İyi okumalar dilerim...💙
Lütfen satır arası yorumları unutmayalım.
XLIX. KAPANAN DEFTERLERLorde - Everybody Wants To Rule The World
Eminem - Mockingbird
IAMX - Bernadette🏹
ARAZ
Kullandığım arabayı az ilerimizdeki çiftliği görebileceğimiz bir mesafede durdurdum.
Bileğimde sarılı olan saate bakıp güneşin doğmasına kırk dakika olduğunu fark ettiğimde bir an önce harekete geçmemiz gerektiğini biliyordum. Bakışlarım yanımda oturan Salvatore'u buldu. Silahını kontrol edip sürgüsünün çektiğinde gözlerini az ilerimizdeki arazide dolaştırıyordu. Her zaman ki soğuk ve kontrolcü maskesi yüzündeydi lakin ilk kez bakışlarında minik bir endişe saklıydı.
Bunun nedenini sorgulayamayacak kadar öfkeliydim.
İstediğim tek şey annem olması gereken ama bana her zaman düşman gibi davranan o kadın ile olan hesabımı kapatmak ve sarışınımın kollarına dönmekti. Türkiye'den sıkılmaya başlamıştım. Bir an önce kaleme geri dönmek, karım ve çocuğum ile vakit geçirerek hala yaşadığımı hissetmek istiyordum.
Onların güvende olacağından emin olmalıydım.
Ve bunun için düşmanlarımın hiçbirini ayakta bırakamazdım. Hepsini devirmeli ve işe Meryem'den başlamalıydım.
Arka kutudaki kutuyu alıp önüme döndüm. Kapağını açıp içindeki cihazlardan birini Salvatore'a uzattım. Kulaklığı alıp taktığında bende kendiminkini yerine iliştirdim. Deneme amaçlı kulaklığa dokunup konuştum. "Herkes duyuyor mu?"
Salvatore başını salladığında Güneş ile Kıvanç'ın sesine karışan diğer adamlarımın seslerini işittim. "Evet."
Diğerleri farklı araçlardaydı ve hepimiz arazinin belli noktalarına dağılmış durumdaydık. Bu yüzden planının bir kez daha üstünden geçtim. "Pekala, iki dakika içinde başlıyoruz. Salvatore ahıra girecek ve bombayı bulup etkisiz hale getirecek. Kıvanç ile Güneş evin içine girip tutsaklarımızı bulurken ben ve diğerleri etrafı temizleyeceğiz. Zeus ve Meryem'i canlı yakalayın. İkisini öldürme hakkı da bana ait."
"Anlaşıldı."
Hep bir ağızdan gelen onaylamalar ile kendi silahımı kontrol ettim. Ardından arkama yaslanıp saate baktım. Aklıma düşen detay ile Salvatore'a döndüm. "Kumru dokunulmaktan hoşlanmaz. Olur da karşı karşıya gelirseniz bunu aklından çıkarma."
"Burada sadece bombayı etkisiz hale getirmek için varım."
Sözleriyle kaşlarımı çattım. "Her neyse, olur da eve döndüğümüzde onunla konuşmak istersen kişisel alanına sızma diye seni baştan uyarıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH
Ficción GeneralDüşmüş Melekler Serisi Birinci Kitap 🏹 Kutsal Alazgir, en yakın arkadaşının öldürülmesi üzerine ona bu acıyı yaşatan adamdan intikam almak ister. Soğuk ve acımasız Rusya'nın tenha sokaklarında bir avcı misali hedefinin peşine düşer. Hedefi haline...