Thirty-Thirth

635 44 5
                                    

A L I Y A H

Ik word wakker door geklop op de deur, en de douche die aanstaat. 'Wie is daar?!' Roep ik slaperig. 'Niall, open die deur' ik schud snel mijn hoofd maar bedenk me dat hij dat niet kan zien. 'Nee' antwoord ik en trek mijn broek aan. Gerommel in het slot is te horen. 'Louis! Lou Lou Lou!' Roep ik snel achter elkaar en ren het bed uit en klop op de badkamerdeur. 'Babe, what's wrong?' Ik zie de deurklink naar beneden gaan. 'Open die deur' zeg ik gehaast. 'Ik ben naakt man' 'Open. Die. Fucking. Deur' sis ik. De deur vliegt van het slot af, net zoals de deur waar Niall doorheen komt. Snel stap ik naar binnen en doe de deur op slot.

Louis komt achter het gordijn vandaan met een handdoek om zijn middel. 'Niall... Binnen' mompel ik. 'Hij is WAT!' Roept Louis. Ik doe mijn ogen dicht en hoor dat Louis zicht aankleed.
'Open your eyes' ik luister naar wat hij zegt en zie hem in zijn jogging broek staan zonder shirt. 'ALIYAH SMITH OPEN DIE DEUR!' Roept Niall kwaad. Ik slik en ga staan, ik haal de deur van het slot af, die gelijk open vliegt. Eerst kijkt hij ons beiden met opgetrokken wenkbrauw aan, voor hij mij naar buiten trekt en me aan mijn pols mee de gang op sleurt, ik doe met mijn vrije hand de trui van Louis naar beneden en kijk op. Lottie staat daar me een deo bus. Ze gooit hem en ik vang hem met mijn vrije hand. Ik trek zo goed als het kan de dop er af en spuit zodat er een rookwolk ontstaat, Niall laat me los en ik ren naar Lottie toe die me mee haar kamer in trekt.

'Leef ik nog?' Vraag ik met een kleine glimlach. 'Ja, je leeft' antwoord ze lachend. 'Heb je een relatie met Louis?' Ze kijkt me serieus aan. 'Wat? Nee, nee, nee' antwoord ik snel. 'Hoezo dat?' Vraag ik. 'Je ligt in een bruidsuite, je draagt zijn trui en hij beschermt je' somt ze op. 'Ja, heb je kleren? Dan ga ik kijken hoe het bij mijn vriendje gaat' ze duwt een tas in mijn handen. 'Dus' ze wiebelt met haar wenkbrauwen. 'Nee, ik heb geen relatie met Louis' zeg ik voor ik de deur uit loop. 'Gotchaa' Great. Toen zat ik dus op Niall zijn kamer. 'Niall ma-' 'Nee' 'Ja maar-' 'Nope' 'Ik wi-' 'Gaat niet gebeuren' 'AANKLEDEN!' 'De badkamer is daar' ik steek mijn middelvinger naar hem op en loop de badkamer binnen. Ik gooi alles uit de tas en kijk wat er ligt, blauwe skinny, zwart-grijze Nike Airmax en een lange vest met een zwart t-shirt. Snel kleed ik me om en prop alles terug in de zak. Ik gooi een plens water in mijn gezicht, en doe mijn haar in een rommelige staart. Zelfs de make-up zit er bij, snel doe ik foundation, poeder, mascara en eyeliner op. Ik verlaat de badkamer en het eerste wat Niall doet is me met open mond aankijken.

'Wat valt er te zien?' Vraag ik verveeld en kijk naar mijn nagels, de rode lak moet opnieuw worden gedaan. 'Je ziet er mooi uit' slikt hij. 'Bedankt, wat wil je van me?' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je bent met Louis en-' 'Woah, ik ben niet met Louis.' Onderbreek ik hem. 'Waarom droeg je zijn trui dan, zelfs die van mij droeg je niet een' pruilt hij. 'Luister, vriend. Je was er nooit, en als je er was sliep ik in jou t-Shirts.' 'I have to go Niall, see you' ik glimlach lichtjes naar hem, voor ik mijn tas op pak en zijn kamer verlaat. Ik loop terug naar de goede kamer en zie Louis nerveus op bed zitten. 'Lou' zeg ik zachtjes. Hij kijkt op, rent naar me toe en draait me een rondje. 'Wauw, je... Wow' stottert hij. Ik glimlach naar hem en schrik van de deur die open vliegt. 'Ik wist het! Jullie zijn samen' roept Lottie, Louis kijkt grijnzend naar me op, ik knik lichtjes. Hij laat me zakken en drukt een kus op mijn mondhoek zodat het lijkt alsof hij me een kus geeft. 'Mee komen jij' Lot trekt aan mijn pols. 'Love You my lady' Louis blaast een handkusje. 'Love You Too Boo' ik moet moeite doen on niet te lachen.

'LOUISE, MONICA! Meekomen!' Schreeuwt Lottie door de gangen, alle deuren vliegen open en de hoofden van Alle, A-L-L-E, jongens komen naar buiten, inclusief die van Louis. 'Babe, ik mis je nu al' ik grinnik lichtjes. 'Zusje,
Meekomen. Nu' Zayn tilt me over zijn schouder en zet me in zijn kamer. Links en rechts vliegen de tussendeuren open. Liam en Harry gaan vermakelijk tegen over me zitten. 'Louis en ik doen net als of we een relatie hebben, want dat denkt Lottie. Omdat Lou voor me zorgt' zeg ik voor ze dingen kunnen vragen. 'Wij werken mee, doei zus' Zayn duwt me zijn kamer weer uit, en ik sta weer op de gang naast Lottie, de hoofden van Daan en Niall hangen nog buiten de deur. 'Babe! Ik heb een-' 'Kop dicht Louisss!' Roep ik. Hij lacht en gooit de deur dicht. 'Jij' sist Niall. 'Haai' zeg ik droog. 'Allie, kom' Simon sleurt me mee aan mijn pols een kamer binnen. 'Jij en Louis?' 'Fake' hij knikt en duwt me de kamer weer uit. 'Niemand raakt haar meer aan!' Roept Niall. 'My lady! Ik mis je' zingt Louis die voorbij komt gelopen. Hij drukt een kus op mijn mondhoek en loopt dan door naar beneden. 'Love You!' Roept hij. 'Love You Too!' Roep ik terug en glimlach. 'Wat. Schattig. Jij en ik gaan wandelen, en wel nu' Niall pakt mijn hand vas, en lijd me naar beneden.

'Niall waar maak jij je druk om?' Vraag ik als we op een bankje in het park zitten. 'Ons' mompelt hij. 'Niall er is geen "Ons" meer en dat heb je zelf gedaan' antwoord ik zuchtend. 'Had je al langer met Louis?' Ik schud mijn hoofd, vol ongeloof. 'Niall, ik heb niks met Louis, dat is gewoon fake' 'Hij zoent je!' 'Op mijn mondhoeken' 'Dan nog, ik wil dat doen.' Ik leg mijn hoofd in mijn handen en zucht. 'Niall wat wil je nou?' Vraag ik zachtjes. 'Jou' ik schud mijn hoofd. 'Sorry Niall' zeg ik voor ik op sta en terug naar het hotel loop. Daar aangekomen staan er fans en paparazzi.

'Heb je met Niall?' Vraagt iemand voor mijn neus.
'Niet meer'
'Ben je zwanger?' Ik trek mijn wenkbrauw op
'Nee, van wie?'
'Niall'
'Luister, ik zeg net dat ik geen relatie heb met Niall, dus ik ben ook niet zwanger' zeg ik zuchtend.
'Niall, Niall, Niall!' Roepen ze opeens. Niall pakt mijn pols vast en lijd me tussen de papz door. 'Fijn fake vriendje heb je'
'Niall, lui-' ik word onderbroken door zijn lippen tegen die van mij.

Hij legt mijn handen in zijn nek, en verplaats zijn handen naar mijn heupen. 'Kus me terug' fluistert hij tegen mijn lippen. Er stroomt een traan over mijn wang, en ik kan niks anders doen dan hem terug kussen. Ik houd van hem...

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu