5 skyrius /Albos aura/

2.3K 177 16
                                    

Kažkada sistemoje bandžiau surasti nuo ko viskas prasidėjo. Karalystės, galios, rankai... Tačiau vienintelis atsakymas buvo tas, kad taip buvo visada. Kelis tūkstančius metų viskas vystėsi tokia tvarka, žmonės buvo patenkinti, todėl karalystės klestėjo ir niekas nieko nekeitė, nebuvo nei sukilimų, nei maištavimų. Man tai šiek tiek atrodė keistoka, nes juk visada turėtų atsirasti žmonių einančių prieš tvarką. Tačiau Eridėje tokie žmonės turėjo pasirinkimą – jei tau nepatinka gyventi karalystėje, turi laisvą valią keliauti į niekieno žemes. Girdėdavau pasakojimus, jog atsiskyrę žmonės po kelių metų sugrįždavo, nes ten gyvenimas atrodydavo per sunkus, todėl su laiku vis mažiau žmonių trokšdavo nepriklausyti karalystėms.

Sistema nebuvo begalinė, joje nebuvo daugybės atsakymų, galbūt todėl Flavijus iki šiol labiau pasikliaudavo savo protėvių surašytomis knygomis, o ne tik kelis šimtmečius esančia sistema, kuri palyginus su knygomis buvo dar labai jauna. Tačiau technologijos nestovėjo vietoje, Magnus sparčiai vystė mašinas ir kiekvienais metais padarydavo vis naujų atradimų, kurie buvo prieinami tik aukšto ranko žmonėms. Paprasti darbininkai apie juos turbūt net nenumanė. Tačiau galėjau pasidžiaugti, kad Džoelis nebuvo toks nežmoniškas karalius, jis vystė mediciną, Bacca žmonėms suteikdavo mašinas, kurių pagalba žemdirbiai gebėdavo geriau apdirbti žemę ir užauginti gausesnį derlių, taip pat kartais rengdavo aukcionus, kuriuose vargingesni žmonės galėdavo įsigyti žemės, technikos, būstus. Galbūt iš šalies tai atrodė dosnus karaliaus gestas, tačiau iš tiesų jis tik savo patarėjų paragintas papirkinėjo žmones, pluošteliu pinigų nusipirkdavo gerą žodį apie save, o iš tiesų jam būdavo nusispjaut kokiame varge kai kurie žmonės gyvena. Juk buvo begalybės Opifex, kurie triūsdavo Magnus fabrikuose be menkiausios galimybės pakilti iki Bacca ranko.

Kuo skyrėsi Bellator nuo Albų apart to, kad pastarieji galėjo tapti karalysčių valdovais? Abiems rankams priklausančių žmonių kraujas buvo nubudęs – turėjo neįprastos galios. Tačiau nors šie žmonės iš pirmo žvilgsnio buvo panašūs, tačiau iš tiesų jie skyrėsi viskuo. Kariams buvo paklusnios tik keturių rūšių galios: ugnis, vanduo, žemė ir oras. Karys gebėjo valdyti vieną stichiją, o ji galėjo nubusti bet kurio, žemesnio negu Alba, ranko žmoguje. Žmonės buvo laisvi sudaryti vestuvių sąjungas neribojami savo luomo, galiojo tik viena taisyklė – susituokus skirtingo ranko žmonėms, visada priimamas žemesnysis rankas. Į aukštesnį ranką gebėjai pakilti tik gavęs karaliaus palaiminimą, už ypatingus nuopelnus karalystei. O tai būdavo labai retai...

Albų galios buvo įvairios, senesnės giminės buvo išgryninusios vieną konkrečią galią, stipresnysis genas dažnai laimėdavo. Štai Eštonų grynoji šaka gebėjo valdyti daiktus, tai turėjo Džoelis ir jo brolis, tai paveldėjo ir jų vaikai. Megan paveldėjo galią iš savo motinos, nes jos giminė taip pat buvo stipri. Būdavo ir tokių Albų, kurių galios buvo ganėtinai apgailėtinos, Bellator šiuo atžvilgiu būdavo žymiai stipresni, tačiau jie vis tiek buvo Albos, nes jie buvo kitokie. Tačiau tokios giminės tikrai neturėdavo jokių galimybių kada nors užimti karalystės sostą.

Štai Albos santuokas galėjo sudaryti tik su kitomis Albomis. Jų kraujas buvo laikomas aukščiausiu, todėl buvo nepriimtina jį maišyti su kokiu nors kitu. Net ir Bellator. Albos buvo išskirtiniai visame kame ir tai reikėjo išlaikyti. Stovėjimas ant aukščiausios pakylos reiškė didelius suvaržymus ir pasirinkimo laisvės neturėjimą. Vien dėl šios taisyklės į mane buvo žvelgiama it į juodą perlą krūvoje baltų. Tai jog manyje neprabudo jokios galios iššaukė apkalbas, jog mano mama buvo neištikima su žemesnio ranko žmogumi, kuris nebuvo apdovanotas ir dėl kažkokios priežasties manyje viršų paėmė jo genai. Tai reikštų, kad mano mama buvo išdavikė, o aš vaikas, kuris neturėjo teisės gimti. Kiekvienas sistemoje galėjo surasti taisykles, kuriose pažymėta, kad jei Alba pastoja nuo žemesnio ranko žmogaus, moteris priverstinai išvaloma ir tokie vaikai net neišvysta dienos šviesos.

Neprabudęs KraujasWhere stories live. Discover now