Bölüm 75: Accel Brot'un Saldırısı

13 2 0
                                    

İnci kafası yere çarpınca her yerinden kanlar fışkırdı ve mermer zemin paramparça oldu. O da yetmezmiş gibi bir de üstüne dikenli motor düştü. İnci tanınmaz bir haldeydi. Zeynep yanına koştu. Ama bir derin çukur oluştu. Zeynep de İnci de çukura düştü.
-İkisi de gitti. Hüso ve arkadaşını bana bırakın Erkan Hoca. Enes onları tut.
Enes, Hüsolar'ın önünde bir duvar çıkardı. Hüso ve Yusuf'un kolları bağlandı.
-İşe yaramaz!
Hüso ve Yusuf çıktılar. Enes daha sonra daha güçlü bir malzemeden bir duvar çıkartarak onları bağladı. Bu sefer çıkamadılar. Accel Brot, Hüsolar'a avuç içini gösterdi. Avcu mavi renkte parladı. Sonra elinin şeklinde bir Tai onlara doğru yavaşça uçmaya başladı. Hüsolar Kai'lerini açsalar da çıkamadılar. Accel Brot'un saldırısının onlara temas ettmesiyle öleceklerini biliyorlardı. Ama hala umutluydular. Çok uğraşıyorlardı. Çarpışma yakındı. O sırada araya Zeynep girdi. Accel Brot'un saldırısı onun karnına çarptı. Yavaşça karnından yok olmaya başladı.
-Zeynep. Neden ? Neden yaptın?!
-Sorun değil. Size borcumu ödüyorum.
Zeynep gülümseyerek tamamen yok oldu. Hüso'nun Tai'si arttı. Daha önce bu Tai'yi görmemişlerdi. Hüso'nun kızgın bakışları birden bir sırıtmaya dönüştü. Hüso'nun mavi ateşlerden olan Tai'si o kadar büyük ve güçlüydü ki Accel Brot bile korku içindeydi.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin