Bölüm 16: Gökyüzünden Düşen Adam

46 6 1
                                    

Uygar artık evine dönebilirdi. Uygar'ın dönebilmesi için adam pes etti. Uygar evlerinin yakınlarındaki parka geri dönmesine rağmen adam orada yoktu.
Mistah Coreinth bardan çıkmıştı ve şehrin yakınlarındaki bir çayırın ortasına oturmuş meditasyon yapıyordu. Uzaklardan bir enerji hissetti. Yukarı baktığında gökyüzünden bir adam düşüyordu. Siyah ve mor giyinmişti. Altında tayt vardı, üstünde ise bilim kurgu filmlerinden çıkmış gibi duran bir giysi vardı. Sol gözünde siyah ve mor bir yarım parti maskesi vardı. Saçları dikti ve yarısı bembeyaz, yarısı simsiyahtı. Sağ gözünün altına göz kalemi çekilmişti. Ayaklarında buz pateni vardı. Havadan düşerken bir tekme attı. Tekmesi aynı Ersoy Bey'in kılıçlarının rüzgarı kestiği gibi rüzgarı keserek ilerliyordu. Tam Mistah Coreinth'e ulaşmışken dağılarak kayboldu. Mistah Coreinth, bara dalan adamın sırtında kesikler bıraktığı saldırısını yaptı. Adam çok hızlıydı bundan kaçmıştı. Adam inene kadar aynı olaylar iki üç kere daha yaşandı. Adam yere inmişti. Bu sefer iki tekme attı. Mistah Coreinth bunları yeniden engelledi. Adam piççe sırıtıp kahkaha atıyordu. Mistah Coreinth ayağa kalktı.

-Kimsin sen, Joker kılıklı?
-Hihahohohiha!
-Tch.

Mistah Coreinth iki parmağını kaldırdı. Adam bu sırada Mistah Coreinth'in etrafında ışınlanarak tekmeler atıyordu. Adam birden durdu. Adamdan kanlar fışkırıyordu. Rüzgar tarafından tutulmuştu. Her tarafı kesiliyordu.
-Aaaaa! Lanet... olsun Bıraaak!
-Sana kim olduğunu sormuştum. Ama cevap vermedin. Kimsin, seni kim gönderdi? Cevap ver. Cevap verirsen seni göndereceğim.
-Ih, cevap mı istiyorsun. Al o zaman. Ben Pechvogels'in 1 Numarası Nick. Aldın cevabını. Bir de söyleyeyim, ben takımdaki en güçsüzüm.

Mistah Coreinth onu bıraktı. Adam gözündei maskeye bastı.
-"Oto-Duel" demek.
-Aynen bize dikkat etsen iyi edersin. Hahahahaha.

Adam kaybolmuştu.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin