N I A L L
'Maar, vertel. Hoe kunnen hun jou beste vrienden zijn?' Vraagt Jennifer. 'Okay, komt ie' zegt Liam. 'We zaten in de zelfde klas' zegt hij lachend. 'Samen met Louis en Harry. Een lange periode heb ik een slechte band met Harry gehad alleen is dat weer opgelost' legt Allie verder uit. 'En hoe zit het met jou Niall?' Vraagt Jennifer aan me. 'Ik was nieuw op het Campus en werd het huisgenootje van Allie.' Leg ik op mijn beurt uit. Sophia komt aangelopen en wenkt me. Verbaasd sta ik op en loop naar haar toe. Ze neemt me mee naar een kantoortje. 'Wil je even zitten alsjeblieft?' Vraagt ze. Ik ga zitten en kijk haar aan. Ze heeft de zelfde kleur haar als Aliyah's natuurlijke haarkleur. Ook heeft ze de zelfde kleur ogen alleen een heel ander figuur.
'Niall, we hebben een klein mini probleempje' zegt ze en gaat op het bureau zitten. 'En dat is?' Vraag ik. 'De ouders van Aliyah willen niet tekenen voor het ziekenhuis, dus voor onderzoeken en het verblijf. Net zo min als Jake dat wil doen, want hij mag het niet. Zayn kan het niet doen omdat hij niet mag van zijn moeder. Dus is de vraag eigenlijk-' 'Of ik wil tekenen zodat Aliyah hier beter kan worden en kan worden verzorgd' onderbreek ik haar. 'Ja, klopt. Maar de verzekering vergoed niet alles. Dus de persoon die tekent moet bij betalen. Alleen weet ik dat Aliyah het je terug betaald dus..' Legt ze verder uit. 'Maar ik wil niet dat Aliyah terug betaald. En ik teken wel' zeg ik en Sophia kijkt me verbaasd aan. 'Je tekent?' Vraagt ze. 'Ja ik teken' antwoord ik.
'En je mag dat van je ouders?' Vraagt ze. 'Geen idee, maar ik teken. Want ik houd van dit meisje. En ik wil niet dat haar iets overkomt' leg ik uit. 'Awh' zegt ze en ik bloos. 'Hier, lees het even door' zegt ze. Ik scan het papiertje door en er staat precies hetzelfde in als wat Sophia met net heeft verteld. Ik zet een handtekening en geef het terug. 'Of je doet het zo' mompelt ze verontwaardigend. Ik grinnik en sta op. 'Je hebt nu soort voogdij dat weet je?' Vraagt ze. 'Ja, ik weet het' antwoord ik en loop het kantoortje uit terug naar Allie en de rest. Liam kijkt me spijtig aan. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Simon heeft bedacht om ons nu in de studio te zetten en liedjes te laten in zingen voor ons eerste album' legt hij uit. 'You're kidding me' grom ik. 'Lot, jij blijft hier' beveel ik haar en loop naar Allie.
'Hey babygirl' zeg ik als ik gehurkt voor haar op de grond zit. 'Hey Ni' zegt ze zachtjes. 'Sorry babe. Ik ben zo snel mogelijk terug. Beloofd' fluister ik en zet mijn lippen op die van haar. Glimlachend tegen mijn lippen kust ze terug. 'Ik hou van je' vertel ik haar. 'Ik ook van jou' zegt ze terug en geeft me een zijwaartse knuffel. Ik glimlach en sla mijn armen om haar heen. 'I love You babygirl. So much' fluister ik voor ik los laat en achter de jongens aan loop.
A L I Y A H
Jennifer is inmiddels al weg en Sophia ook. 'Heb je al gegeten?' Vraagt Lottie. 'Nope' mompel ik. 'Kom ik heb een idee' zegt ze opgewekt en staat op. Ik sta ook op en loop achter haar aan de trappen af naar de balie. 'Ik neem haar even mee' zegt ze. 'Neemt wie mee?' Vraagt de Ilona. Ik ken haar ook al. 'Kom op Iloon' zeg ik met een grijns. 'Oh jou. Ja doe maar. En snel een beetje' grinnikt ze en ik loop naar buiten. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'Naar het Campus' zegt ze en stap in de auto. Ik stap in aan de andere kant en Lottie rijd meteen weg. Ik klik snel mijn gordel vast en staar uit het raam. Ineens knipt ze voor mijn ogen en ik kijk verschrikt op. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Ik vroeg, pas drie keer, of je je sleutels bij hebt' ik knik en pak ze uit mijn zak.
We stappen uit en lopen naar de portiek die ik met veel geweld open maak. 'Godver' vloek ik als er een straaltje bloed langs mijn vinger druipt. Ik zucht alleen maar en loop voor Lottie de trap op. Ik maak de voordeur open en snuif gelijk de lucht van het appartement op, wat duizend maal lekkerder ruikt als die ranzige ziekenhuis lucht waar ik nog minstens 30 dagen aan vast zit. Ik loop verder naar binnen en zie dat het een enorme zooi is. 'Jezus, hoe kan het hier zo'n zooi zijn?' vraag ik. 'Geen idee, Niall sliep bij jou toch?' vraagt Lottie. Ik knik en loop naar de keuken. Ik pak de waterkoker en vul hem met water voor ik hem terug zet en het knopje in duw.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren