Bölüm 41: Sınav

28 3 0
                                    

Fen Hocası, Kerem'i aşağı itti. Tam o sırada Kerem tabancasındaki kancalı mermiyle onu yakalayarak beraber aşağı düşmesini sağladı. Kerem onun üstüne çıkarak onu yere yapıştırdı. İkisi de düşüşten zarar görmemişti. Hüso ve Yuki varlıklarını gizlemişlerdi ve bayılmış taklidi yapıyorlardı. Fen Hocası bunu fark etmemişti. Fen Hocası aynı anda dört silahla birden Kerem'e ateş etti. Kerem iki tanesini ateş ederek etkisiz hale getirmişti. Ama iki tanesi bacaklarına saplanmıştı. Fen Hocası, Kerem'in üstüne doğru yürüdü. Kafasına nişan aldı. Kerem korkmamıştı. Fen Hocası silahını geri çekti.
-Aferin. Sınavı geçtin.
Kerem şaşkınca bakıyordu.
-Ben aslında bizim patronun yardımcısıyım. Bu günden itibaren seni ve Alexia'yı eğiteceğim.
-Senin eğitimine ihtiyacım yok!
-Patronun emirleri.
Kerem kabul etmek zorunda kalmıştı.
Hüso ve Yuki çok şaşırmıştı. Fen Hocası ve Kerem Battle Dome'a girdiler. Hüso ve Yuki de girdi. Onları takip ettiler. Merkezlerini bulmuşlardı. Tam içeri dalacakken beyinlerinde Selene'nin sesini duydular.
-Sakın Girmeyin!
-Ne? Telepati yoluyla mı konuşuyorsun?
-Evet. Hüso o civarlarda bulduğun sert bir şeye Blaze Mark yerleştir. Geri kalanını Eren halledecek.
-Tamam.
Hüso oradaki bir taşa Blaze Mark bıraktı. Birden hava karardı ve taşa bir yıldırım çarptı.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin