Z A Y N
Ik kijk naar Aliyah die voor het raam zit. De volgende dag is aangebroken wat betekend dat wij onze eerste dag in het bootcamp hebben. Ik ben onwijs trots op haar dat ze dit heeft kunnen regelen. 'Goodmorning' zegt ze als ze omdraait en me naar haar ziet kijken. 'Goodmorning' antwoord ik terug en ze klimt van de vensterbank af en loopt naar Niall. 'Niall, wake-up' zegt ze en schud hem door elkaar. 'Lilo. Opstaan' zegt ze en schud Liam en Louis door elkaar. 'Hazza, wake-up' zegt ze en trekt de dekens bij hem weg. Ze glimlacht tevreden en trekt me aan mijn hand mee naar buiten. 'We gaan een spelletje doen' zegt ze grijnzend.
'Het heet: Maak de andere camp leden wakker zodat ze een hekel aan je krijgen' ratelt te achter elkaar. 'Ook wel afgekort als:...' ze denkt even na. 'M.D.A.C.L.W.Z.Z.E.H.A.J.K' som ik op. 'Volgende keer verzin ik een naam' zeg ik erachter aan. Ze knikt en pakt een megafoon. Geen idee waar ze dat ding ineens zo snel vandaan heeft gehaald. 'WAKE-UP' schreeuwt ze door de megafoon. Gelijk hoor je overal mensen vallen en snel rennen we allebei naar binnen. 'Vandaag ga ik weer op tour' zegt ze blij en springt in het rond. 'Maar dan moet ik jullie missen' zegt ze pruilend.
'Skype' zeg ik en geef haar een knuffel. 'Euhm, mensen. Waar is Jack' vraagt Niall ineens. 'Oh Boy' mompelt Aliyah en rent naar buiten. Ik ren haar achterna maar ze is mega snel. Ik kan haar nog net bijhouden en ik zie dat ze Jack bij zijn kraag pakt en dan weer terug loopt. Ik neem hem van haar over en samen lopen we weer naar binnen. Ik zet hem in een stoel en Aliyah gaat er droog voor zitten. 'Allie?' roept Simon. 'Ja?' roept ze terug en staat op. Simon komt binnen gelopen en fluistert iets in haar oor. Ze knikt en Simon loopt weer weg. 'Haai' zegt ze als ze merkt dat iedereen naar haar kijkt. 'Wat zei Simon?' vraagt Liam uiteindelijk.
'Oh dat. Juist ja. Vandaag gaan jullie je eerste videoclip opnemen. Niet met een eigen liedje, maar met een liedje van iemand anders. Daarvoor gaan jullie naar de X-Factor zaal hiernaast. Dus omkleden dan regel ik ontbijt' zegt ze en loopt eerst naar haar eigen gedeelte en pakt een jogging broek en een simpel shirtje met Nike Airmax schoenen. Ze kleed zich snel om in het bij zijnde van ons. Het lijkt haar niks te boeien. Ze huppelt vrolijk de deur uit en als die dicht is hoor ik Niall... 'WOW' mompelen. Ik grijns en kleed me om in een broek met shirt en baseball jack. De rest doet ook normale kleren aan en dan komt Aliyah terug met broodjes en koffie. Ze geeft het ons en loopt dan weer weg.
'Zayn, is het gek dat ik zeg dat ik je zusje knap vind?' vraagt Liam. 'Nee, ik geef je helemaal gelijk' zeg ik en neem een slokje van mijn koffie. 'Maar welk liedje?' vraagt Niall. Ik haal mijn schouders op en kijk de rest aan. 'Allison?' oh shit. Onze moeder. Aliyah heet officieel Allison. 'Mam?' vraag ik en open de deur. 'Waar is Allison?' vraagt ze gelijk en duwt me aan de kant. 'Allison?' vraagt Niall. 'Ja, Allie? Aliyah?' vraagt mijn moeder. 'Komen jull-. Oh het mam' zegt ze. 'Allison, waarom noem je jezelf toch steeds Aliyah?' vraagt mijn moeder aan Aliyah. 'Omdat moeder. Allison een verschrikkelijke naam is' zegt ze bot en trekt Jack van de stoel. Ze duwt hem naar voor en mam pakt hem vast.
'Succes Zain met The X-Factor' zegt ze. Ik haat het zo als ze mijn naam uitspreekt als Zan. 'Mam, het is Zayn. Niet Zain' zegt Aliyah bot. 'Houd je er buiten Allison' zegt ze en wil weg lopen. 'Moeder. Ze heet Aliyah, geen Allison' zeg ik voor ik de deur in haar gezicht dicht gooi. 'Dus jij heet Allison, en Zayn heet Zain?' vraagt Harry. 'Slim opgemerkt Harold' zegt Aliyah lachend en knipoogt naar hem. 'Geen Harold' zegt Harry. 'Jaja, kom nu maar' zegt ze en met zijn alle lopen we de deur uit naar de X- Factor zaal.
Simon staat er te wachten en als hij ons ziet glimlacht hij zwakjes. 'Simon' zegt Aliyah en geeft hem een knuffel. Wij steken allemaal onze hand op en Niall kijkt om zich heen. 'Zo vandaag gaan jullie eerste clip opnemen' zegt Simon en Aliyah gaat op de rand van het podium zitten. 'Allie, wil je de kleren en make-up doen? Dan skip ik wat dagen van je tour als je het goed doet. Dan kun je hier helpen' zegt Simon en ik zie Aliyah knikken. 'Goed. Uitleg volgt later. Eerst omklede' zegt Simon. Aliyah huppeld vrolijk naar een deur en gooit hem open. 'Ik wil jullie voorstellen aan: Louise. Ook wel bekend als: Onze lerares voor Muziek en verzorging' zegt ze droog loopt naar binnen. 'Lou' verbeterd Louise, Aliyah.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren