Seventh

1.2K 57 9
                                    

A L I Y A H

Na 22 uur in dit verdomde vliegtuig te hebben gezeten land het eindelijk. Weet je hoe gaar ik nu ben? Gaar, dat is een ding wat zeker is. Als het vliegtuig weer veilig op de grond staat lopen we achter elkaar het vliegtuig uit. Lou en Lottie komen naast me lopen. Alles gaat best wel snel, ik bedoel over minder dan 48 uur zit ik weer 22 uur in het vliegtuig terug naar Londen omdat ik de jongens moet helpen om hun droom waar te maken, ook al hebben ze geen idee wat ik aan het doen ben.

Als we bij de aankomst hal aankomen pak ik mijn telefoon om te kijken hoelaat het hier is, en hoelaat in Londen. Er zit in totaal 11 uur verschil tussen de tijd hier en daar dus, al met al. Niet echt handig dus. Of ik moet om 12 uur snacht met hun gaan bellen, dan is het daar 11 uur in de ochtend. Doen we dat maar, ik offer mezelf wel weer op. Bij die gedachte grinnik ik en loop snel achter Lottie en Lou aan. 'Lot. Weet jij waar wij overnachten?' vraag ik als ik weer naast hun loop en zie dat Lou druk aan het bellen is. 'In een of ander chique hotel waarschijnlijk' zegt ze. En kijkt weer voor zich uit. Wat dat betreft zit er een groot verschil tussen haar en mij in. Zij draagt bijvoorbeeld veel make-up terwijl ik mijn natuurlijke schoonheid gebruik. Zij heeft haar haar geverfd in een zilver/grijs tint, en mijn haar heeft gewoon zijn natuurlijke kleur. Al moet ik zeggen dat ik ook van plan was om mijn haar in die tint te verven. Misschien vandaag wel. 'Lot?' vraag ik en ze kijkt me aan en knikt dan. 'Wie heeft jou haar zo gedaan?' vraag ik en kijk haar vol verwondering aan.

'Lou heeft het gedaan. Hoezo?' vraagt ze en haalt haar neus een keer op. Jesus, bitchie gedragen is toch nergens goed voor. 'Omdat ik het mooi vind en dat wil ik ook.' zeg ik en ze knikt. 'Ik wilde het toch al een andere kleur gaan doen. Beetje blauw tintje er in.' zegt ze en ik knik. Dat is ook leuk, maar niet voor mij. Inmiddels is Lou weer naast ons komen lopen. 'Lou, wil je mijn haar verven?' vraag ik en kijk nog steeds voor me uit. Dit is de grootste aankomst hal die ik ooit heb gezien. 'Tuurlijk, wat wil je dan?' vraagt ze en kijkt me aan. 'Zoiets als jou en Lot' zeg ik. 'Vanavond?' vraagt ze en ik knik enthousiast. Do i Care what other people think? No i do not care.

-----------------------------------------------------

En zo gezegd zo gedaan. Mijn haar is geverfd toen we aankwamen in het hotel. Het hotel is kapot groot en chique en er is zo veel stuff. Onbelievble. De boys zouden hier echt bij moeten zijn, afgezien dan van het feit dat we er uit gestuurd zouden worden of andere dingen zouden doen die niet de bedoeling zijn. Als je snapt wat ik bedoel dan.

Vanavond zijn we nog vrij en morgen begint het echte werk. We hebben Ari en Ed ook al ontmoet. Het vervelende is alleen dat Ari in de avond concerten geeft en Ed in de middag, Idunno why. Maar nu zijn we dus verplicht om daar de hele dag te zitten. Ook als we daar bijvoorbeeld geen tijd voor zouden hebben. Nu heb ik dat wel/niet omdat ik school en de boys ook nog bij moet houden. Ariana was er alleen niet blij mee dat ik weer weg moest en toen zette ze diva gedrag op, terwijl ik dat natuurlijk ook kan. Ed daarin tegen snapte het volkomen en wilde de boys dus graag een keer ontmoeten als mijn plan zou werken.

Inmiddels is het hier midden in de nacht. Tijd om de boys te Skype dus. Ik pak mijn laptop erbij en zet hem aan. Lou en Lottie slapen samen en ik alleen, het is een stuk makkelijker, en het kon niet anders. Het Skype geluidje maakt me wakker uit mijn gedachten. Niall belt al voor dat ik het kon doen. Ik beantwoord zonder camera zodat ze nog niet kunnen zien hoe dat mijn haar eruit ziet. Integenstelling tot Niall kan ik hem wel zien.

'Hi Nialler' zeg ik kijk een beetje om me heen in de kamer.
'Hi Babee' zegt hij net zo vrolijk als anders en zwaait naar zijn camera. Terug zwaaien heeft geen zin want hij kan me toch niet zien.
'El zet je camera is aan. Ik wil je lieve snoetje zien' zegt hij en ik moet blozen, gelukkig kan hij dat niet zien.
'Ohw en trouwens, ik weet dat je bloost zonder dat ik het kan zien' zegt hij en ik word alleen maar roder.
'Bedankt Niall' zeg ik sarcastisch en moet lachen.
'Geen dank Aliyah' zegt hij en knipoogt.
'En nu zet jij, Madame, je camera aan' zegt hij en kijkt me aan met puppie oogjes.
'Jaja Nialler. Eerst een ding, ik heb mijn haar geverfd' zeg ik en kijk naar mijn scherm. De ogen van Niall lijken nu zo groot als schoteltjes.
'Zo erg is t toch niet Ni' zeg ik en klik ondertussen de camera aan en ga er met mijn rug naar toe zitten. Mijn haren vallen over mijn schouder en ik heb een beanie op dus hij kan het niet zien.
'Nou, misschien een klein beetje erg Babee. En je hebt een mooie rug, jammer dat ik je nu niet van achter kan knuffelen' zegt hij en je hoort een lichte teleurstelling in zijn stem. Of misschien denk ik dat maar.
'Sorry Ni. wil je het zien?' vraag ik. Ik wacht op antwoord maar er komt niks.
'Moet ik dat beschauwen als een ja of nee?' vraag ik. Niall ''Hmmt'' dus ik draai met een snelheid om en doe mijn haar op mijn rug.
'Kijk daar is het mooie snoetje' zegt hij en glimlacht.
'Jaja Nialler' zeg ik en haal voorzichtig mijn beanie van mijn hoofd en schud mijn haar in model waardoor ik expres/prongeluk naar beneden moet kijken zodat ik Niall zijn gezichtsuitdrukking niet kan zien.
'It's so so...' Hoor ik Niall stamelen. Dit kan niet heel veel goeds betekenen. Ik hoor wat gerommel van Niall zijn kant afkomen en heel voorzichtig kijk ik op. Ik zie dat de andere jongens er ook bij zijn komen zitten.
'OMG jou haar. Zo cool dat wil ik ook!!!' roept Louis en ik glimlach naar hem.
'Dankje Lou, jou zusje wil blauw haar' zeg ik en kijk hem aan.
'BLAUW!!' roept hij. Ik knik en glimlach nogmaals naar hem.
'Dat is fantastisch' roept hij en rent weg.
'Leuke haar kleur' zegt Liam en loopt ook weg.
'Nice Beauty' zegt Harry en knipoogt waardoor ik moet blozen. Niall geeft hem een zet en hij flikkerd van de stoel.
'Niall' roep ik en kijk hem boos aan. Hij mompelt wat en kijkt me dan recht in mijn ogen aan. Ik word hier nogal verlegen van.
'Niall. Zeg iets okay. Het is hier twee uur in de nacht en morgenvroeg moet ik vroeg opstaan. Diva gaan helpen' zeg ik.
'Twee uur!? Ga slapen ofso' zegt hij en kijkt er als een ''vader'' bij.
'Ja papie. Maar wat vind je van mijn haar. Jou mening is belangrijk voor me Ni' zeg ik en er ontstaan rode blosjes op de wangen van Niall.
'Het is mooi Babee. Maar wennen' zegt hij.
'Thank you Ni. Maar ik ga slapen' zeg ik en druk een klein kusje tegen het scherm.
'Night' zegt Niall en drukt ook een kusje tegen zijn scherm.
Ik zwaai nog een laatste keer en sluit dan alles af.

Ik doe mijn avond routine en check nog een keer of de hotelkamer opslot zit voor dat er straks een of andere pedo in mijn kamer staat. Ik ga in bed liggen en na een half uur woelen, zuchten, steunen en kreunen val ik dan eindelijk toch in een onrustige slaap....

Zijn jullie er al achter wat er gaat gebeuren?
De foto is van Aliyah, zo ziet ze er inmiddels uit nu.
Past ze bij een van de jongens???



The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu