XXV. SAHTE GERÇEKLİK

53.5K 3.6K 3.1K
                                    



İyi okumalar dilerim...
Lütfen satır arası yorumlarını unutmayalım. 💙

XXV

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




XXV. SAHTE GERÇEKLİK

Nikki İdol - Love Me To Death
OZZIE - Don't Play With Me

🏹

KUTSAL

Kâbus gördüğüm gecelerin sayısı yaşımın beş katıydı.

Çoğu zaman iblislerin mezesi olur, uykumda da savaş verirdim. Zihnimi rahat bırakmazlar, bana huzur tanımazlardı. Bilinçaltım da hep bir karmaşa ve kaos vardı. Benliğimi içten içe kemiren acılarımın kölesi olurdum.

Şimdiyse huzurluydum.

Araz, felaketim.

Bu dinginlik onun eseriydi. Bana hayal dahi edemeyeceğim bir gece yaşatmış olması, uzun zamandır içimde olan bütün kasveti yok etmişti.

Gözlerimi aralayarak derin bir nefes aldığımda yatağın boş tarafına kaydı bakışlarım. Dün gecenin anıları aklıma düşerken tebessüm ettim. Beni dünyanın en mutlu kadını ilan etmiş, bana bir kraliçe gibi davranmıştı. Bedenimin her yerinde izi vardı. Beni defalarca kez tavaf etmiş, kendimi keşfetmeme önderlikte bulunmuştu.

Onu hala içimde hissedebiliyordum.

Ve içimden kastım sadece bedenim değildi.

Hareket etmeye çalıştığımda hissettiğim ağrıyla inleyebilirdim, tabi mecalim olsaydı. Dün geceki yakarışlarımdan dolayı sesimin kısıldığına emindim. İnlemekten boğazım acımış, bacaklarıma ve kasıklarıma bir ağrı binmişti. Çıplak bedenimi saran saten çarşaf o kokuyordu. Gerçi kokan bende olabilirdim zira dediğim gibi her yerime sinmişti.

Bakışlarımı açıkta kalan bacaklarıma ve kollarıma indirdim. Hafif kızarıklıklar vardı. İstemsizce bıraktığı izlerin iki katını onun bedenine kazıdığım için gülümsedim.

Yavaşça doğrulup hissettiğim acıyı umursamadan oturur pozisyona geldiğimde su sesini işittim. Bakışlarım odanın bir ucunda kalan duşa kabine kaydı. Islanan camların ardındaki adamı görmem ile birbirine karışan saçlarıma elimi geçirerek manzaramın keyfini çıkarmaya başladım. Arkası bana dönüktü. Muazzam bir kalçaya sahipti. Öyle ki insanın iştahı kabartıyordu. Geniş omuzlarıyla heybetliydi. Kasları bedenin de bir patika oluşturuyordu. Islanmış siyah saçlarından ellerini geçirdiğinde kollarına kıvrılmak istediğimi fark ettim. Melek kanatlarıyla döşenmiş sırtına bakışlarımı kaydırıp daha fazla dayanamayacağımı anladığımda üzerimden örtüyü atarak ayağa kalktım.

HARZEMŞAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin