Bölüm 87: Anahtarlar

9 2 0
                                    

-Lanet olası Aoenjin, nasıl mühürü kırdın?!!
-Kapa çeneni, beni tutsak eden şerefsiz pislik!
Aoenjin tamamen mavi kor oldu. Herr Bültmann'a bir tekme attı. O kadar güçlü bir tekmeydi ki Herr Bültmann mavi ateşlerini kullanarak bir blok koymasına rağmen tekme kolunu parçalayıp kafasına vurmuştu. Herr Bültmann uçmaya başlamıştı. Aoenjin, Herr Bültmann daha ne olduğunu anlayamadan onun hizasına gelip karnına bir yumruk atmıştı. Herr Bültmann yere yapıştı ve Aoenjin onun üstüne hızla bastı. Herr Bültmann tamamen yok oldu.
-Piç, sonunda gerçekten öldü. Hey, şerefsiz Hüso'nun müttefikleri, tam 12 saat burada bekleyeceğim. 12 saatin sonunda Battle Dome'u tamamen yok edeceğim.
Herkes korkmuştu. Hüso'yu uyandırdılar. Hüso olanları duyunca çok sinirlendi. Sınırlayıcısı olmadığı için sinirden kendini kontrol edemiyordu. Mistah Coreinth, Hüso'yu zapt etmek için bütün enerjisini harcamıştı. Herkes ne yapacaklarını düşünürken bir adam geldi. Bu adam Hüso'nun macerasının başlarında kullandığı kılıçları ona veren Kurt'du. Hüso ona kılıçlara iyi bakacağına söz verse de ikisi de kırılmıştı.
-Hüso, sana verdiğim kılıçlar nerede? Onları git ve al. Onlar aslında normal kılıçlar değiller. Onlar Battland'daki Ash Volcano'nun anahtarları. Onlarla söyleyeceğim yere git orada büyük ve kılıçlarının kınının renginde bir kapı var onu kılıçlarla açacaksın. Battland'deki bir yıl burada tam 12 saat ediyor. Orada Aoenjin'i yenecek gücü bulacaksın.
Hüso kılıçları alıp getirmişti ve Battland'de, Kurt'un söylediği yere gitmişti.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin