İyi okumalar dilerim...
Lütfen satır arası yorumlarını unutmayalım. 💙
XXVI. KÖSTEBEKKavinsky - Nightcall
Stromae - Tous Les Memes🏹
KUTSAL
İstanbul'un benim için neden yabancı bir şehir haline geldiğini bilmiyordum.
Burada doğup büyümememe ve yaklaşık üç ay öncesine dek burada yaşıyor olmama rağmen sanki bu şehir benim için keşfedilmemiş bir yerden ibaretti. Türkiye'ye adım attığımdan yani sabahtan beri kendimi bir tuhaf hissediyor, nedensizce Rusya'nın soğuk havasını ve kasvetini özlüyordum.
Odamda adımlayıp üzerime geçirdiğim dar elbiseyi çekiştirerek lavaboya girdim.
Yarın Araz ile nişan partimiz vardı.
Sahte de olsa nişanlanıyor olduğuma inanamıyordum. Yani teknik olarak bir süredir nişanlıydım lakin bunun için parti yapıp durumu iyice algılayacak olmak beni geriyordu. Özellikle de Araz ile aramız son derece tuhafken.
Birlikte olduğumuz o sabahtan sonra yani neredeyse iki gün öncesinden beri birkaç kelam dışında konuşmamıştık. Benden uzak duruyordu ki bu bana ne hissettireceğimi şaşırtıyordu. İki gecedir rüyalarımda onu görüyor, yatağımda olmayışından dolayı uyuyamıyordum. Varlığına bu kadar alıştığımın farkında değildim ama yokluğu kesinlikle ruhumda acı bir tat bırakmıştı.
Bazen onu bana bakarken yakalıyordum.
Böyle anlarda hemen bakışlarını kaçırıyor, kendini işine vererek oyalanıyor ve karşıma çıkmamaya çalışıyordu. Sanırım o sabah yaptığımız konuşmadan sonra aramıza bir mesafe koyma ihtiyacı hissetmişti. Bundan rahatsızdım. Onunla paylaştığım saatlerden sonra bana karşı uzak ve ciddi olması canımı yakıyordu. Yine de bir yanım bundan memnundu zira içimdekileri dile dökmek istesem de benim ile muhatap olmamasını bahane ederek kendime zaman tanıyordum.
İç geçirerek aynaya baktım ve parlatıcımı sürmeye başladım.
Yarınki davetten önce Araz'ın iki kuzeni, Hilal ve Elena ile felekten bir gece çalmak istemiştik. Daha doğrusu kızlar benim için böyle bir plan hazırlamış ve benim de katılmamı istemişlerdi. Emri vaki olsa da reddetmemiştim çünkü mekânı benim seçebileceğimi söyledikleri an aklıma bir plan gelmişti.
Araz yanımıza birkaç koruma alabilmemiz dahilinde istediğimiz yere gidebileceğimizi söylemişti. Korumaların varlığından rahatsız olamayacak kadar güvende hissetmeye ihtiyacım vardı ama bu gözlerini üstümden çekmeyecekleri anlamına gelirdi ki bu planımı zorlaştırabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH
General FictionDüşmüş Melekler Serisi Birinci Kitap 🏹 Kutsal Alazgir, en yakın arkadaşının öldürülmesi üzerine ona bu acıyı yaşatan adamdan intikam almak ister. Soğuk ve acımasız Rusya'nın tenha sokaklarında bir avcı misali hedefinin peşine düşer. Hedefi haline...