Bölüm 89: Genkai

14 2 0
                                    

Hüso, yeni kıyafetlerle gelmişti. Ateş renginde bir tişört ve aynı renkte şort ve terlik giyinmişti. Oto-Duel eldiveni de başparmak, işaret parmağı ve orta parmağı kısaltılmış ve üstünde kıyafetleriyle aynı renkte ateş deseni olan bir bilardo eldiveniyle yer değiştirmişti. Eldivenin olduğu sol elinin yüzük parmağında X şeklinde ateş renginde parlayan bir yara vardı. Hüso'nun dik kahverengi saçları daha da uzamıştı. Omzunda da pullarının arası kırmızı renkte olan siyah bir kertenkele vardı. Onu yere doğru bıraktı. Garip görünüşlü dikenli kertenkele Hüso'nun arkadaşlarının yanına doğru gitmişti. Aoenjin konuşmaya başladı.
-Hah, geldin demek Hüso. Beni durdurmaya mı geldin?
Hüso sırıttı.
-Hıhı, gel hadi.
Aoenjin, mavi kora dönüşüp Hüso'ya doğru uçtu. Ona birsürü tekme ve yumruk attı. Hüso ne kaçmıştı ne de onu engellemek için Tai kullanmıştı. Bütün kemikleri kırılmasına rağmen sırıtıp ayakta duruyordu.
-Plan başarılı. GENKAI.
Bunu duyan herkes şaşırmıştı. Hüso, Tenkai'nin bir üst formu olan ve kullanılabilmesi için ölümün kıyısında olunması gereken tekniğe erişebilmiş miydi? Hüso bir anda kayboldu ve Aoenjin'in arkasında bir yerde belirdi. Hüso tamamen iyileşmişti ve kimse ne olduğunu görememişti. Aoenjin arkasını döndü ve alkışlamaya başladı.
-Bravo Hüso, beni bile şaşırttın.
Aoenjin, birden yaralandı. Bütün kemikleri kırılmıştı. Hüso o kadar hızlıydı ki saldırısı sonradan etki etmişti.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin