Bölüm 70: Kardeş Kavgası

14 2 0
                                    

Chaos Gemini kendi kendine konuşmaya başladı.
-Zamanımız dolmak üzere.
-Nee! Daha yeni başladık.
-Black and White Beam'i kullanmasaydın o zaman.
-Kapa çeneni işe yaramaz pislik. Seninle sonra görüşeceğiz.
Hüso ve Yusuf birbirlerine şaşkınlıkla baktı. Chaos Gemini birden kayboldu ve uzakta belirdi.
-Görüşürüz dövüşümüzü sonraya saklıyalım çekik gözlü ve kara tenli çocuk.
Uzaklarda zıplayarak kaçıyordu. Sonra ikiye bölündü. İki kız ortaya çıktı. Biri beyaz saçlıydı ve siyah giyinmişti. Diğeri tam tersiydi. Siyah saçlı olan Hüso'ya bir bakış attı. Hüso şaşkınlıkla bakıyordu. Siyah saçlı kız okuldan arkadaşı Zeynep'ti. Zeynep yanındakiyle kaçıp uzaklara geldiklerinde konuşmaya başladı.
-Neden zamanımız tükendiğinde daha hızlı hareket etmiyorsun?
-Gerizekalı, sen neden daha önce haber vermiyorsun.
Beyaz saçlı kız ikizi olan Zeynep'i yere yatırıp dövmeye başladı.
-Lanet olası yavşak, bir daha bana karşı gelme!! Hem sen neden hep yanımdasın ki?! Görevleri sensiz yapabilirim.
Zeynep yüzündeki kanı sildi.
-Çünkü orospu İnci, bensiz bir hiçsin.
-Orospu İnci mi?!
İnci, Zeynep'in suratına sert bir tekme attı. Bembeyaz karlar kıpkırmızı olmuştu.
-Görevi sensiz yapacağım. İşe yaramazsın!
Zeynep yerde yatıyordu. Zar zor ağzını oynattı.
-Ne bok yersen ye, Pechvogels'in yavşağı.
-Kapa çeneni!
İnci, Zeynep'in karnına bastı. Zeynep kanlar içinde karın içine gömüldü. İnci ise kaçmıştı.

Battle DomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin