Merhabalar!Yeni güne gözümü açar açmaz zihnimdeki Vladimirs ailesiyle uyandım. Aklıma gelen fikirler öyle yoğun ve ilham vericiydi ki hemen bilgisayarın başına oturup yazdım da yazdım. Tamamen içimden gelen ve Harzemşah'a duyduğum özlem ile yazılan bir özel bölüm oldu.
Umarım sizlerde beğenirsiniz.
Bu bölüm şu an devam eden serinin diğer kitaplarından çok, çok ama çok sonrasını anlatıyor. Diğer karakterler adına spoiler taşımaması için sadece Vladimirs ailesinin çekirdek üyelerine odaklandım. Diğer karakterlerden özellikle bahsetmedim ki, merak edin. 🤟🏻
Vladimirs'lerin sıradan bir akşamına konuk olacaksınız, lütfen, kendinizi evinizde hissedin.
İyi okumalar dilerim💙
ÖZEL BÖLÜMAlexander Rybak - Fairytale
Rihanna - Umbrella
Shakira - Whenever🏹
KUTSAL
Favori kitabımı tekrar bitirmiş olmamın yarattığı mutluluk ile kapağını kapattım.
Kütüphanedeki rafına geri koyduğum kitabın ardından salondan çıkıp çalışma odasına yöneldim. Bileğimdeki saate baktığımda evdeki sessizliğin sonlanmasına sadece yarım saat kaldığını fark ettim. Kaos hakimiyeti ele geçirmeden önce sevdiğim adam ile baş başa kalmayı diledim çünkü sabahtan beri toplantıdan toplantıya katılıyor olmasından tutkunu olduğum lacivert gözlerini görememiştim.
Çalışma odasının kapısını tıklatıp aldığım gel komutuyla içeriye girdim. Sandalyesinde oturan adama göz attığımda kalbim tekledi. Evet, on altı yıldır evliydik lakin bu onu her gördüğüm de ilk günkü heyecanı hissetmediğim anlamına gelmiyordu. Aksine her geçen gün mümkünmüş gibi ona daha çok âşık oluyor ve yüreğimdeki yerinin sağlamlığıyla huzur buluyordum.
Yorgun bakışları beni bulduğunda iç geçirdim.
Araz mükemmel bir baba ve eşti. Hayallerimin ve beklentilerimin çok ötesinde bir hayat yaşamamı sağlıyor, dünyanın en şanslı kadını gibi hissetmeme neden oluyordu. Sahip olduğumuz imparatorluğu büyütmüş, çocuklarımız ve kendimiz için her şeyin en iyisini sağlamamıza imkân vermişti. Ailesiz ve sevgisiz büyüyen iki insan olabilirdik lakin biliyordum ki herkesin sahip olmak isteyeceği ebeveynler olmuş, çocuklarımıza sevgi dolu bir yuva verebilmiştik.
On altı yıl önce hayatına girdiğim zamanı anımsadım.
Her şey öylesine bambaşka bir boyuttaydı ki şimdi dönüp baktığımda neler yaşadığımı sorguluyor, nasıl bu raddeye gelebildiğimize inanamıyordum ama emin olduğum bir şey vardı, günün sonunda şu an sahip olduklarımı elde edebilmek için her şeyi en baştan yaşardım çünkü çektiğim acıların hepsi mükafatlandırılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARZEMŞAH
General FictionDüşmüş Melekler Serisi Birinci Kitap 🏹 Kutsal Alazgir, en yakın arkadaşının öldürülmesi üzerine ona bu acıyı yaşatan adamdan intikam almak ister. Soğuk ve acımasız Rusya'nın tenha sokaklarında bir avcı misali hedefinin peşine düşer. Hedefi haline...