A L I Y A H
'En dat was Little Mix!' De meiden komen het podium afgerend, ik geef ze een handdoek en een flesje water voor we met zijn alle naar de TourBus rennen die ons naar de een na laatste bestemming brengt. 'Deze drie weken zijn zo zwaar' kreunt Perrie vermoeid. 'Inderdaad' zucht ik. 'Heb je Niall nog gesproken?' Vraagt Jess. 'Eh, ja gisteren geloof ik' de jongens konden op het laatste moment niet meer mee omdat ze de liedjes voor hun derde album moesten inzingen. 'Mis je hem?' Vraagt Jade die in haar oncie naast me op de bank komt zitten. 'Ja best wel' antwoord ik zachtjes. 'Zijn jullie nu al samen?' Vraagt Lottie gapend. 'Nee' antwoord ik teleurgesteld. 'Ik ga slapen guys' zeg ik met een glimlach en loop naar mijn bunker, ik hoor gegrinnik. 'What The hell' mompel ik en schuif het gordijntje open. Een blonde pluizenbol met helderblauwe ogen kijkt me aan. 'Babygirl' zegt hij zachtjes. 'Niall' zeg ik zachtjes. 'Is Zayn er ook?' Vraag ik zachtjes. Hij knik. Ik doe het gordijntje weer dicht en ren naar Perrie. 'Pezz er komt een heel raar geluid uit jou bunker' zeg ik in paniek.
'Een wat?' Gilt ze en rent naar haar bunker toe. Grinnikend ren ik achter haar aan en tref een zoenende Perrie en Zayn aan. 'Ew' mompel ik. Niall klimt uit mijn bunker en loopt naar me toe. 'Dus, als ik dat bij jou doe vind je H-' 'als je gewoon stil bent en werk maakt van je woorden' onderbreek ik hem. Zonder te aarzelen drukt hij zijn lippen op die van mij, voorzichtig laat hij zijn handen via mijn schouders naar mijn handen zakken die hij vastpakt en in zijn nek legt. Zijn handen verplaats hij naar mijn heupen en bijt speels in mijn onderlip. Ik glimlach tegen zijn lippen en voorzichtig laat hij los. 'Zusje' zegt Zayn blij. 'Broertje' zeg ik ook blij en huppel naar hem toe. Hij knuffelt me en ik knuffel hem terug voor hij een kus op mijn haar drukt. Lottie's gordijntje gaat open en Louis steekt zijn hoofd eruit. 'Lottie!' Krijsen Perrie en ik tegelijk. Ze komt aangerend en kijkt ons verbaasd aan, wat ik wel snap. Ik bedoel Niall zijn arm ligt om mijn heup, Perrie zit in Zayn zijn rug en Louis' hoofd steek tussen de gordijntjes van Lottie's bunker.
'What The hell' mompelt ze en sloft naar Louis toe, ze duwt hem terug in de bunker en gaat naast hem liggen voor ze de gordijnen dicht doet. 'Is dat raar?' Vraagt Perrie. 'Nee, ik heb zo vaak zo met Allie gelegen' antwoord Zayn schouderophalend. 'Klopt, dus als je zin hebt Zayn' ik wiebel met mijn wenkbrauwen waardoor hij lacht. 'Love You zus' 'Love You Too broer' ik klim in mijn bunker, Niall komt naast me liggen en sluit de gordijntjes. 'Moet je geen pyjama aan?' Vraagt hij zachtjes. 'Geen zin in' antwoord ik fluisterend terug. Niall denkt er heel anders over want de trekt mijn shirt uit en zijn shirt over mijn hoofd. 'Broek regel je zelf maar' fluistert hij lachend. Ik zucht en doe mijn broek uit en gooi die op het voeteneind. Niall slaat zijn arm om me heen, ik nestel me tegen hem aan en zucht genietend. 'Goodnight babygirl' fluister hij. 'Goodnight Ni' fluister ik voor ik in een diepe slaap val.
🌸🌸🌸
De volgende ochtend sta ik fris gedoucht in de huiskamer, voor zo ver je het een huiskamer kunt noemen. 'Goodmorning babygirl' Niall kust in mijn nek en voel hem glimlachen. 'Goodmorning Ni' glimlach ik en loop naar de keuken waar ik Louis aantref. 'Hey Lou' glimlach ik en maak broodjes voor mij en Niall. 'Hey' glimlacht hij. Ik loop terug naar de huiskamer en geef Niall een bord met 4 broodjes. 'Thank You babe' ik knipoog naar hem voor ik terug loop naar de keuken en een beker melk en koffie pak. 'Ga je mee hardlopen zo?' Hoor ik Perrie vragen. 'Is goed' antwoord ik en loop naar de huiskamer en ga naast Niall zitten. 'Een koffie voor meneer' zeg ik en geef hem zijn koffie. 'Awh babe, You're so sweet' fluister hij en drukt een kus op mijn wang.
Ik glimlach en drink mijn melk op. 'Kom je?' Vraagt Perrie, omgekleed en wel. 'Moet ik mee in mijn skinny jeans of zo?' Vraag ik lachend. 'Schiet op dan' zucht ze. 'Ja ja' ik sta op en ren naar de kast, pak mijn CK sport Bh en een sportbroekje. Snel kleed ik me om en doe mijn haar in een hoge staart. Ook trek ik mijn Nike Airmax aan, strik de veters en ren terug naar de huiskamer. 'Let's go' zeg ik blij. 'Moet je niet eten?' Vraagt Niall. 'Nah' ik zwaai en loop samen met Perrie de bus uit. 'Links of rechts?' Vraag ik. 'Links' we beginnen met hardlopen en blijven een beetje in de omgeving zodat we de weg niet kwijtraken. Na anderhalf uur komen we bezweet de TourBus binnen. 'Hey babe, Hey zus' glimlacht Zayn. 'Hey babygirl, Hey Pezz' glimlacht Niall. Tegelijkertijd zeggen Perrie en ik "Hey" en lopen naar de badkamer. 'Ga jij maar eerst' zeg ik, ze knikt dankbaar en gaat douchen.
Na tien minuten is ze helemaal klaar. Ik loop de badkamer in en ga douchen, na tien minuten ben ook ik klaar en loop de huiskamer weer in. 'Hey babe' Niall geeft me een kus op mijn wang. Ik glimlach naar hem. 'El, ik weet niet hoe dat ene ding werkt' zegt Lottie. 'Welk ene ding?' vraag ik verbaasd. 'Ja die ene' zucht ze. 'Ja, welke ene?' 'Kom nou maar' zegt ze en sleurt me aan mijn pols mee naar buiten. 'Ga over twee minuten de andere halen en kom dan naar de concertzaal' ik knik en kijk naar Lottie die de concertzaal binnen rent. Twee minuten later loop ik de bus weer in. 'Jess, Jade, Lou, Pezz, Anne. Lottie en ik krijgen dat ene ding niet aan de praat' zeg ik met een glimlach. 'Welk ding?' vraagt Perrie. 'Ja dat ene' zucht ik. 'Welk ene?' vraagt Lou. 'Kom nou maar' ik praat Lottie precies na. Ze knikken en lopen voor me de TourBus uit. 'Welk ding bedoel je?' vraagt Niall. 'Eh... Doei' ik ren de bus uit. En sleur de meiden mee de concertzaal binnen.
'Lot, wat is er?' vraag ik bezorgd als ze huilend op het podium zit. Ik ren naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. 'Ik schaam me zo' huilt ze. 'Wat? Waarom? Waarvoor?' vraag ik zachtjes. 'Ik ben ongesteld' ik trek verbaasd een wenkbrauw op. 'Dat is toch ieder meisje?' vraag ik verbaasd. 'Doorgelekt naast Louis' schreeuwt ze. 'Rustig, rustig Lottie' sus ik haar. De jongens komen binnen gelopen en Lottie duikt gelijk terug in mijn armen. 'Rustig Lottie' fluister ik. Ze begint alleen maar harder te huilen. 'Weet je al hoe dat ding werkt?' hoor ik Louis naast me vragen. 'Welk ding?' vraag ik. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Oh dat ding' zeg ik snel. 'Ja, het werkt al' 'Zeker weten?' vraagt hij. 'Ja, zeker weten' glimlach ik naar hem. 'Lot, alles okay?' vraagt hij bezorgd. Ik wil Lottie's armen los maken maar ze klemt zich meer aan me vast waardoor ik bijna op haar val.
'Lottie laat even los alsjeblieft' zeg ik zachtjes. 'NEE' gromt ze. Verdedigend doe ik mijn handen omhoog. 'We moeten Little Mix helpen' zeg ik. 'Je liegt' mompelt ze. 'Ik lieg niet' antwoord ik. Ze duwt me naar achter terwijl ze me vast blijft houden, vervolgens begint ze zijwaard te lopen zodat ze me mee trekt. Niall kijkt me vragend aan, ik haal mijn schouders op. 'Lot laat me los' zeg ik en maak haar armen los. Ze maakt zichzelf weer aan me vast en ik zucht hopeloos. Als we aankomen in het gedeelte waar we LM moeten helpen laat ze los, snel draai ik me om en ren de concertzaal weer binnen. 'Wat is er met Lottie?' vraagt Louis gelijk en pakt mijn schouders stevig vast. 'Louis, dat zeg ik niet' hij schud me door elkaar. 'Dude' zucht ik misselijk als hij is gestopt met schudden. 'Nou' dringt hij aan. Ik schud mijn hoofd, en hij schud weer aan mijn schouders.
Niall maakt me los van Louis en slaat zijn arm om me heen. 'Dude' zegt Niall kwaad. Ik wil iets zeggen maar voel spuug omhoog komen, ik doe mijn handen voor mijn mond, maak me los van Niall en ren naar de wc's. Net op tijd open ik de wc deur en spuug. 'Ew' zucht ik en veeg mijn mond af met de rug van mijn hand. Ik sta weer op en spoel mijn mond voor ik terug slof naar de concertzaal. 'Babe, gaat het?' vraagt Niall bezorgd. Ik knik langzaam, maar schud dan mijn hoofd en ren terug naar de wc's. Ik hoor Niall achter me aanrennen, in de wc leun ik met mijn voorhoofd tegen de koude tegels. 'Babygirl, je kunt zo echt niet werken' fluistert Niall bezorgd. 'Ik mo-' ik onderbreek mezelf door de eerste de beste deur open te trekken en over te geven. 'Ik ga toch maar niet werken' mompel ik. Niall tilt me op in bruidstyle en neemt me mee terug naar de TourBus waar hij me in mijn bunker legt.
'Ik ga even soep maken' fluistert hij en drukt een kus op mijn voorhoofd voor hij naar de keuken loopt. Met moeite kleed ik me om in mijn oncie en trek daarover een trui van Niall, het is zo koud. 'Hey Babe' fluistert Niall als hij naast me komt liggen, hij geeft me een mok die ik met beide handen vast houd. Niall slaat zijn arm om me heen en ik kruip helemaal tegen hem aan. Voorzichtig neem ik een slokje van de soep die Niall voor me gemaakt heeft. 'Dank je Niall, dat je er altijd voor me bent als ik je nodig heb, en dank je dat je er bent als ik je niet nodig heb' fluister ik. 'Ik ben er altijd voor je babe, beloofd. En binnenkort ben je mijn Prinsesje weer' fluistert hij waardoor ik bloos. 'I love you so much' fluistert hij. 'I love you so much too' fluister ik terug. Hij pakt voorzichtig de mok af en klimt van het bed af. 'Ik ben zo terug babe' ik knik en ga onder de dekens liggen. Zoals Niall al zei is hij snel terug, hij kleed zich uit tot zijn boxer en komt naast me liggen.
Voorzichtig slaat hij zijn armen om me heen en trekt me tegen zijn borst, zijn been om mijn been. Zachtjes zingt hij Little Things, mijn ogen vallen steeds verder dicht en het laatste wat ik hoor is Niall die ''Goodnight'' fluistert...
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren