Bölüm 22(Hasret Biter mi ?)

2.6K 330 25
                                    

Cesur sabah uyandığında  yatakta yalnız olduğunu fark edince, hayal kırıklığına uğradı.. Leyla, sabah odada dolanırken  ya da hala yataktayken,  biraz keyif yapmak en büyük zevklerinden biriydi...Homurdanarak doğruldu..  saatin on bire geldiğini görünce ,yanlış olduğunu düşündü... Dünya kadar işi varken, bu saate kadar uyuması görülmüş şey değildi.

Leyla'yı aramaktan vazgeçip hızlıca banyoya koştu.Allah'tan düşünceli karısı giyeceklerini hazırlayıp  kanepenin üzerine koymuştu da, vakit kaybetmeden üzerine geçirip hızla merdivenlerden indi...Kendisi için hazır bırakılmış kahvaltı masasını es geçip , annesiyle  karısının kahve içtiği sedire yöneldi....Leyla kocasının geldiğini görünce yüzünde güller açarak gülümsedi... sabahları aksiliğiyle nam salmış olan Cesur , bir gülümsemeyle tereyağ gibi eridi.....

_Sabah şerifleriniz hayır olsun Cesur bey, uyandınız mı ? 

Cesur, karısına yalandan kaşlarını çatarak baktı.

_Niye beni uyandır mı yorsun ? Dünya kadar işim var. çok geç kaldım..

_Cesur ..Saat sekizden beri uyandırmaya uğraşıyorum  uyanamıyorsun ki ...

Leyla sedirden kalkıp , kocasının yanına geldi.

 Çok yoruluyorsun . Hem dükkan , hem atölye canına okuyor..Ben de biraz dinlen diye bıraktım. Bir gün geç gidersen  dükkan batmaz merak etme ..Gel çay koyayım da kahvaltı et.........

 Cesur, onları yüzünde memnuniyet dolu bir ifadeyle izleyen annesinin tombul yanağından bir öpücük alıp , çay koymaya giden karısına seslendi

_Dükkanda içerim çayımı  çıkıyorum..

Kapıya giderken, Leyla elinde bir dilim ballı ekmekle geldi.

"Bari arabada giderken bunu yersin" diye eline ekmeği tutuşturdu. Güzel , seksi karısı aynı zamanda çok da anaçtı..Giyeceklerinden  uykusuna yemeğine kadar her şeyiyle ilgilenen, küçük becerikli ve inatçı ve dediğim dedik ve eğlenceli ve ..... Cesur karısının meziyetlerini düşünmeyi bırakıp, neden kızgın olduğunu hatırlamaya çalıştı...Hah ! yatakta yalnız uyanmak ...Bu kez kaşlarını öyle çattı ki, alnının ortasında birleştirdi....

_Bir daha ben uyanmadan yataktan çıkma bozuşuruz. Ben karımla uyanmak istiyorum.

.Leyla hiç beklemediği bu çıkışa kıkırdayarak, anında yanıt verdi....

_ O zaman bir anlaşma yapalım. Ben yatağa girmeden eve gelirsen , ben de senden önce uyansam bile yatakta kalırım, oldu mu ?

 Cesur karısının hamlesine şaşırdı.Çatılmış kaşları bu kez hayretten yukarı kalktı...

"Vallahi Leyla, ben senden korkuyorum artık..Ne zaman düşünüyorsun bunları anlamadım ki" Karısından hızla ikinci bir öpücük çalıp"haydi akşama görüşürüz " dedikten sonra  sırıtarak evden çıktı...

Yol boyunca , Leyla'nın haklı olduğunu düşündü.Hem dükkan  hem atölye bir arada zor oluyordu..Atölyenin işi çoktu. İpliği , boyası , dokuması , makinesi ,işçisi... hepsiyle ayrı  ayrı uğraşıyordu...Sonra dükkana gidip  geç saatlere kadar hesap  kitap yapıyordu...Sonuçta evde genç bir karısı vardı , ve onunla geçireceği zamandan  çalıyordu....

Arabasını dükkanın önüne park etti. Başını kaldırıp  babasının kurduğu, kendisinin büyüttüğü ekmek teknelerine gururla baktı...Çarşının en büyük dükkanı burasıydı....Babasının hepsine öğrettiği şekilde, sağ ayakla besmele çekerek içeri girdi. Burnuna dolan tanıdık koku  yalnızca kumaş değil, çocukluğunun , gençliğinin , emeğin , alın terinin kokusuydu aynı zamanda .....

AĞLA(ma)YACAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin