A L I Y A H
We zitten bij een chique restaurant. Links van me zit Niall, met zijn hand op mijn bovenbeen. Rechts van me zit Zayn, lachend naar het verhaal van Louis te luisteren. 'Babygirl?' Vraagt Niall zachtjes, ik maak mijn blik los van Louis en kijk naar Niall. 'Ja Ni?' Vraag ik. 'Nee, niks laat maar' hij drukt een kus op mijn wang, verbaasd kijk ik hem aan en luister weer naar Louis. 'El, weet je nog toen we die grap hadden uitgehaald?' Ik knik. 'Tuurlijk weet ik dat nog, was geniaal' ik glimlach naar hem en hij schenkt me een warme glimlach terug. 'Of die keer dat je mijn nep vriendin was' Niall gromt naast me, ik wrijf over zijn hand die op mijn boven been ligt als teken dat het goed is. 'Niall heeft geluk met je babe, dat hij het maar weet' Louis staat op en loopt naar me toe, ik ga ook staan. Hij trekt me in een knuffel. 'Mijn kleine zus' fluistert hij. 'Mmhh, grote broer' fluister ik terug. Hij geeft me een kus op mijn wang voor dat ik bij hem word weggetrokken door Liam die zijn armen om me heen slaat. 'Best frieds till The end?' Vraagt hij fluisterend. 'Best friends till The end Li' verzeker ik hem fluisterend.
Als hij me los laat trekt Harry me bij hem weg en slaat zijn armen om me heen. 'Little sis, did You know that?' 'I know Hazz' ik druk een kus op zijn wang voor Zayn me over zijn schouder gooit. 'Broer, je weet dat we in een restaurant zijn?' Vraag ik lachend als hij een weg naar buiten maakt. 'Nu niet meer' lacht hij, ik sla zachtjes op zijn rug. 'Ga je me nog neerzetten?' Vraag ik, hij zet me voorzichtig op de grond zodat ik mijn enkels niet omzwik. 'Wat doen we buiten?' Vraag ik als ik ril. 'Wandelen' antwoord hij simpel en begint met lopen. 'En dat moet nu?' Vraag ik lachend als ik twee meter van hem afloop. 'Ja' antwoord hij simpel. Ik zucht en blijf achter hem lopen. 'Kom je nog zus?' Vraagt hij lachend en staat stil. 'Ja, heb je in de gaten dat ik op hakken loop?' Vraag ik en zet mijn handen in mijn zij. 'Ja hoor zus' hij grinnikt en slaat zijn arm om me heen voor hij verder loopt.
'Waar gaan we naar toe?' Vraag ik als we in het centrum zijn. 'Nog steeds wandelen' ik zucht. 'Zayn mijn voeten doen pijn' zeur ik als we bij een of ander park aankomen. 'We zijn er bijna zusje' stelt hij me gerust en lijd me zonder problemen door het park. 'Hey jij!' Roept een vent. Ik schrik waardoor ik tegen Zayn aanbots. 'Niet bang zijn kleine' 'Ja maa-' er vliegt iets hards tegen mijn arm. 'Fuck this' mompel ik als er bloed over mijn arm loopt. 'Zus, ben je Okay?' Vraagt Zayn zachtjes. 'Ja Zayn' antwoord ik nors. Ik spring in zijn rug als hij voor me neer knielt. 'Je bloed' mompelt hij als hij mijn arm bekijkt als we het park uit zijn. Hij zet me op de grond. 'We gaan naar het ziekenhuis' 'Zayn zo erg is het niet' zucht ik als ik het bloed van mijn arm veeg met mijn andere hand. 'Ja, wel' hij houd een taxi aan die hij naar het ziekenhuis laat rijden. Binnen houd hij een zuster aan. 'Soof?' Vraag ik verbaasd. 'Allie' zegt ze zachtjes en slaat haar armen om me heen. 'Wat doe jij hier?' Vraagt ze zachtjes. 'Kan ik beter aan jou vragen' zeg ik als ze me los laat. 'Nieuwe studie, laat me je arm eens bekijken' Zayn zucht zachtjes. 'Jou eigen schuld Zaynieboy. Van jou moest ik hier heen' ik klop op zijn schouder voor we met Sophia mee lopen.
Ze wijst naar een bed waar ik op ga zitten. Als mijn telefoon gaat pak ik hem met mijn vrije hand uit mijn broekzak en neem op als ik zie dat het Louis is.
L~ Hey Allie, waar ben je?
A~ In het park met Zayn
L~ Komen jullie zo terug? We willen film avond houden
A~ Begin maar alvast.Sophia laat iets vallen waardoor er een geluid afgaat. 'Soof. Sush' sist Zayn.
L~ Het park he? Ik zie je zo
A~ He! Wat nee!
L~ Ben eerlijk
A~ Ziekenhuis
L~ Nu zie ik je zeker zo, godver Allie
A~ Nee, nee, nee. Daar blijven.
N~ Hey El, alles Okay.
A~ Sure, geef Louis
L~ Ik spreek je zo.
A~ Niks zeggen of ik doe je iets
L~ *zucht* PrimaOpgehangen. 'Ik ben niet goed in liegen huh?' Vraag ik. 'Jawel, als Soof niks had laten vallen' grinnikt Zayn. 'Ha Ha Malik' zucht ze. 'Maar El, dit moet in het verband' ik knik zuchtend. Ze maakt het wondje schoon. 'Broer, je moet naar de ingang' zeg ik als Louis appt. 'On my way' zucht hij voor hij de kamer verlaat. 'Je bent echt een kluns' grinnikt Soof als ze verbrand om mijn arm doet. 'Ik ben geen kluns, de persoon die glas naar me toe gooide is een kluns' 'Hij deed WAT!' Hoor ik Louis' stem. 'Whoopsie' mompel ik. Hij tilt mijn kin op en kijkt me kwaad aan. 'Deed wat?' Sist hij. 'Glas gooien' mompel ik. 'Niet mompelen als ik iets vraag' 'Sorry Louis' zeg ik zachtjes. Hij laat mijn kin los en klemt zijn handen in zijn haren. 'Rustig Lou' zegt Zayn sussend. 'Hoe kun jij zo koelbloedig blijven?!' Roept hij naar Zayn.
'Ik ga even Allie controleren' zegt Soof zachtjes voor ze me mee naar de deur neemt. 'Controleren op wat?' Vraagt Louis. 'Baarmoederhalskanker' fluister ik. 'Wat!' Roept hij. 'Volgens mij heb jij heel wat uit te leggen dame' sist hij. Ik schud mijn hoofd voor ik Soof de deur uit duw. 'Moest dat?' Vraag ik zachtjes. 'Sorry El' ik schud mijn hoofd. 'Niet erg' we lopen een onderzoekskamer in. 'Je weet hoe het werkt he?' Ik knik en doe mijn shirt omhoog en mijn broek iets lager. Binnen 10 minuten is ze klaar en heeft ze de resultaten. 'Clean' glimlacht ze. Ik juich. Samen lopen we terug naar de uitgang waar Louis me kwaad aan staat te kijken terwijl Zayn me hoopvol aankijkt. 'Clean' Zayn tilt me op van vreugde en draait me in een rondje. Hij gooit me in de lucht waardoor ik een klein gilletje tussen mijn lippen laat ontsnappen, hij vangt me op ik bruidstyle en zet me terug op de grond.
'Let's go home' glimlacht Zayn. 'Oh dat zullen we' sist Louis. 'Dank je Soof.' Fluister ik en geef haar een knuffel. 'Ik ze je vast nog wel. I love You kleine' fluistert ze terug. 'I love you too' fluister ik voor ik haar los laat. Zayn slaat zijn arm beschermend om me heen, beschermend voor zijn eigen broertje... We lopen naar buiten. Bij de parkeerplaats open Louis ruw de auto deur, stapt in en gooit de deur dicht. 'Ik neem een taxi bekijk het' zeg ik en ren naar de taxi's toe met zo te horen Zayn op mijn hielen. Beiden stappen we in. Zayn geeft het adres door. De taxi rijd met piepende banden weg, met Louis vlak achter ons. Bij het hotel aangekomen betaal ik de taxi. We stappen uit, net als ik met Zayn mee wil lopen word ik over Louis' schouder gegooid. 'Louis' sis ik als iedereen ons aankijkt. Hij reageert niet en loopt door naar zijn kamer. 'Slapen' sist hij. Verdedigend doen ik mijn armen in de lucht. Harry komt de badkamer uitgelopen die me eerst vragend aankijkt en daarna bezorgd.
'Komt er nog wat van mevrouwtje?' Vraagt Louis spottend. 'Louis ik wil-' 'Nee' onderbreekt hij me ruw en gooit een van zijn voetbal shirtjes naar mijn hoofd. 'Louis wat is hier aan de hand?' Vraagt Harry met opgetrokken wenkbrauwen. Louis kijkt me doordringend aan, met gebogen hoofd loop ik de badkamer in en kleed me om in zijn shirt. Mijn kleding pak ik op en leg ze in het mini huiskamertje over de stoel. 'Waar ga je liggen?' Vraagt Louis. 'Nou eigenlijk bij Niall als het kan' sis ik naar hem. 'De bank dus, prima keus' hij kleed zich om tot zijn boxer en gaat in zijn bed liggen. 'Louis, wat is er gebeurt?' Vraagt Harry nog een keer, Louis gromt een keer maar reageert verder niet. 'Laat het Hazz' zeg ik zachtjes en loop naar het balkon. Harry komt naast me staan. 'Niall zijn kamer is toch hiernaast?' Vraag ik zachtjes. Harry knikt begrijpend. Ik klim over de reling naar Niall zijn balkon en schuif die open.
'Woah Niall niet slaan' zeg ik als hij me bijna met een vaas wil slaan. 'Aliyah?' Vraagt hij verbaasd en wrijft ik zijn ogen. 'Nee, Sinterklaas' zucht ik en hoor Harry lachen. 'Mnr. Styles, mag ik mijn kleren?' Vraag ik lachend. 'Je bent met hem naar bed geweest!?' Roept Niall hard. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Nee, tuurlijk niet idioot' zeg ik. Harry rijkt me mijn kleren aan die ik vast pak. 'Harry. Uitleg. Nu' sist Niall. Louis komt het balkon op gelopen. 'Dat kan wachten, trusten Harry' ik duw Niall snel naar binnen en met een kloppend hart doe ik de balkondeur op slot. 'Is die deur op slot?' Vraag ik Niall. Hij schud nee, ik ren naar de deur die ik snel op slot doe. Als ik me heb omgedraaid duwt Niall me zachtjes tegen de deur en plaats zijn handen naast mijn hoofd voor hij hongerig zijn lippen op die van mij drukt. Ik kus hem terug, zijn handen gaan naar mij heupen waar hij zachtjes in knijpt, het teken voor mij om te springen.
Mijn handen grijpen naar zijn blonde haren waar ik zachtjes aan trek. Een gedempte kreun verlaat zijn lippen. Voorzichtig loopt hij naar het bed zonder de kus te verbreken. Zijn lippen verplaatst hij naar mijn nek terwijl hij me zachtjes op het bed legt. 'Mijn' kus 'Kleren' kus 'Staan' kus 'Je' kus 'Veel' kus 'Beter' kus op mijn lippen. Hij trekt het shirt bij me uit, zijn eigen shirt trekt hij over zijn hoofd en doet hem bij mij aan voor hij naast me komt liggen. 'Did I told You today that I love You?' Vraagt hij zachtjes voor hij een kus in mijn nek zet. 'No, did I told You today that I love You?' Hij grinnikt. 'I love You babygirl' fluistert hij als hij zijn armen om me heen slaat. 'I love You Too Ni' fluister ik.
'Oh, en babe?' Ik knik. 'Je hebt heel wat uit te leggen morgen' zegt hij streng. 'Ja Ni, die uitleg krijg je' antwoord ik zachtjes. 'Good, sleep Well Babygirl' fluistert hij. 'Sleep Well Ni' fluister ik voor ik in een diepe slaap val.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren