N I A L L
Ik open de deur van de auto en laat Allie instappen, ik sluit de deur met mijn wijsvinger en loop snel naar de andere kant waar ik de deur open en in stap. Ik draai de sleutel om in het contact en rijd richting de snelweg. Voorzichtig leg ik mijn linkerhand op Allie's knie, en tot mijn verbazing legt ze haar hand er boven op en speelt met mijn vingers. 'Wat gaan we doen Ni?' vraagt ze zachtjes, als we beiden een tijdje stil zijn geweest. 'Is een verrassing' zeg ik en kijk kort naar haar, voor ik rechts af sla en verder rijd.
Na tien minuten parkeer ik de auto en stap uit. Ik loop naar de kant van Allie en open haar deur, ik rijk mijn hand aan die ze aanpakt en zo elegant mogelijk uit de auto stapt. Ik sluit deur en doe de auto op slot. Eerst lopen we een tijdje akward naast elkaar maar uiteindelijk pak ik haar hand en ze verstrengeld onze vingers, ik duw de deur van een klein, knus Iers restaurantje open en laat Aliyah voor naar binnen zonder haar hand los te laten. Ik sluit de deur achter me en er komt een vriend van me aangelopen, die hier werkt. 'Good to see you here Niall' glimlacht hij. 'Good to see you too Neason' antwoord ik en hij wenkt ons achter hem aan.
We komen aan bij mijn favoriete plekje in dit restautant. Het is een afgelegen hoekje met een knus bankje waar wat kussentjes in staan en een paar kaartjes voor de sfeer. 'Gaat u zitten, ik kom zo bij u terug' zegt Neason beleefd en loopt weg. Allie gaat zitten, en ik neem tegenover haar plaats. Neason komt net op het goede moment aanlopen en vraagt wat we willen drinken. 'Ice tea alsjeblieft' zegt Allie met een glimlach, Neason knipoogt naar haar en kijkt mij aan ik bestel een cola en Neason geeft ons de menukaarten en loopt weg. 'El, zou je even je medicijnen willen doen alsjeblieft?' vraag ik zachtjes. 'Nope' glimlacht ze en opent de menukaart.
Ze houd de kaart voor haar gezicht en alleen haar mosgroene ogen komen er boven uit, ze knipoogt als ze me ziet kijken en snel open ik de menukaart.'Een Ice tea voor de beeldschone dame' ik adem rustig in en uit en bal mijn handen tot vuisten onder de tafel, 'En een cola voor mijn favoriete Ier' glimlacht Neason en zet de cola voor me neer. 'Heeft u al een keuze kunnen maken?' vraagt hij. 'Voor mij een Irish Stew alsjeblieft' zeg ik met een glimlach, 'En voor de dame?' 'Ook alsjeblieft' glimlacht ze. Neason knikt en loopt weg. Ik leg mijn hand open op tafel en Allie legt haar hand in die van mij, ik geef haar een klein kusje wat haar laat blozen.
Neason zet zonder iets te zeggen het eten op tafel en loopt weg, verbaasd kijk ik hem na. 'Ga kijken Nialler' zegt Allie als ik haar weer aankijk, 'Doe maar,' dringt ze. 'Ben zo terug Baby' zeg ik soft en geef haar een kus op haar haren als ik langs haar loop. Ik loop de keuken binnen en zie Neason met een mes staan. 'Leg weg' zeg ik kalm en loop dichter naar hem toe. 'Staan blijven' huilt hij, 'kom op man, geef me dat mes' zeg ik al iets meer in paniek. Ik hoor de deur open gaan en draai me om, Aliyah staat daar te heel neutraal te kijken. 'Babe, please, ga even binnen zitten' zeg ik en loop naar haar toe. Ze loopt langs me af en zet de lichten uit waardoor ik niks meer zie.
Opeens zie ik een lichtje van de zaklamp uit Allie's telefoon. 'Neason luister naar mijn stem en sluit je ogen' ik probeer haar te zien maar het lukt me niet. 'Maa-' 'Sshhtt, concentreer je op mijn stem en sluit je ogen' haar stem klinkt kalm en zelf verzekerd. 'Goed zo Neason, je doet het goed, geef me dat mes. Alsjeblieft' ik hoor het mes op het keukenblad vallen. 'Goed zo Neason, dat waren bijna mijn vingers, maar je deed het goed. Ga rustig op de grond zitten met je armen over elkaar' Ik hoor dat hij op de grond gaat zitten en vervolgens schijnt er een lampje in mijn ogen.
'Sorry, kom eens' fluistert ze en beweegt het lampje over de grond. Ik loop zachtjes naar haar toe en sla mijn armen van achter om haar heen. 'Goed gedaan Neason, als ik tot drie tel en in mijn vingers knip, herinner je jou eigen niks meer van wat er net is gebeurt. Je gaat het restaurant binnen, en helpt de twee mensen achter in de hoek' fluistert ze en haalt mijn armen weg, ze gaat gehurkt voor hem zitten en legt haar duimen tegen zijn slaap. 'Een...Twee...Drie' ze staat op en duwt me tegen mijn borst naar achter. 'Ni, wil je even op onze plek gaan zitten?' vraagt ze. 'En jij dan?' vraag ik zachtjes.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanficHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren