İyi okumalar dilerim...💙
Lütfen satır arası yorumları unutmayalım.
XXXIV. KALPTEKİ EN DERİN YARARED - Not Alone
Black Veil Brides - Lost It All🏹
ARAZ
Sarışın kulağıma gerçekleri fısıldadığında tek hissettiğim şey öfkeydi.
Ona değil, kendime duyduğum nefret ile dudaklarından sıyrılan sözleri zar zor dinlemiş, ona ulaşabilmek adına koşarken neden bu oyunu daha önce sonlandırmadım diye binlerce kez düşünmüştüm.
Bencil bir adamdım.
Kutsal'ın içine düştüğü cehennemin ateşini harlayarak onu aklımca cezalandırmıştım ama bir yanım bu cezanın sonunda onu mükafatlandıracağımdan emindi. Bu yüzden oyun benim kontrolüm dışında gelişip evrildiğinde sarışınımı kaybettiğimi sandığım o dakikalar bana kabir azabı gibi gelmişti.
Canavarların eline düşmesi benim suçumdu çünkü onu koruyamamıştım. Oysa tek isteğim onu korumak ve benliğim ile ördüğüm bir fanusun içine alarak bütün kötülükleri ondan uzak tutmaktı.
Sarışınım olmadan geçirdiğim ilk saatlerde, onu ararken, bir an çıldıracağımı sanmıştım. Belki de ömrümde ilk defa delireceğimi düşünmüştüm çünkü biliyordum, kalın kafam çabuk idrak etmiş çelikten kalbim geç anlamıştı ama o kadına aşıktım. Ve onsuz bir hayat benim için bir yaşam olmazdı.
Onu kaybedersem, kendimi de yitirirdim.
Gerçek kimliğini öğrenip onu Kıvanç ile bırakmak zorunda kaldığımda nefretim yön değiştirmiş, hedefini annem olacak kadına çevirmişti.
On bir haziran bin dokuzuz seksen dokuz, doğduğum ve öldüğüm tarih.
Araz, felaket.
Beni dünyaya getiren kadının oğluna duyduğu nefreti yansıtma şekli, adını koyarken ne denli pervasız davrandığından belliydi. Benim gelişim ile değişen hayatının ona getireceği bütün nimetleri bir kerede silip atacaktı. Verdiğim en büyük acı ve ıstırap var oluşumdan kaynaklanıyordu.
Ben istenmeyen bir evlattım. Kaza kurşunu olarak ana rahmine düşmüş, yok olmam gerekirken yaşamayı seçerek karanlık döngüyü başlatmıştım.
Annem ve biyolojik babamın tek bir gece süren birlikteliklerinden geri ben kaldığımda Meryem Hanel ardına bile bakmadan Boris Vladimirs'i terk etmişti çünkü Boris Vladimirs onun için sadece bir gecelik hatayla birlikte olduğu düşmanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH
General FictionDüşmüş Melekler Serisi Birinci Kitap 🏹 Kutsal Alazgir, en yakın arkadaşının öldürülmesi üzerine ona bu acıyı yaşatan adamdan intikam almak ister. Soğuk ve acımasız Rusya'nın tenha sokaklarında bir avcı misali hedefinin peşine düşer. Hedefi haline...