Bölüm 20(Herkesin Derdi Kendine)

2.8K 345 22
                                    

-Leyla bak bunu da kaçırırsan, gözüme gözükme...Ablana torpil mi yapıyorsun.?

Leyla gözünün önüne düşen bir tutam saçı , üfleyerek uzaklaştırdı. Ter içinde kalmış , yanaklarından alev fışkırırken, kocasına ölümcül bakışlar fırlattı...

_Cesur , oyun oynuyoruz oyun. Anlıyormusun? Savaşmıyoruz.

_Konuşma!!!! Bak Seda dinleniyor....Geliyor hazır ol.

Cesur topu öyle bir fırlattı ki , Leyla yakaladığında , ciğerlerindeki hava aldığı şiddetli darbe nedeniyle  birden boşaldı.Canı yanmıştı .Elindeki topu o hırsla Seda'ya atıp bacağından vurdu.

Ailecek pikniğe gelmelerinde ki amaç ,biraz temiz hava alıp eğlenmekti. Ta ki Kerim" yakan top oynayalım "diyene kadar.Eğlence amacı , Cesur'un  hırsı yüzünden savaşa dönmüştü... Sürekli bağırıyor emirler yağdırıyor ve  Leyla'yı deli ediyordu.Nihayet Seda 'nın vurulup oyun dışı kalmasıyla ,Cesur ve Leyla çifti oyunu kazandı...Cesur başarı naraları atarken, Leyla onun üzerine yürüyüp,Küçük yumruklarıyla vurmaya başladı.

_oyunu mahvettin. Senin yüzünden kimse zevk alamadı.

  hem bağırıyor, hem kocasının omuzuna sırtına art arda yumruklar indiriyordu. O kadar gözü dönmüştü ki, kendilerini gülerek izleyen aile fertlerinin varlığını bile unutmuştu.Cesur gülerek küçük yumruklardan kaçtı...

_Leyla dur..Ahh! bu çok acıttı , bak morardı görüyor musun? Her gün şiddet görüyorum, bana da yazık...

Leyla kocasının maskaralıklarına gülerken, Cesur bir hamlede  karısını sırtına aldı..Oyun oynarken öylesine topladığı saçları dağılınca, hem kendi yüzü hem de kocasının ki o siyah bulutun ardında kaldı..Cesur karısının saçlarından gelen mis kokuyla mest oldu...

_Leyla seni çok özledim...

 Leyla anlamamazlıktan geldi.

_Göğsüm sırtına yapışık vaziyette , ellerinde şu an bacaklarımda . Nasıl özledin ? 

Bir de cilveli cilveli nazlanınca, Cesur'un damarlarındaki kan deli gibi akmaya başladı.. bir hamlede sırtından indirdiği karısını , omuzlarından tutup yüz yüze gelecek şekilde döndürdü.

_Ormandayız bak . Seni bir kuytuya çekip, nasıl özlediğimi gösteririm........

Leyla kocasının gözlerindeki arzuya dalıp gitmekten korkarak, geri adımlarla uzaklaşmaya başladı...

_Yaklaşma bana . Delirdin herhalde ....

Cesur ona doğru hamle yapıca da," imdat !! ormanda bir ayının saldırısına uğramak üzereyim" diye bağırarak  kaçmaya başladı. Hemen yakalandı tabii ...Cesur kollarını beline dolayıp , "bir öpücük ver bari , atıştırmalık" dedi ve dudaklarına kapandı... 

Diğer yanda Cemil bey ve Sema hanım kızlarının mutluluğunu , kendi gözleriyle görmüş olmanın verdiği rahatlamayı  yaşıyorlardı. Şu bir kaç günde, içlerini yeyip bitiren endişelerinden tamamen kurtulmuşlardı. Leyla çok mutluydu. Damatları güvenlerine layık  olduğunu , defalarca kanıtlamıştı.....

Mutsuz olan tek kişi, açılır kapanır bir sandalyenin üzerinde oturan Firdevs hanımdı. Üç gündür Leyla'yı Cesur'un yanına bile oturtmuyor, bir koltuktan diğerine kendini "Levet'e" taşıtıp duruyordu.Bu durumdan en çok Seda ve Kerim memnundu . Zira Cesur gelmeden önce, Kerim "Levent'ti"....Cesur ve Leyla dönünce, herkes acıktığı için sofra hazırlandı. Kadınlar o kadar çok şey yapmışlardı ki , yemekler masaya gelince kendileri de inanamadılar.Cemil bey " üç gün burada kalabiliriz .Yiyeceğimiz var " diye dalga geçti. 

AĞLA(ma)YACAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin