İyi okumalar dilerim... 💙
Lütfen satır arası yorumları unutmayalım.
XLVIII. DEVRİLEN MUM2WEI - Toxic
Amy Winehouse - Black To Black🏹
KUTSAL
Öfkeden düşünemiyor, nefes dahi alamıyordum.
Sinirlerim öylesine harap olmuştu ki bir şeyleri parçalama isteğimi kontrol etmekte zorlanıyordum. Salonun içinde volta atmaya devam ederek dudağımın üstündeki ölü derileri kemirdim. Kollarımı göğsümün önünde birleştirmiş, saatler önce Meryem Hanel'in kucağımıza bıraktığı bombayı düşünüyordum.
Endişe ve panik duygum had safhadaydı.
Şu an için tek dileğim Kumru ile amcamı sağ salim geri alabilmekti. İkisi ağabeyimin müjdeli haberiyle, hamile olduğumu öğrenerek, Fransa'dan özel jetleriyle ayrılmış ve Türkiye'ye gelmek üzere yola çıkmışlardı. Her zaman kullandıkları iniş pistinin kameralarını incelediğimizde biz toplantıya gitmeden bir saat önce Türkiye'ye geldiklerini öğrenmiştik. Pistten ayrıldıktan ve yola koyulduktan üç dakika sonraysa pusuya düşmüşler, kaçırılmışlardı.
Kamera kayıtlarında Zeus ve ona yardım eden adamlar açık bir şekilde görünüyordu. Mazimde kalan adamın görseliyle kalbimin ritmi bozulmuş, öfkem kamçılanmıştı. Meryem ile işbirliği içinde olduğuna inanamıyordum. Araz'ın annesi açığımı bulmuş ve onu bana karşı kullanmaktan çekinmemişti.
Bileğimdeki saate göz atarak güneşin doğmasına bir saat kaldığını gördüm. Meryem'in yanından ayrılalı dört saat olmuştu ve hala bizim ile iletişime geçerek ne istediğini söylememişti. Kumru ile amcamı pazarlık anlaşması için ganimet olarak tuttuğu barizdi. Elbette elimiz kolumuz bağlı bir şekilde onun bize emirler yağdırmasını beklemiyorduk. Araz ile adamları saatlerdir Kumru ile amcamın nerede olabileceğini bulmaya çalışıyor, bir hareket planı hazırlıyorlardı.
Cam kenarına ilişip dışarıya bakmaya başladım.
Midemdeki bulantı beni zorluyor, içine düştüğüm stres beni yoruyordu. Tek istediğim ailem ile mutlu ve huzurlu olmakken sürekli bir belaya bulaşmak artık çıldırtıcı bir hal almaya başlamıştı. Bütün bu saçmalıkların son bulmasını istediğim her an daha büyük bir kaos gelip yüzüme çarpıyordu.
Ardımdaki bedeni hissettiğimde dudaklarımdan titrek bir nefes kayıp gitti. Araz kollarını bana doladığında bir saniye bile kaybetmeden sırtımı gövdesine yasladım. Varlığından güç almak isteyerek ona yaslandığımda parmaklarım kollarını sardı. Başımın üstüne bıraktığı öpücük ile göğsümün içindeki kasvetin şiddeti azaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH
General FictionDüşmüş Melekler Serisi Birinci Kitap 🏹 Kutsal Alazgir, en yakın arkadaşının öldürülmesi üzerine ona bu acıyı yaşatan adamdan intikam almak ister. Soğuk ve acımasız Rusya'nın tenha sokaklarında bir avcı misali hedefinin peşine düşer. Hedefi haline...