-İtiraz ediyorum! Okulumuz öğrencisi Hüso'nun yaptığı davranışlar sadece Nefs-i Müdafa'dır. Axel Brot eğer yargılayacak birisini arıyorsanız o kişi Hüso'nun kendini korumak için dayak attığı 12'lerdir.
Sesin sahibi matematik hocası Herr Bültmann'dı.
-Aah. Demek bana karşı geliyorsunuz Herr Bültmann. Benim fikirlerimi yargılamak size düşmez siz sadece değersiz geçici bir matematik hocası müsvettesisiniz. Dediğini bile zar zor anladım ne dil konuşuyorsun sen öyle ha!
-Sayın Axel Brot izin verin derdimi size yumruklarımın dili ile anlatayım.
-Haha! Kavga mı istiyorsun?! Gel!
Birden meclisin ortasından bir platform belirdi. Hüso platforma doğru gidiyordu.
-Hayır, yapmayın böyle bir konu için!
Birden daire şeklindeki platformun etrafı tam Hüso içerisine girerken alevler ile çevrildi. Herr Bültmann ve Axel Brot gözle görülmeyecek bir hızda dövüşmeye başladılar. Herr Bültmann'ın yumrukları ve bacakları alevler ile çevrilmişti. Axel Brot'un bedeni ise parlak enerjiler ile çevrilmişti. Uzun bir yakın dövüşten sonra durdular.
-Sayın Herr Bültmann aslında benim adımın Axel olmadığını söylemiş miydim? Eğer söylemediysem birazdan neden adımın Axel değil de Accel Brot olduğunu ögreneceksin!
Accel Brot birden insan gözünün asla ve asla takip edemeyeceği bir hızda hareket etmeye başladı.
-ACCELERATED SONIC! Havada zikzaklar çiziyordu ve sonik patlamalar yaratıyordu. O kadar şiddetli patlamalardı ki kağıtlar uçuşuyor odadaki insanların kulakları kanıyordu ama dairenin etrafındaki alevler hiç etkilenmemişcesine duruyorlardı. Ne titriyor nede hareket ediyorlardı sanki birisi onları dondurmuştu. Accel Brot çok hareketli olmasına rağmen Herr Bültmann gözleri kapalı bekliyordu. Az sonra gözlerini açtı ve açar açmaz alevler Accel Brot'un hızına neredeyse eşit bir hızda delirmişcesine onu takip etmeye başladılar. Accel Brot rahatlıkla kaçıyordu en sonunda alevler aynı anda merkezdeki Herr Bültmann'a doğru hücum ettiler. Birden aşırı büyük bir ateş patlaması oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Dome
FantasyBattle Dome, dünyamıza paralel olan bir gezegendir. Kahramanımız Hüso daha Battle Dome'dan haberi bile yokken özel güçler kazanmıştır. Hüso ve arkadaşları, Dünya ve Battle Dome'da fantastik maceralara atılırlar. Hikaye düzenlenmiş ve bölümler sıral...