Twenty-Fifth

766 45 3
                                    

A L I Y A H

Ja, ik heb gedronken. Nee, ik ben niet perfect. Ik zucht en sta op uit het gras en loop naar binnen. 'Niall is weg' zegt Zayn. 'Weet ik, ik laat hem wel even' antwoord ik en loop naar de kamer van Sophia, ik klop drie keer op de deur en loop naar binnen. 'Alles Okay?' Vraagt ze. 'Ja, ik kom de jurk halen, het is bijna tijd' antwoord ik zacht. Ze knikt en geeft me de jurk, ik bedankt haar met een glimlach en verlaat de kamer. Ik loop naar de hal, de trap op naar mijn eigen slaapkamer en loop naar binnen. Als ik de jurk aan heb gedaan, en in de spiegel heb gekeken, zie ik er niet uit als mezelf. Ik zucht en loop de inloop kast binnen en zoek een nieuw setje kleding uit. Het bestaat uit een zwarte legging, een hemdje met de tekst "Never be Silent, Find Your Voice For Animals" en zwarte sneaker hakken. Ik kleed me vlug om en doe mijn rode haren in een rommelige staart. Ik smeer wat foundation op mijn gezicht en conceler op de plekken waar het nodig is. Ik maak smoky-Eyes met een lichtgroene oogschaduw zodat de kleur van mijn ogen beter uitkomt. Als laatste haal ik een mascara borsteltje over mijn wimpers en laat het daar bij. Ik loop de trap af, de huiskamer binnen en geef Uncle Simon en Tessa een kus op hun wang en kijk naar Zayn. 'Tot zo broer' mompel ik en verlaat het huis, ik stap in de auto en rijd naar het Campus. Waar ik mijn auto parkeer, Ik zoek mijn sleutels in het dashboard kastje en stap uit als ik ze heb. Ik zet mijn auto op slot en open de deur van de portiek. Met twee treden te gelijk loop ik de trap op en maak de voordeur open.

Ik sluit hem zachtjes en loop verder, als ik de tussendeur heb opengemaakt zie ik Niall met een fles bier in zijn hand zitten, laten we het niet hebben over de zeven legen flessen die op de grond staan. 'Niall? Alles Okay?' Hij kijkt me spottend aan, zijn ogen staan dof en rode kringen staan rond zijn ogen. Ik zucht en leun tegen het kozijn. 'Wat s-sta je daar n-nou' sist hij met dubbele tong. 'Niks Niall, helemaal niks. Succes' zeg ik en draai me weer om, loop de deur uit en gooi hem met een klap dicht. Vervolgens ren ik de trap af, maar bedenk me halve wegen dat hij mijn medicijnen nog heeft. Zuchtend loop ik terug en open de voordeur opnieuw. 'M-mis je me?' Vraagt hij lachend als ik weer in de huiskamer sta. 'Nee, ik wil mijn medicijnen' antwoord ik. 'S-Stik in j-je medicijnen' zijn dubbele tong begint me te irriteren. 'Gast, doe niet zo moeilijk en geef me die FUCKING medicijnen' roep ik. Hij gooit me het doosje en ik haal de strippen eruit. Ik doe ze er weer terug in als ik ze gecontroleerd heb en stop ze in mijn tasje. Vervolgens loop ik naar de keuken en vind nog een fles Whisky die half leeg is, het overige gooi ik leeg in de gootsteen en pak een flesje water uit de koelkast en draai me om, ik schrik van Niall die heel dicht bij me staat. 'Mag ik er langs?' Vraag ik en probeer langs hem te lopen maar hij pakt mijn pols vast en knijpt er in. 'Jesus, Niall je doet me pijn' zeg ik en trek een pijnlijk gezicht. 'D-dan M-moet je van mijn w-whisky afblijven' sist hij. Er rolt inmiddels een traan over mijn wang en ik veeg hem met mijn vrije hand ruw weg.

Zijn blik verzacht en snel laat hij mijn pols los. 'Sorry baby' zegt hij en het lijkt  alsof hij nuchter word. 'Ach joh, ik ga even stikken in mijn medicijnen goed?' Sis ik en loop weg terwijl ik pijnlijk over mijn pols wrijf, met een hand open ik de voordeur en neem niet eens de moeite om de voordeur weer dicht te doen. Ik loop de trappen zo snel mogelijk af, al gaat dat niet echt met deze schoenen en open de portiek deur. 'Aliyah?' Hoor ik een bekende stem vragen. 'Louis?' Zeg ik en draai me kwartslag om en zie hem knikken. Ik kijk omhoog en zie Niall naar beneden komen. 'Sorry Lou, ik spreek je later. Bye' zeg ik gehaast en ren naar mijn auto, ik open hem en stap in, en gooi de deur dicht. De andere deur gaat open en Louis stapt in, ik glimlach en start de auto voor ik met volle vaar het Campus verlaat. Ik trommel op het stuur en rijd naar het huis van Lottie toe. 'Wat is er tussen jou en Niall?' Vraagt hij als we aan zijn gekomen bij Lottie.

'Weet je nog die foute vrienden van me?' Vraag ik en haal de sleutel alvast uit het contact. 'Ja, je hebt het tegen Niall gezegd he?' Vraagt hij en ik knik. 'Blijf je hier slapen?' Vraagt hij, ik knik en geef hem mijn autosleutels. 'Rijd hem niet in de prak he? Dan krijg ik van jou een nieuwe Mercedes' waarschuw ik hem. 'Ik zou niet durven' antwoord hij lachend. 'Sure Tommo, ik zie je morgen' hij knikt en beiden stappen we uit, we geven elkaar nog een knuffel voor hij in mijn auto stapt en weg rijd, en ik aan bel bij Lottie. Lou doet open en geeft me gelijk een flesje Jills. Ik loop door en zet het flesje aan mijn lippen en drink er een paar slokken uit. Als ik in de huiskamer kom zie ik Zayn, Liam en Harry zitten. 'Hey guys' mompel ik en zet het flesje opnieuw aan mijn lippen en drink hem leeg.

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu