Last Chapter
Songs For this chapter:
Fools Gold~1D
When I was your man~ Bruno Mars
18~ 1DEnjoy❤️
~~~~~~
A L I Y A H
De meiden trekken me mee Perrie's kamer binnen. 'Wat doen jullie?' Vraag ik lachend als ze een crème kleurige short in mijn handen duwen met een blauw T-Shirt. 'Nou, het is lente dus je gaat dat dragen. Dat jij een paar dagen geleden in een trui rondliep kan ik ook niks aan doen' zegt Lou voor ze me de badkamer in duwt. Ik zucht maar kleed me toch om, het blauwe T-Shirt stop ik in het short voor ik hem dicht rits en de knoop vast maak. Ik loop de badkamer weer uit. Perrie fluit goedkeurend. 'Wil je blauwe gympen of Pumps?' Vraagt Lottie. 'Gympen' ze knikt en geeft me lage blauwe gympen met een spijkerstofje. Ik doe de sokjes aan die ze erbij gaf voor ik de schoenen aandoe en strik. 'Waar is dit allemaal voor?' 'Geduld is een schone zaak zus' zegt Zayn die net binnen komt gelopen en blijkbaar mijn vraag heeft gehoord.
Ik zucht geïrriteerd. 'Hey babygirl' glimlacht Niall die binnenkomt gelopen in een zwarte skinny met een wit T-Shirt. 'Hey Ni' hij geeft me een vlugge kus op mijn lippen voor hij naast Zayn op bed gaat zitten en vermakelijk naar het ritueel kijkt die zich hier afspeelt. 'Wat ga je doen?!' Roep ik als Lou een kappersschort om doet. 'Je haar' antwoord ze simpel. 'Dacht het niet' ik doe het schort uit, maak een vlugge rommelige staart in mijn haar met de elastiekjes die om mijn pols zaten. 'Zo kan het ook' grinnikt Lottie, ik knik. 'Make-Up' zegt ze. Ze komt voor me staan en begint met crème, daarna BB-crème. Vervolgens poedert ze het af. Een klein lijntje eye-liner en mascara maken het af. 'Klaar' ze klapt blij in haar handen.
Niall komt voor me staan, zijn handen legt hij op mijn heupen. Mijn handen liggen op zijn borst, zijn voorhoofd tegen dat van mij. 'Baby' mompelt hij trots. Ik bloos en sla mijn ogen neer. 'Ga je mee op date?' Vraagt hij fluisterend. 'Lijkt me leuk' fluister ik terug. Hij kust het puntje van mijn neus. Zijn handen legt hij op die van mij die op zijn borst liggen en verplaatst hij naar zijn nek. Zijn handen legt hij weer terug op mijn heupen voor hij onze lippen laat samenkomen. Speels likt hij over mijn onderlip en vraagt om toestemming, mijn mond open ik een stukje. Onze tongen spelen een vurig spelletje met elkaar. 'GET A ROOM!' Hoor ik Louis roepen als hij binnen komt, zonder mijn lippen van die van Niall af te halen steek ik mijn middelvinger naar hem op. Niall trekt me dichter naar hem toe, voorzichtig laat hij mijn lippen los en kust mijn voorhoofd nog een keer. 'She Said yes' glimlacht hij. De meiden trekken me bij hem weg, tenminste dat zou de bedoeling zijn geweest als hij niet sneller zou zijn geweest. Hij pakt me bij mijn middel en trekt me tegen zijn borst.
'Mine' sist hij. Ik grinnik. 'Nee hoor Nialler' zegt Zayn lachend. 'She's mine, forever And ever' gromt hij vlak bij mijn oor. 'Yours' fluister ik. Hij gromt goedkeurend in mijn oor voor hij mijn oorschelp kust. 'She's from us' roept Jade tegelijk met Perrie. Ze pakken beiden mijn hand en trekken me uit Niall zijn greep voor ze me in een groepsknuffel trekken. 'Did You see? She's One of us' zegt Lottie als we allemaal hebben losgelaten. 'Exactly, She's One of You girls, but She's mine And my girl' 'And, She's One of us Too, jokes with Louis, Fun with Liam. The sister of Zayn, She's shopping with me And Niall's girl' glimlacht Harry breed.
'My girl' glimlacht Niall voor hij mijn hand pakt. Hij verstrengelt onze vingers voor we de kamer uitlopen. 'Telefoon?' Hoor ik Zayn roepen. 'Heb ik!' Roept Niall en geeft me mijn telefoon.Hij duwt een deur voor me open van een klein en knus restaurantje. 'Meneer en mevrouw Horan' Niall knikt goedkeurend bij het horen van "mevrouw Horan." Wel lopen achter de man aan een trap op naar een balkonnetje. Rozenblaadjes liggen op de grond verspreid in de vorm van een hartje. Daar in ligt een schattig wit kleedje met kaarsjes die aangestoken zijn. Een fles champagne staat in een witte emmer met ijs. Op het kleedje liggen roze tulpen verspreid in mini hartjes. 'Awh' zeg ik zachtjes. Niall kijkt op me neer. Zijn wangen zijn lichtjes roze gekleurd. 'Vind je het leuk?' Vraagt hij zachtjes. 'Dit is super' fluister ik en geef hem een kus op zijn wang. Zachtjes trekt hij me mee naar de reling, de ondergaande zon schijnt over een groene oppervlak met hier en daar wat gekleurde bloemetjes met uitzicht op de Eiffeltoren.
JE LEEST
The Guy With an Irish Accent {N.H}
FanfictionHij heeft verborgen talenten, Zij verborgen geheimen, Komen ze het van elkaar te weten? Of blijft het een mysterie.... --- Start: 28-4-16 Eind: 5-9-16 Hoogste rank fanfictie #22 6-9-16 --- Gelieve niet te kopiëren