Bölüm 64: Ichiro

18 2 1
                                    

Hüsolar korku içindeydi. Karşılarındaki kişinin ne kadar güçlü olduğunu omuzları patlamadan anlayamamışlardı.
-Bunlar kim Yuki?
-Arkadaşlarım!
-Arkadaşların mı?! Senin gibi bir piskopatın nasıl arkadaşı olabilir.
Hüso adamın gücünden korkmasına rağmen ona karşı çıkmıştı.
-Piskopat senin adındır lan, Hydra Soaker! Yoksa Ichiro mu demeliydim.
Ichiro, Hüso'nun diğer omzunu da patlattı.
-Yuki benimle geliyorsun. Senin daha güçlü olman lazım. Arkadaş gibi gereksiz şeyler sadece seni yavaşlatır.
Yuki'nin gözünden yaşlar akıyordu. Zorunluluktan dolayı gitmek zorunda kalmıştı. Tam o sırada bir yıldırım düştü.
-Buldum seni, götveren Ichiro!!
-Oo, Eren ve orospusu!
Eren'in yanında Selene de vardı. Selene bu ağır lafın üstüne çok sinirlenmişti.
-Anandır oç!! Senin-
-Sakin ol. Kendini kaybedersen bu şehir yok olur!
-Tamam lan karışmıyorum.
-Neden lan, neden her pis işe maydanoz oldun lan, cevap ver Ichiro!
-Benim işim sadece beni ilgilendirir.
-Siktim şah damarını oç!
KAI: RAIKURO!!
Eren'in bedenini saran elektrikten oluşan Tai, kara yıldırımlara dönüştü. Siyah gözleri beyaza dönüştü. Gözünün beyaz kısmı da siyahlaştı. Gözbebeklerinde ve sağ yanağında yıldırım simgeleri çıktı.
-Vay be, Kara Şimşek!
-At mıyım lan ben, sidik!?
-Ah, iyi fikir sidik.
Eren'in karnı hareket etmeye başlamıştı. Ichiro sıvıları kontrol etme gücüyle Eren'in idrar kesesini sallıyordu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin