Thirty-Second

710 40 5
                                    

A L I Y A H

'Ga weg' sis ik. 'Maar...' Mompelt hij. 'Verdwijn uit mijn ogen Horan' sis ik nog een keer, ik kijk op, tranen stromen over mijn en zijn wangen. 'Nu' maak ik hem duidelijk. 'Ik hou van je' zegt hij voor hij het huis verlaat. 'Gaat het?' Monica kijkt me bezorgd aan. 'Laat me met rust' snauw ik, ze knikt en loopt weg. 'Damn' schreeuw ik en sta op, ik pak mijn jas van de kapstok en verlaat het huis. Huilend loop ik over straat, mijn handen in mijn jaszakken geklemd en mijn muts op om mijn gezicht te verbergen. 'Fuck You Niall!' Roep ik kwaad en laat me via een lantaarnpaal op de grond zakken. Ik trek mijn knieën op, leg mijn hoofd er tegen aan en zucht. Dit lost niks op.

Ik ga weer staan, mijn handen nog steeds in mijn jaszakken geklemd. 'Gaat het meisje?' Hoor ik iemand vragen. 'Nee, nee het gaat niet' mompel ik. 'Wacht, Aliyah?' Ik draai me om en zie Niall. 'Kut, ga weg. Nee ik ga weg. Blijf daar' snauw ik en loop weg, naar de Tower Bridge, ik worstel me tussen het hek door en loop de trappen op, met een haarspelt maak ik de deur open en loop letterlijk op de brug. Ik ga zitten en staar voor me uit. 'He, kom daar vanaf!' Roept iemand. 'Ga weg!' Roep ik. Vanaf hier kan ik het vuurwerk zien bij de London Eye. Zuchtend sta ik op en loop voorzichtig naar beneden, tussen het hek door en zwerf buiten nog verder rond. Mijn jas rits ik verder dicht en zucht zachtjes. 'El, ga naar binnen' Niall zijn Ierse accent dringt mijn oren binnen, ik kijk op zie dat ik in zijn straat ben. 'Nee, ga zelf' 'Wat jij wil' mompelt hij en gooit me over zijn schouder, loopt door naar de huiskamer en zet me op een stoel. 'DIT IS ONTVOERING!' roep ik en sta weer op, 'Heb jij drank op?' Vraagt hij streng. 'Nee, maar bedankt voor het idee' mompel ik, ik duw hem opzij en loop naar buiten. Ik strompel de stad in en loop de eerste kroeg binnen die ik zie. Ik ga zuchtend op een kruk zitten en staar voor me uit. 'Wat kan ik voor je inschenken?' Vraagt een knappe barkeeper. 'Dat spul waar veel alcohol in zit' mompel ik en doe mijn jas uit die ik naast me neer leg. De geur van zweet, alcohol, drank en drugs komt mijn neusgaten binnen. Verschrikkelijk. 'Godverdomme El,' ik kijk op en zie Louis voor me. 'Wat? Ik doe niks' verdedig ik mezelf en neem het blauwe spul van de barkeeper aan. Ik drink het in een keer leeg en het laat een brandend gevoel achter in mijn keel.

'Kom' zegt Louis, hij gooit wat geld op de bar, tilt me op en doet mijn jas om mijn schouders, moeizaam sla ik mijn benen om zijn middel, hij duwt de deur open en verplaats zijn handen naar mijn bovenbenen voor steun. 'Wat is er babe?' Vraagt hij als ik zucht. 'Niks' mompel ik en begraaf mijn gezicht in zijn nek, hij wrijft over mijn haar en zet me in zijn auto. 'Slaap je bij mij?' Vraagt hij. 'Is dat geen moeite?' Vraag ik zachtjes. 'Tuurlijk niet' glimlacht hij als hij op zijn plek zit. Hij start de auto en rijd naar zijn huis toe, daar aangekomen parkeert hij de auto, met moeite doe ik de deur open en stap uit. Ik zak bijna door mijn benen maar houd me vast. Louis tilt me opnieuw op en gooit de autodeur dicht. Ik pak de voordeursleutel en open de deur. Hij loopt gelijk door naar boven. 'Logeerkamer of bij mij?' Vraagt hij. 'Jou' mompel ik en gaap. Hij knikt en zet me neer op zijn bed. Ik trap mijn schoenen uit en kijk Louis aan. Hij trekt zijn trui over zijn hoofd en geeft hem aan me, ik maak een gebaar dat hij moet omdraaien wat hij dan ook doet. Ik trek mijn trui over mijn hoofd en doe die van hem aan. 'Klaar' mompel ik en trek mijn broek uit. Louis komt naast me liggen in zijn jogging broek zonder shirt. 'Vertel, wat is er babe?' Vraagt hij. Ik graaf in mijn broekzak en geef hem de brief die ik van Niall heb gekregen. 'Ga maar slapen' fluistert hij. Ik knik en hij slaat zijn arm om me heen, ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. 'Goodnight babe' fluistert hij. 'Goodnight Lou' fluister ik terug voor ik in een diepe slaap val...

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
De volgende ochtend word ik wakker gemaakt door Louis met een ontbijtje. 'Goodmorning' glimlach ik lichtjes. 'Morning El' glimlacht hij terug. Hij drukt een kus op mijn wang en geeft me een mok met warme choco. 'Het spijt me, van Niall' mompelt hij. 'Het is niet jou fout Louis' zeg ik zachtjes en sla mijn handen om de mok. 'Vlieg je mee morgen?' Vraagt hij voorzichtig. 'Daan en Monica gaan ook mee' mompelt hij. 'Ik weet niet Lou, echt niet' antwoord ik en neem een slok choco. 'En als ik je beloof bij je te blijven? Ga je dan mee?' Vraagt hij hoopvol. 'Fine, als je bij me blijft' hij knikt snel en geeft me een knuffel. 'Ik eh, moet je wat zeggen van Simon' ik knik langzaam.

The Guy With an Irish Accent {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu