Bölüm 62: Havai Fişek

31 4 1
                                    

-Sana dur dedim lan!!
Sesin sahibi Hüso'ydu. Enerjisi tamamen yerine gelmişti. Herkes buna şaşırmıştı.
-Sıkıldım artık laaan! Bu otelden de bu lanet olası yenilenmenden de sıkıldım! Japon Zenci siktir git lan!!
Yusuf gitti. Hüso Kai'sini aktifleştirdi.
-Bu senin sonun, orospu çocuğu!
Hüso etraftaki her şeyden Tai topladı. Bütün Tai'yi sağ elinde topladı. Sağ elinin önünde küçük mavi bir ateş topu oluştu.
-BURNING FIREWORK BLASTER!
Top sesten çok daha hızlı bir şekilde Gökhan'ın göğüsüne çarptı. Top Gökhan'ın göğüsünde patlamamıştı. Onu yukarı ittirerek bütün iki yüz katı kırarak yukarı çıkarmıştı. Bulut seviyesime geldiğinde Hüso elini şıklattı. Top patladı. Her yer sallanmıştı. Gökhan bu sefer eski haline dönmedi. Hüso yere düştü.
-Yendiim!!
Uygar ve Yusuf uyanmıştı. Gaia da hala baygın olan Yuki'yi aldı. Hep birlikte Hüso'ya doğru gittiler. Sonra Atilla Dede birden karşılarına çıktı.
-Yendin mi acaba?
Atilla Dede'nin arkasında Gökhan vardı. Ama bu sefer gülümsüyordu.
-Gökhan aslında Pechvogels'e ajan olarak katıldı. Benim torunum.
Herkes şaşkınlıkla bakıyordu. Hüso onun iyi birisi olduğunu düşünüyordu ama şüpheleri vardı. Artık onlar ortadan kalkmıştı.
-Aferin size eğitiminizi başarıyla tamamladınız.
Bir hafta geçmişti. Herkes iyileşti. Uygar onlara Bartu'yu anlattı. Sonra Mistah Coreinth'in yanına gitti. Yusuf da Yuki ve Hüso ile dolaşacağını söyledi. Gaia otelin yeni müdürü oldu. Oteli iyileştirmişti. Hüso, Yusuf ve Yuki yeni maceralara atılacaktı.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin