Bölüm 84: Balta'nın Gücü

9 2 0
                                    

Üç büyük mavi ateş topu Accel Brot'a hızla çarpacakken baltasını çevirerek onları yok etti.
-Benim sıram, Ateştopu! AXCEL SMASH!
Accel Brot, baltasını savurdu. Çok güçlü enerji dalgaları Hüso'ya doğru uçtu. Karşılarına ne geçse yok ediyorlardı. Hüso son anda ayaklarını roket gibi kullanıp kaçmasaydı bu onun sonu olurdu. Hüso yere elleri üstüne düştü. Accel Brot bu sefer yatay bir şok dalgası göndermişti. Hüso ellerini roket gibi kullandı ve kimsenin göremeyeceği kadar yukarı uçtu. Accel Brot onu takip etti. Hüso'nun hızını kolaylıkla yakalayabilmişti.
-Kaçamazsın, Bleizaa!
Accel havadayken baltasını savurdu. Hüso son anda ellerini Accel'in karnına koydu ve onarı roket gibi kullanarak yere doğru uçtu. Accel uzağa uçmuşu ama yeniden Hüso'ya gelmişti. Accel Brot bütün gücünü baltasına vererek Hüso'ya bir saldırı yaptı.
-DEVASTATOR SLASH!
Dev bir patlama Hüso'yu vurdu. Her taraf duman olmuştu.
-Maceran bu kadardı, Hüso.
-Şu baltan sinirlerimi bozuyor.
Hüso hiçbir şey olmamış bir şekilde Accel Brot'un önünde belirdi ve sağ ve sol elini birleştirdi.
-CHAOS OF RISING FLAMES.
Farklı renkteki iki ateş birleşerek mor bir alev oluşturdular. Hüso küçük mor bir alev topuyla baltaya dokundu ve balta küçük parçalara ayrılıp yandı ve tamamen yok oldu. Accel Brot çok sinirlenmiş gözüküyordu.
-Lanet olası Hüso, baltamı yok ettin diye beni yenebileceğini mi sandın?! Sana gerçek gücümü göstereceğim, TENKAI: PHOTON SPLIT BLASTER!

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin