Ninth

1.1K 54 31
                                    

A L I Y A H

Bruce en ik lopen het vliegtuig uit na onze langen reis. Ik app Zayn dat ik er ben en bel Simon dat we op het vliegveld zijn. Zayn en ik hebben nummers uitgewisseld, best vreemd dat je die van je eigen broer, half broer, nog niet had. Daarom dus mailen. 'Simon komt er aan' zeg ik tegen Bruce. 'Wie is die Simon toch?' vraagt hij. 'Mijn directeur' zeg ik droog. 'Heb je zo'n goede band met je directeur?' vraagt hij en trekt een wenkbrauw op. 'Ja, en hij is de eigenaar van het kamp' zeg ik. 'Achternaam?' vraagt hij. 'Cowell' zeg ik. Met een ruk staat Bruce stil. 'Simon Cowell als is. Meest bekende jury lid van X-Factor in twee verschillende state. En eigenaar van de bootcamp en zorgt voor de meest bekende zangers/zangeressen en bands Simon Cowell?!?!' roept hij uit. 'Ja die' zeg ik en loop weer door.

'En niemand heeft dat door?' vraagt Bruce als hij weer naast me loopt. 'Nope, helemaal niemand. Ik ben een van de weinige die hem ''Simon'' mag noemen en weet van zijn achtergrond' zeg ik simpel en loop naar de aankomst hal waar hij staat. Ik ren er op af en Simon geeft me een knuffel. 'Hi meisje' zegt hij. 'Hi Simon' zeg ik en laat hem los. Ik kijk naar Bruce die zijn ogen uit staat te kijken.

'Simon, dit is Bruce.' zeg ik en fluister er achter. 'Hij wilde me niet alleen laten' Simon lacht en geeft hem een hand. 'Bruce je mag best iets vragen hoor' zeg ik en geef een klop op zijn schouder. 'Fan' zeg ik tegen Simon. Hij knikt en loopt alvast naar de auto, of limo geen idee waar hij nu mee aan komt. 'Wow' zegt Bruce ineens. 'Tong terug gevonden maatje' zeg ik en loop ook weg. 'Ali' roept Bruce. Ik sta stil en wacht tot hij naast me loopt. 'Uhu' doe ik en kijk hem aan. 'Niks laat maar' ik haal mijn schouders op en loop naar buiten. Van verbazing blijf ik stil staan. Geen limo, geen auto. Nee de officiële bootcamp X-Factor helikopter... 

'The Fuck' roept Bruce. Simon komt doodleuk achter de helikopter vandaan met, met 'ZAYN' roep ik en ren op hem af. Hij opent zijn arme en ik ren er recht in. 'Hi sis' zegt hij en geeft me een kus op m'n haar. Ik knuffel hem stevig. Langzaam laat ik los en kijk naar Bruce die er wat ongemakkelijk bij staat. 'Zayn, dit is Bruce, hij euhm, werkt ook bij de opleiding die ik doe maar dan bij de muziek.' zeg ik en Zayn steekt zijn hand uit. Bruce schud hem en ze stellen zich zelf voor.  'In love sis?' fluistert Zayn in mijn oor. Snel schud ik mijn hoofd. 'Kom we gaan' zegt Simon. Ik knik en Simon stapt de helikopter in. 'Kom je voorin zitten Aliyah?' vraagt Simon. Ik knik uitbundig en ga naast hem zitten. Zayn en Bruce gaan achter ons zitten. We krijgen zo'n koptelefoon ding op en we vliegen naar het kamp. Als we er boven vliegen zie ik de jongs, ik wijs ze aan en Simon knikt.

Ze kijken vol ongeloof naar dat ding. We landen en iedereen stapt via de achter kant uit en ik via de voorkant.

'Hi Boys' zeg ik als ik er uit stap. 'El!' roepen ze allemaal en komen op me afgerend. Ze trekken me allemaal in een knuffel en lopen dan weer achteruit.

'Is jullie verassing al duidelijk?' vraag ik maar ze schudden hun hoofd. 'Mooi'.
'Ik wil jullie voorstellen aan de eigenaar, het meest bekende jury lid in twee state van de X-Factor. Simon Cowell' zeg ik en Simon komt achter de helikopter vandaan.
'Herinneren jullie je nog dat ik iets zou vertellen uit mijn leven?' nu knikken ze ja.
'Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn half broer Zayn Malik' en Zayn komt ook achter de helikopter vandaan. 'En last, but not least. Mijn maatje Bruce' en hij komt ook aangelopen en gaat naast Zayn staan.

'Snappen jullie er al iets van of nog niet' vraag ik. 'Nope' zeg Louis.
'Okay, Jullie zijn hier op het kamp van de X-Factor. Niall, Louis, Liam, Harry, Broertje. Jullie zijn hier drie maanden. In deze drie maanden gaat Simon jullie van alles leren over muziek. Jullie vormen dan een band, Simon kiest aan het einde drie bands of zangers/zangeressen uit die terug gaan naar de X-factor. Zo ontstaat er een finale die jullie dan misschien wel gaan doen. Ik zal daar zowiezo aanwezig zijn als jullie dat halen. Ook kom ik af en toe langs als ik vrij hebt tijdens het touren. Jullie kunnen hier wereld beroemd mee worden, platencontracten krijgen, albums opnemen en liedjes schrijven. Het schrijven geldt vooral voor Liam en Louis. De rest is aan jullie, Simon en sommige dingen aan mij. Nou wil ik nog twee dingen weten' zeg ik en ze kijken me aan alsof ik god ben.

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu