Merhaba herkese :) Şimdiye kadar ki en uzun bölüm herhalde:) O yüzden de bol bol yorum bekliyorum:) Bu bölümü çoktandır planlıyordum umarım siz de seversiniz.
Keyifli okumalar :)
Elçine sarılmak aileme sarılmak gibiydi. Ama o zaten benim ailemden biriydi ve şuan burda olması inanılmazdı. O kadar çok heyecanlanmıştım ki bir yandan gülüyordum, diğer yandan da gözümden düşen yaşları engelleyemiyordum.
" Tamam artık sulugöz. Beni istemediğini düşüneceğim bak. "
" Uff sus be. " dedim gülerek göz yaşlarımı silerken. " İnanamıyorum kızım. Gerçekten burdasın. "
" Vallahi Kuzey enişte beni aradığında ben de inanamamıştım. Sonra babamı da ikna etdi ve burdayım işte. "
Kuzeyin neden böyle bir şey yaptığını anlayamıyordum ama zaten de önemli degildi. Önemli olan tek şey Elçinin yanımda olmasıydı.
" Yusuf amca nasıl ikna oldu hiç kafam almıyor. "
" Biliyorsun seni kızı kadar sever. İşte eniştem de "Güneş kendini yalnız hissediyor, üzgün" falan diyince ikna oldu. "
Kuzey mi demişti bunları? Cidden bugünlük şaşırma kotamı doldurmuştum.
" Canım Yusuf amcam ya. Hepsini o kadar çok özledim ki. "
" Onlar da seni çok özledi. Hele Mehmet amcalar. Hediyelerin bavulda. Her kes sana bir şeyler yolladı. Bir ara annem salça da koyacaktı ama zor ikna etdim. "
İşte bu Elçindi işte. Beni hep güldürmeyi başaran canım, biricik arkadaşımdı. Aklıma gelen şeyle hızlıca oturduğum koltuktan kalktım.
" Ya sen bir şey içer misin? Tabii içersin. Yoldan geldin. Ne getireyim sana? "
" Güneş bacım sen iyice ev hanımı moduna girmişsin. Aferin. Kocanı da böyle mi tavladın kız? Baksana sırf sen üzgünsün diye dana kadar beni buralara kadar getirtdi. "
"O konu tam olarak öyle değil. " dedim yeniden koltuğa çökerken. Omuzlarımdakı yükü biraz da olsa azaltmanın zamanı gelmişti.
" Nasıl değil?"
" Yani bu evlilik meselesi. Biraz karışık. "
" Enişteyle aranız mı bozuk? "
" " Bozuk" kelimesi biraz hafif kalır. "
" Ya Güneş bulmaca gibi konuşmayı bırakıp adam gibi anlatacak mısın? "
" Evet anlatacağım. Ama önce sen bir duş al. Ben de sıcak çikolata yapayım. Sonra sakin sakin konuşalım. "
" Tamam ama kaça bileceğini sanıyorsan yanılıyorsun. Konuşacağız. " dedi işaret parmağını bana sallarken.
" Yok benim de artık birilerine anlatmaya ihtiyacım var. " Yerimden kalktım " Hadi sana odamı göstereyim. Orda duş alabilirsin. "
" Odanı? Durum o kadar ciddi yani? "
" Bilmediğin çok şey var kuzum. "
Elçine banyonun yerini gösterdikten sonra sıcak çikolata yapmak için mutfağa indim. Kuzey de burdaydı ve kendine kahve yapıyordu. Demin dışarı çıktığına emindim oysa ki. Kendi dolabımdan malzemeleri aldıktan sonra sıcak çikolatamı hazırlamaya başladım.
" Elçine her şeyi anlatacağım. " diye konuşmaya başladım suyun kaynamasını beklerken.
" Her şeyi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen... Ben... Biz...
RomanceBen Güneştim ve ait olduģum gökyüzünü onun gözlerinde bulmuştum...