V. ÇEMBER

117K 6.3K 2.5K
                                    




Satır arası yorumları ve yıldıza basmayı unutmayalım. 💙

İyi okumalar dilerim.


İyi okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




V. ÇEMBER

Coolio - Gangsta's Paradise

🏹


ARAZ


Yağan karı izleyerek camın önünde dikilmeye devam ettim.

Hava karamış, dolunay gökteki yerini almıştı. Normal insanlar için kafa dinleme saatleriydi. Benim gibiler için ise iş vaktiydi.

Altı yıl önce hak ettiğim konuma gelip tahtıma kurulduğumda dünyayı karşıma almak zorunda kaldım. Yer altı dünyasına ani girişim ile birçok düşman kazandım. Ölmemi isteyenlerin listesi kalabalıktı fakat hiçbiri şimdiye dek başarılı olamamışlardı. Bunun nedeni Azrail ile iyi anlaşıyor olmam değildi. Kimsenin beni karşısına alamamasının en büyük nedeni beş yıl önce imzaladığım anlaşmaydı.

Rusya'ya ilk geldiğimde bu ülke bir başkasına aitti.

Boris Vladimirs, sevgili biyolojik babam, yıllardır şehri Volkov ailesiyle birlikte yönetiyordu. Öyle ki Boris'in emekliye ayrılma kararından sonra Volkov ailesi ülkeye tek başına hükmetmeye başlamıştı. Gelişim ile bunu kabullenemediklerinde ise bana savaş açmışlardı. Volkov ailesi Rus suç örgütü olan Bratva'nın sahibiydi. Dünyanın en tehlikeli ve acımasız ailesi olarak bilinmeleri ilk zamanlar işlerimi oldukça zorlaştırmıştı fakat aylar süren mücadelemizden sonra beni öldüremeyeceklerini anlayarak anlaşmaya varmayı denemişlerdi.

Dimitri Volkov, Bratva'nın lideriydi.

Kendisi Lyutsifer yani Lucifer olarak anılan gördüğüm en ruh hastası insandı. Pahalı takımları, altın sarısı saçları ve kehribar rengi gözlerine eşlik eden haylaz tavırlarıyla göz boyayan gerçek bir manyaktı. Daha sadece on dokuz yaşındayken Bratva'nın başına geçmiş ve işleri devralmıştı. Yaklaşık on bir yıldır dünyanın her noktasındaki bağlantılarını kullanarak bilyonlar kazanıyordu.

Şehre ilk geldiğimde onunla uzun bir süre savaşmıştım. Aylar süren mücadelemizi el sıkışarak tatlıya bağlamaya karar vermiştik çünkü ikimizde birbirimizi öldüremiyor, arada adamlarımızın kurban gitmesine sebebiyet veriyorduk.

O zamandan beri, yani beş yıldır, Rusya'nın kuzeyi Dimitri'ye güneyi ise bana aitti. Ortak olarak çalışıyor, bükemediğimiz eli öperek bir nevi dost kalıyorduk. Açıkçası bu durumdan şikayetçi değildim çünkü saygımı kazanmıştı ki genelde bunu başarmak oldukça zordu.

Dimitri'yle yaptığım barış anlaşması sonucunda onun da dahil olduğu bir çembere katılmıştım. Dünyanın en tehlikeli ve güçlü mafya liderlerinden oluşan bu grup, yıkılmaz bir kaleden farksızdı. Birbirimize güven ve sadakat yemini ettiğimiz andan beri bir aradaydık. Birlikte iş yapar, birlikte savaşır, düşmanlarımıza karşı bir bütün olurduk ki kimse bize baş kaldırmaya cesaret edemesin ve sadece ismimiz ile bile boyun eğmeyi öğrensin.

HARZEMŞAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin