A L I Y A H
Huilend stort ik me in Luna haar armen. 'Hij is weg' snik ik. 'Ik weet niet over wie het gaat, maar als jullie echt zo veel van elkaar houden als jij net beschreef, dan komt hij terug. Echt waar' fluistert ze. 'Denk je?' vraag ik zachtjes. 'Nah, ik weet het zeker' zegt ze zacht. Mijn telefoon maakt een geluidje, 'Ik wil niet kijken' fluister ik. 'Ik mis je. Ik houd van je XN' leest ze voor, ik begin weer te huilen waar Luna van schrikt. Als de bel gaat sta ik snikkend op en loop naar de voordeur, die ik langzaam open maak. 'Kom hier' Perrie haar stem laat me op kijken. Ze opent haar armen waar ik me in stort en begin weer met huilen.
'Jullie zijn allebei emotionele wrakken zeg' mompelt ze. 'Nou-hou Pezz' snik ik half lachend. 'Kom binnen' ik houd de deur verder open zodat ze naar binnen kan. 'Luun, dit is Perrie, Pezz, dit is Luna' stel ik elkaar voor als we in de woonkamer zijn. 'Hey' glimlacht Luna, zo deed ze dat bij mij ook, ik voelde me meteen op mijn gemak. 'Sleep Over?' vraagt Perrie met een grote glimlach. Ik knik en geef haar een knuffel. 'Ik hou van je Pezz, je bent een zus voor me' fluister ik. 'Ik hou ook van jou Little One' fluistert ze terug, en laat me los. Ik trek de gordijnen dicht en zoek een zielige film. 'The Notebook of The Last Song of The Fault In Our Stars?' vraag ik, zeg niet The Notebook, alsjeblieft. 'The Last Song' zegt Perrie snel.
'Of If I Stay?' vraag ik als ik die nog tussen de films zie staan. 'Ja, doe die maar' antwoord Perrie. Ik knik en stop hem in de dvd speler. 'Een karamel koffie, met karamelblokjes en veel slagroom' zegt Luna en geeft hem aan me. 'Je weet precies waar ik van houd' glimlach ik naar haar. 'Tuurlijk, en een karamel koffie met karamelblokjes zonder slagroom' die ze aan Perrie geeft. 'Dank je Luun' zeg ik met een glimlach. 'Kunnen we?' vraagt ze. Ik ga een lijstje na in mijn hoofd en schud dan wild mijn hoofd. 'Ik moet nog even iets regelen en halen' met mijn mok in mijn handen loop ik het appartement uit en veeg de uitgelopen make-up onder mijn ogen uit. Waarschijnlijk kun je mijn blauwe oog weer zien, maar dat boeit me nu even niet. Ik loop het winkeltje binnen en koop drie bakken ijs, Aardbei Merengue, Vanille en chocolade. Ik reken het af en drink een slok van mijn koffie.
Ik loop weer naar buiten, en bots bijna tegen Zayn aan. 'Gaat het?' vraagt hij gelijk. Ik knik lichtjes. 'Perrie en Luna zijn er om me te helpen' hij knikt lachend. 'IJs, Koffie en een zielige film zeker?' vraagt hij. 'Precies dat' antwoord ik, hij knikt en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ik ga Niall maar eens helpen, tot over twee dagen zusje' hij glimlacht lichtjes voor hij weer weg gaat, ik haal mijn schouders op en loop naar het appartement van Brian. Ik klop aan en hij opent de deur, zonder shirt.. 'Hey, jou had ik hier niet verwacht' glimlacht hij. 'Eh, ja sorry voor het niet aankondigen. Maar er is iets tussen gekomen' antwoord ik zachtjes. 'Maak niet uit Allie, als je wil kunnen we morgen naar het park gaan?' vraagt hij voorzichtig. 'Is goed' antwoord ik zachtjes. 'Ik haal je op rond elf uur, tot morgen ochtend Allie' 'Tot morgen ochtend Brian' 'By the way, waarom drie bakken ijs?' vraagt hij voor ik wegloop. 'Meiden dingetje' antwoord ik. 'Succes' ik knik dankbaar en loop naar mijn eigen appartement.
Als ik binnenkom zie ik allemaal kussens tegen de grond met dekens enzo. 'Ik heb ijs' glimlach ik. 'Choco voor mij!' roept Perrie en pakt de bak uit mijn handen. 'Vanille voor mij' roept Luna haar na en pakt de bak ook uit mijn handen. 'Aardbei Merengue hadden jullie toch niet gekregen' zeg ik met een glimlach voor ik naar de keuken loop en drie lepels uit de la pak. Als ik terug kom in de huiskamer leg ik alles op tafel. 'Oncie Time' roept Perrie en rent mijn kamer binnen. Ik loop lachend achter haar aan en pak mijn schaapjes Oncie. 'Die vond Niall het schattigst' kermt ze. Ik knik zachtjes en trek hem aan. Perrie heeft mijn koeien oncie aan. Samen lopen we terug naar de huiskamer en maken een snap.
BESTE VRIENDEN:
Niall Horan
Liam Payne
Harry Styles
Louis Tomlinson
Perrie Edwards
Zayn MalikRECENTEN
Monica
Daan
Lottie Tomlinson
Lou Teasdale
Brian
JakeIk vink Niall, Perrie, Zayn, Brian en Jake aan voor ik de snap verstuur. Luna komt de kamer in gelopen met haar Oncie. 'Let's go' zegt Perrie en pakt haar bak ijs en zet de film aan, ik pak ook mijn bak ijs, en Luna ook voor me met zijn drieën huilen tijdens de film met een bak ijs in onze handen. 'Wat is dit voor film' huil ik. 'Geen idee' antwoord Perrie ook huilend, Luna zit ook snikkend te kijken naar de film, ik pak het hoesje en lees de achterkant.
De 17-jarige Mia (ik-figuur) vertelt wat haar in een etmaal overkomt nadat zij, haar ouders en haar broertje zijn aangereden door een vrachtauto. Mia ligt in coma, wordt geopereerd en zweeft op het randje tussen leven en dood. In die tijd stapt haar bewustzijn als het ware uit haar lichamelijk omhulsel, observeert wat er in het ziekenhuis gebeurt en maakt de lezer deelgenoot van haar leven: haar passie voor haar cello en haar wens om professioneel muzikant te worden, haar relatie met popartiest Adam en haar gezinsleven. Een ontroerend verhaal over een gebeurtenis die de meesten van ons niet zullen meemaken, met universele thema's, vragen en dilemma's rond leven, liefde en dood. Mia's herinneringen trekken in filmische beelden voorbij en laten de lezer pas los als hij of zij weet of Mia besluit te leven of te sterven... Vanaf ca. 15 jaar.
Ik gooi het hoesje voor me neer en kijk weer verder, ik heb medelijden met Mia... Als de aftiteling komt, en ik kijk links en rechts van me zijn alle bakken ijs op. 'Mijn buik doet pijn' kreunt Perrie en gaat met haar hoofd op mijn benen liggen. 'Anders die van mij wel' zucht Luna en gaat ook liggen. Ik glimlach lichtjes en sluit mijn ogen, vandaag is lang genoeg geweest...
Het is nu rond middernacht en ik heb nog geen oog dicht gedaan, ik sta voorzichtig op en kleed me om in warme kleding. Ik trek mijn jas aan en verlaat het appartement. Ik slof doelloos over straat, mijn hart voelt leeg. Te leeg, als ik in het park ben zie ik een gedaante zitten, hoe dichterbij ik kom, hoe meer dingen ik scherp zie. Blonde kuif, Niall zijn lichaamsbouw. Ik trek mijn capuchon over mijn hoofd en kijk naar de grond als ik langs hem loop, bij het meertje stop ik en ga op de grond in het koude gras zitten. Ik laat mezelf achterover vallen en kijk naar de sterren. Ik maak een foto met mijn telefoon en kijk wat op Whatsapp.
Niall Horan:
Ik zie je..Aliyah Smith:
Weet ik...Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en ga recht zitten. Ik ril van de kou maar blijf zitten. 'Hier' Ik kijk op, Niall geeft me zijn vest en loopt weg. Zonder te twijfelen doe ik zijn vest aan en verstop mijn neus er in, hij ruikt naar hem.
Niall Horan:
Voor als je iemand nodig hebt~ Aliyah SmithIk kijk achterom, maar zie hem niet meer. Ik kruip verder in de vest en trek mijn de rits van mijn jas verder dicht. Ik sta op van het koude gras en stop mijn handen in mijn jaszak, voor ik het park uit loop terug naar het Campus, ik stap het appartement binnen en hang mijn jas op aan de kapstok. Als ik in de huiskamer kom liggen ze beiden nog te slapen, ik gaap en ga op de bank liggen, mijn neus in Niall zijn vest. Al snel val ik in een diepe slaap.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren