Adam Uygar'ı eğitmişti. Uygar eskisinden beş kat daha iyi kart oynuyordu. Turnuvada sekiz kişi vardı. Uygar turnuvada iki kişiyi şimdiden yenmişti. İnsanlar ölmesin diye destelerini bitiren bir deste kullanmıştı. Finalde farklı biri çıkmıştı. Öldürme isteği gözlerinden anlaşılıyordu. Düello başladı.
-Lakapsız'a karşı Life Zero!
Adamın lakabı Life Zero'ydu.
-Hadi, başla velet. Hahaha!
Uygar başladı. Düello Uygar için zor ilerliyordu. Çok hasar almıştı.
-Hahaha! Genç yaşta ölecek olman çok üzücü.
Uygar'ın destesi uzun süre dayanmasını sağlayan bir desteydi. Canavar saldırılarından hasar neredeyse hiç almıyordu. Ama adamın destesi büyü hasarları veriyordu. Neredeyse kimse böyle bir deste kullanmazdı. Uygar'ın büyü kartlarının verdiği hasara karşı koruması fazla yoktu. Zor bir durumdaydı. Eğitmenine hiç kimseyi öldürmeyeceğine söz vermişti. Ama Life Zero'yu öldürmezse kendisi bok yoluna gidecekti. Yaşam puanları 300 kalmışken hocası geldi.-Uygar... Onu kullan. Adamın 5000 yaşam puanı var.
-Ama-
-O hayatı boyunca birçok kişiyi öldürdü. Sakın tereddüt etme. Sana bu işin geri dönüşü yok demiştim.
-Lanet olsun tamam.
Uygar patron destesinden Dayanışma Canavarı olan Kralın Sağ Kolu Lancelot'u çağırdı. Lancelot beş metre boyu ve iki kılıcı olan beyaz ve altın renginde bir savaşçıydı.
-Hahaha, senin saldırını büyü kartlarımla engelleyebilirim.
Uygar Lancelot'dan sonra patron destesinden farklı bir kart daha aldı. Karttan mavi kıvılcımlar çıkıyordu. Uygar Kral'ın Sağ Kolu Yıldırım Lancelot'u çağırmıştı. Uygar güçsüz canavarlar yerine önceden çağırmış olduğu Lancelot'un gücüyle Yıldırım Lancelot'u çağırmıştı. Bu onun özelliğiydi. Lancelot'a benziyordu fakat daha güçlü görünüyordu.-Lanet Olsuun, Yıldırım Lancelot!
Uygar Yıldırım Lancelot ile saldırdı ve düelloyu kazandı. Life Zero ise öldü. Uygar turnuva birincisi olarak Kızıl Kılıç Ustası, Kız Kızıl Kılıç Ustası ve Kızıl Kılıç Kesiği kartlarını kazanmıştı. Kızıl Kılıç Ustası ve Kız Kızıl Kılıç Ustası saldırı bakımından güçlü ama özelliksiz bir karttı. Aynı zamanda birlikteyken saldırı güçleri iki katına çıkıyordu. Kızıl Kılıç Kesiği kartını ise iki Kızıl Kılıç Ustası'nı da kontrol eden aktifleştirebiliyordu. Kart rakibin her kartını yok ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Dome
FantasyBattle Dome, dünyamıza paralel olan bir gezegendir. Kahramanımız Hüso daha Battle Dome'dan haberi bile yokken özel güçler kazanmıştır. Hüso ve arkadaşları, Dünya ve Battle Dome'da fantastik maceralara atılırlar. Hikaye düzenlenmiş ve bölümler sıral...