mind' antwoord ik en kijk haar met een lichte glimlach aan. 'Je zit met je gedachten bij Niall he?' Ik kijk haar raar aan. 'Wie is Niall?' Zijn naam rolt over mijn lippen, ik heb haar niks verteld over mijn verleden, ze weet niet dat Niall mijn ex is, ze weet niet dat Louis, Liam en Harry mijn beste vrienden waren. En ze weet niet dat Zayn mijn halfbroer is.

'Niall Horan. Duh' ze kijkt me aan alsof ik gek ben geworden. 'Wie is Niall Horan?' Elke dag gaat dit zo, ze begint over een van de jongens en ik ontken alles. Ze heeft geen idee... 'Van One Direction?' 'Oh, die boyband' ik glimlach naar haar alsof ik de uitvinder van de gloeilamp ben. 'Luister je wel als ik iets over hun zeg?' Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Tuurlijk luister ik Luuntje' ik zet mijn laptop aan de kant en loop naar de keuken voor een glas water. 'OMG, OMG' shit, de achtergrond van mijn laptop is een knuffel met Niall, ik mis hem nog iedere dag. Ook al heeft hij weer met Kimberly, ik houd nog steeds van hem. 'Luna, alles Okay?' Vraag ik als ik haar huilend in op de grond zie zitten. 'Je hebt One Direction ontmoet' schreeuwt ze. Shit, nu hang ik. 'Hoe?' Ze staat op en schud me heen en weer aan mijn schouders, waarheid? Leugen? Lichte waarheid? Ik ga voor het laatste. 'Mijn oom, is eh, Simon Cowell. Toen heb ik ze wel eens ontmoet toen ik bij hem in de studio was' leg ik snel uit. 'Je kunt regelen dat ik ze ontmoet?' Roept ze. De bel gaat, ik maak mijn schouders los uit haar greep en ren naar de voordeur toe. Zayn komt vandaag langs, hij is de enige waar ik nog contact mee heb. Op Simon na natuurlijk. Ik trek mijn jas van de kapstok en ren terug naar binnen. Ik klap mijn laptop dicht, doe de deur van mijn kamer op slot. Trek mijn telefoon van de lader. 'Ga je weer op misterie date?' Ik knik lachend, ik open de voordeur en Perrie kijkt me met een grote glimlach aan. Ik trek de voordeur achter me dicht en geef haar een knuffel. 'Hoe is Tour? Vraag ik als we samen het Campus verlaten. Ik zit weer op school, geen visagie maar geneeskunde. Over twee weken is het diploma uitreiking en kan ik gaan werken in het verzorgingstehuis hier een paar straten verderop. 'Nah, gaat wel. Louis praat iedere dag over je, samen met Liam en Harry. Zayn zit bijna elke keer met je te Appe en ik ook. Niall lijkt je vergeten maar als ik savonds door de gangen loop hoor ik hem hopeloos vragen waar je bent. Kimberly is een regelrechte bitch... Monica helpt goed met visagie, maar Lottie en Lou irriteren zich aan haar omdat ze alles vraagt. Ze missen je ook. Even denken, Daan helpt met het geluid en ja, verder niks' het is fijn om te horen dat ze door gaan, maar toch aan me denken. Ik duw de achterdeur van het hotel open. Zayn geeft me de zwart-harige pruik, de blauwe lenzen en een bril met nep glazen. Nu ben ik Eva.

'Kom, je ziet er niet uit' ik kijk Perrie moordend aan en volg Zayn naar zijn hotelkamer. Binnen doet hij de deuren op slot en zet er dingen voor. 'Kust is veilig' ik grinnik en trek de pruik van mijn hoofd, de bril van mijn neus en de lenzen laat ik zitten. 'Zo, studentje. Hoe gaat het met je?' Zayn kijk me met een glimlach aan terwijl Pezz me een kop
Koffie geeft. 'Bijna klaar. Gelukkig. Luna had bijna ontdekt dat ik jullie ken-' ik word onderbroken door iemand die op de deur klopt. Snel zet ik de pruil en bril op. Zayn verschuifd een aantal dingen en steekt zijn kop tussen de opening. Perrie begint te lachen maar ik kan niet lachen waardoor ik in mijn neus knijp en bijna stik door het moeite doen met niet lachen. 'Aliyah? Hier? Nee hoezo. Ik weet niet eens waar ze is' abrupt stopt Perrie met lachen en kijkt me in paniek aan. 'Ik hoorde haar, ik ben zeker' Niall... 'Je mag best kijken, alleen Pezz en Eva zijn hier' ik pak perrie's telefoon af en klik haar hoesje er af, ik doe die van mij er om en geef haar telefoon terug, haar hoesje doe ik op mijn telefoon en open insta. Niall komt binnen met Zayn, ik kijk recht in Niall zijn ogen en draai mijn gezicht snel weg. 'Hey Eva' shit... 'Eef heeft last van haar keel dus ze kan niet praten' zegt Perrie snel.
Luna belt, en als die belt is het een slecht teken. Ik sta op, duw me tussen Niall en Zayn naar buiten en ren naar het restaurant. Ik sluit me zelf op in de wc's en neem op.

L~ Max staat aan de deur. Hij zei dat jullie hadden afgesproken.
A~ Ben er in tien minuten. Hou hem
Daar.

Ik hang op, ren terug naar boven, en storm Zayn zijn kamer binnen. Ik hoor ze beide in de badkamer. Ik gooi de pruik naar Perrie net als de bril en de lenzen. 'Stuur hem op' fluister ik. Ik ren de deur uit en trek de capuchon over mijn hoofd. Zo snel als ik kan verlaat ik het hotel en loop terug naar het Campus. 'Aliyah?' Ik schrik, en kijk op.
Louis... 'Ken ik jou?' Vraag ik. 'Louis je beste vriend' ik schud mijn hoofd. 'Nee sorry, ik denk dat je iemand anders bedoelt. Ik heb haast. Doei' met pijn in mijn hart laat ik de woorden over mijn lippen rollen. Ik kijk hem nog een keer aan en loop dan verder naar het Campus, ik loop de trap op en zie dat de deur nog open is. Mijn telefoon gaat opnieuw af en ik neem op.

Z~ Save?
A~ Nee, Louis dacht me te herkennen ik heb gelogen
P~ Awh babe, ik kom morgen langs dan gaan we shoppen
Z~ Vrouwen, Wij komen naar je diploma uitreiking by The way
A~ See You then Brother. Till tomorrow Pezz

Ik hang op, en duw de voordeur open. 'Babe' Max glimlacht naar me en kust me. Max is mijn vriendje, hij smaakt alleen naar sigaretten. Niet naar mint zoals Niall... Gosh, wat zou ik er veel voor over hebben om hem nog te kunnen zoenen. Hij is wel lief enzo, maar niet Niall. Hij is niet knuffelig zoals Niall wel is, hij geeft me niet de liefde die Niall me wel gaf. Ik moet echt een dokter gaan zoeken. Ik houd wel van Max, en ik ben wel verliefd... Maar het voelt anders. Jij, lezer van mijn leven, vertel me... Moet ik Niall de waarheid vertellen?

'Ga je mee?' Ik knik en loop weer achter hem aan naar buiten. Hij pakt mijn hand vast en verstrengeld onze vingers. 'Wist je, dat je het mooiste meisje bent in deze hele wereld?' Ik glimlach lichtjes naar hem en ga dichter naar hem toe lopen. 'Wacht even' ik zie paparazzi, ik zie zwart haar, ik zie krulletjes. Ik zie een blonde kuif, ik zie de kuif van Louis en het haar van Liam. Snel bel ik Zayn die verbaasd op neemt.

A~ Ik zie jou
Z~ Waar
Ik zie Zayn om zich heen kijken.
A~ Kijk links van je
Zayn kijkt me recht in mijn ogen aan.
Z~ fuck
A~ Nee echt, doe iets...
Niall zijn blauwe ogen vinden die van mij. Hij laat zijn telefoon vallen en blijf kijken.
Z&A~ Te laat

Ik laat Max zijn hand los, en zonder te twijfelen draai ik me om en ren weg. Zayn heb ik nog steeds aan de telefoon en mijn zicht verslechterd door mijn tranen.
Z~ hoeveel meter tot Campus
A~ te veel om vol te houden
Z~ Kom op zusje, believe...

Ik kijk achterom en zie dat Niall me op de voet volgt. Alleen het probleem is dat hij sneller gaat rennen en ik langzamer om dat ik niet meer kan. Perrie komt voorbij rijden op haar scooter en stopt. Ik stap achterop, kijk nog een keer naar Niall, voor ik een helm op zet en Perrie weg rijd. 'Godver Allie ik houd van je!' Hoor ik Niall me nog achterna roepen. 'Ik houd ook van jou Niall' fluister ik tegen de binnenkant van mijn helm.

Z~ Save?
A~ Save
Z~ Zayn Fucking Malik. Uitleg, Nu
Hoor ik Niall op de achtergrond roepen
A~ Houd je mond
Z~ Doe mijn best, call You later
   N: Jij belt helemaal niemand meer!
Z~ Love You zus
A~ Love You Too

Ik hang op en laat mijn hoofd tegen Perrie haar rug rusten. We stoppen in de stad. Ik zet mijn helm af en droog mijn tranen af met de mouwen van mijn jas. 'Was dat je vriendje?' Vraagt Perrie zacht. 'Je bedoeld die jongen met die zwarte haren en die hazelnoot kleurige ogen?' Vraag ik. 'Ja, hij' ze wijst naar Max die bij zijn groepje vrienden staat te roken. 'Ja dat is hem' 'Zijn naam?' Vraagt ze. 'Max' 'MAX! Kom is!' Ik kijk beschamend naar de vloer. 'Fuck You Perrie' sis ik naar haar. 'Babe, en onbekende dame' ik kijk op en Max drukt gelijk zijn lippen op die van mij, ik duw hem zachtjes weg. 'Is er iets?' Daar komt het smoesje weer. 'Je, eh, smaakt te veel naar rook' naast me proest Perrie het uit. 'PERRIE EDWARDS SHUT UP' ze houd gelijk haar mond. 'Bedankt' glimlach ik naar haar. 'Sorry babe, ik ga weer naar daar. Love you' 'love You too' hij loopt weg en Perrie mompelt "You don't" met als antwoord. 'You're right' mompel ik.
'No kidding?' Vraagt ze en zet haar scooter op slot. 'No kidding' bevestig ik haar en gaap. 'Kom, we gaan naar een oude vriend van me. Daar mogen we slapen' ik knik bedenkelijk en loop achter haar aan, ze duwt een deur open  en de geur van alcohol komt me tegemoet. 'Brandon!' Er komt een knappe gast uit een hoek gelopen. 'Perrie en Allie, kom maar' verbaasd kijk ik Perrie aan die alleen maar haar schouders op haalt en achter hem aanloopt. 'Allie' fuck, ik draai me om naar Brian, een vriend van me. 'Hai, en doei' ik ren snel achter Perrie en Brandon aan een kamer binnen. 'Sleep Well, morgen om 7 uur is het ochtend' 'ik moet toch naar school' mompel ik. Hij knikt en sluit de deur. Ik ga op het bed liggen en sla de dekens om me heen. 'Goodnight Little one' glimlacht Perrie die op een stoel naar me kijkt. 'Goodnight Pezz' ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap...

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu