Yuki iyice yorulmuştu.
-Onu kullanmaktan başka çarem yok.
Yuki kendini buzdan bir kafese hapsetti. Parmaklarının etrafını soğuk bir Tai ile sardı. Sol gözüne dokundu. Sol gözünden buharlar çıkmaya başlayınca elini çekti. Kaşları ve kirpikleri donmuştu. Gözünü açtığında gözünün renkli kısmında buz parçaları vardı ve dairesel bir şekilde göz bebeğinin etrafında dönüyorlardı.
-GANKAI: COLD VISION!
Yuki kafesin içinden çıktı. Hüso şaşkındı.
-Kai mi? Nasıl olur.
Yuki'nin elinde buzdan büyük bir bazooka oluştu. Hüso ya ateşledi.
-Benden kaçamazsın. Cold Vision ile kimseyi elimden kaçırmadım.
Buzdan bir dikenli gülle ses hızında Hüso'ya çarptı. O sırada Hüso kollarının bilek ve dirsekleri arasındaki yeri akkor haline getirdi. Buz çarptı. Hüso hem yorulmuştu hem de zarar görmüştü ama aynı zamanda bu Cold Vision Yuki'yi aşırı yormuştu. Üç gün üst üste sabahlamış gibi bakıyordu.
-Bu son gülle! Giit!
Yuki tetiği çekerken bayılmıştı.
-Evveet, Şampiyonumuz, Blue Blazer!!
Hüso da iki gün sabahlamış gibi bakıyordu. Kolunu kaldırdı. Yorgunluktan zorla gülüyordu.
-He, he hehehe.
O da bayılmıştı. Hüso ve Yuki uyandıklarında bir hastanedeydiler. Biraz sonra Uygar ve Barcı Teyze içeri girdi.-Uyandınız demek çocuklar.
-Günaydıın.
Yuki çok enerjik gözüküyordu. Uygar bir soru sordu.
-Yuki, Gankai de ne? Bize hocamız sadece gücünü ikiye katlayan "Kai" ve onun da güçlü hali "Tenkai" diye bir şey olduğunu söylemişti.
-Gankai, Kai'den biraz daha kolay olan güçlendirme tekniğidir. Ama sadece gözler için geçerli. Burun ve kulak için değişik -kai tekniklerinin olduğunu duymuştum. Ama hiç görmedim.
Hüso konuşmaya başladı.
-İyi. Uygar biz dünyaya dönelim. Okul çıkışı senin yanına geliriz yada gelirim Yuki. Bana da Gankai öğret. Uygar geliyor musun?
-Ağ. Hayır. Bu ara sınavlarımız var.
-Tamam.
-Ben de sabahları abimi ararım.
-Okula gitmiyor musun?
-Hayır. Kendimi bildim bileli abimle burada geziyoruz. Ama bir gün bir otelde kalıyorduk. Odasına gittim ama başka biri kapıyı açtı. Resepsiyona sorduğumda da onun çıkış yaptığını söylediler. Onu ararken de sizle karşılaştım.
-Sana abini aramada kolay gelsin. Görüşürüz.
Ertesi günden itibaren Hüso ve Yuki Gankai çalıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Dome
FantasyBattle Dome, dünyamıza paralel olan bir gezegendir. Kahramanımız Hüso daha Battle Dome'dan haberi bile yokken özel güçler kazanmıştır. Hüso ve arkadaşları, Dünya ve Battle Dome'da fantastik maceralara atılırlar. Hikaye düzenlenmiş ve bölümler sıral...